Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten 32v "vanhapoika" voisi löytää tyttöystävän?

Vierailija
16.03.2015 |

En tiedä, että onko tämä nyt oikealla keskustelupalstalla, mutta täältä olettaisin saavani asiallisia kommentteja. Olen siis 32v lapseton sinkkumies, jonka seurustelut ovat elämäni aikana jääneet alle kaksi kuukautta kestäneisiin ja yhden käden sormin laskettavissa oleviin tynkäsuhteisiin, ja joihinkin ihan satunnaisiin säätöihin. Eli olen tällainen "vanhapoika", jos nyt nykypäivänä voi tuollaista nimitystä käyttääkään, ja harva se päivä tulee näitä asioita pohdittua, että miksi näin on päässyt käymään, ja mistähän voisin vielä jonkun löytää, vai onko junani jo mennyt? Itse voin sanoa sen verran, että ruma en ole, mutta en mikään supermallikaan. Olen n 187cm pitkä, normaalivartaloinen, salilla käyn sekä uimassa.

Baareista on katseltu, mutta melko turhaan, kun sieltäkään en ole viime aikoina edes yhden illan juttuja mukaani saanut, vaan yksin olen aina saanut baarista poistua. Nettiä on kokeiltu, mutta yhtä turha sekin, kun tuntuu ettei naisia siellä vain kertakaikkiaan kiinnosta, kun viesteihin ei edes vastailla, tai kirjoittaminen loppuu parin viestin jälkeen. Kaveripiirikin on nykyisin niin suppea, että sieltä kautta löytymisen mahdollisuus, on melkeinpä nolla. Oikeastaan viimeisimpänä oljenkortena olen pitänyt näitä facebookin sinkkuyhteisöjä, joissa olen itsekin useammassakin niissä. Välillä sielläkin tuntuu olevan vähän sama meininki kuin nettideiteilläkin, vaikka sielläkin aina jotkut toisensa löytävät, ja ihmettelenkin joskus, että kun itsellä ei ole sielläkään vielä tärpännyt, vaikka lähestymisyrityksiä olen sielläkin tehnyt. Mutta kuitenkin pidän näitä sinkkuyhteisöjä viimeisimpänä toivona, kun siellä voisi tavata sellaisia aidonpia ja tavallisempiakin naisia.

En tiedä, että onko se tämä ylitarjonta miehistä yksi syy tilanteeseeni, vai johtuisiko se osittain ainakin sairastamastani lievästä aspergerista, joka voi aiheuttaa kömpelyyttä uusiin ihmisiin tutustumisessa, ja olen sen kyllä huomannut itsessänikin. Joskus vain tuntuu niinkin, että minussa taitaa olla joku luotaantyöntävä ominaisuus, miksen suhteeseen kelpaa, tai kelpaan vain kaverimieheksi. Sitten tuntuu myös niinkin, että suurin osa naisista ovat varattuja, ja useammat vapaana olevat haluavat syystä tai toisesta vapaana pysyäkin, tai ovat vain toivottoman nirsoja. Itse olen vielä sellaisen ei-niin-perinteisen parisuhdemallin kannalla, eli en ehkä halua lapsia koskaan, kun en tunne olevani isätyyppiä, mutta olishan se tyttöystävä kuitenkin kiva. En ole hakemassa mitään missityyppiä, vaan ihan tavallista suomalaista naista, ja mielellään itseni tasoista.

Miten siis saisin pisteen ikisinkkuudelleni, tai edes jonkinlaista sutinaa? En haluaisi enään rasittaa ketään ikisinkkuudestani valittamalla, ja ensi kesäkin jo vähän pelottaa, että kuinka taas olen masentunut kun monet ovat kumppaneidensa kanssa ulkona silloin, ja minä yksin, tai jos näen kesällä vähäpukeisia naisia esim aurinkoa ottamassa, niin tulee monesti paha olo kun näkee sellaista mitä ei saa.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut ihan kokonaan lukea,mutta otsikko kertoo kaiken oleellisen. Vastaus on kyllä, sillä nykyaikana 32 vee ei ole mikään "vanhapoika". Joka niin väittää, elää omassa kuplassaan jossa lapset " kuuluu" hankkia 18-25-vuotiaana. Toiseksi,niinkuin joku jo sanoi, lopeta tuon "vanhapoika" termin käyttö. Se antaa kankean, vanhanaikaisen vaikutelman. Nyt eletään vuotta 2015.

Vierailija
22/36 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisillä kommentoijilla ihan valideja mielipiteitä.Ehkä sun Pitäs lopettaa ettiminen,ei kukaan halua olla sun tyttöystävä kun sulla vaan nyt pitää olla Se.Ja Joo,aika hankala löytää sellaista tuossa iässä joka ei ehkä saattaisi vielä harkita lapsien hankintaa tavalla tai toisella.Veikkaan että sun asperger on suurin syy miks oot sinkku,saatat vaikuttaa tosi oudoltakin luonnossa ja et vaan itse sitä tajua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 07:27"]

No valaistaanpa pojua. 1. Naisen, naisien syyllistäminen omasta tilanteesta. "Minä olisin niin hieno , mutta kun naiset ei ymmärrä ja on nirppanokkia" Tuskin yhtäkään aikuista ihmistä kiinostaa parisuhde ihmisen kanssa joka syyttelee muita ogelmistaan. 2. Laasaset on luettu ja sisäistetty. Minun kohdallani totaalisen turn off. Rohkenen väitää että (jos älykästä naista haluat) on lähes kaikille muillekin. 3. Itsetunnon ja itsetuntemuksen puute. Näitä et saa muilta ihmisiltä, hommaa ne kuntoon niin katsellaan. Vinkki: Laasanen ei auta. Kukaan aikuinen ei ala jonkun reppanan kanssa, ainakaan jos on järjissään. 4. Asperger. 5. Masennus ja kademieli muiden onnesta. Ei ole tervettä. 6. Et halua lapsia etkä perinteistä parisuhdetta . Nuoret naiset usein haluaa molemmat ja niin myös me ikäisesi. Tuolla asenteella viestität vain sitoutumiskammoa ja kypsymättömyyttä. Haluat siis vain pillua ja esiteltävää. Kummallista ettei ketään ole pitemmän päälle innostanut.

[/quote]Aika tylyä tekstiä, mutta saattaa liipata läheltä. Tuumi ap tuota, niin jotain ehkä kirkastuu sinulle.

Vierailija
24/36 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräs sympatiat sua kohtaan. Me alettiin miehen kanssa seurustella, kun hän oli täyttämässä 30, joten eiköhän sullakin ole toivoa! Mä sanoisin, että paras tapa löytää seurustelukumppani, on löytää ihminen, jolla on samoja kiinnostuksenkohteita. Niistä puhuminen "peittää" aluksi sen, ettet ehkä ole maailman sosiaalisin ihminen (aspergerpiirteet). Ja kun vähän on tutustuttu, voit ihan suoraan mainitakin siitä aspergerista.

Vierailija
25/36 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata parta ja pitkä tukka. Alkaa flaksi käymään.

Vierailija
26/36 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksiin mukaan, liikunta, ilmaisutaitoa, kädentaidot, musiikki, kokkaaminen...mikä sua vois kiinnostaa?

kirjasto....ihan kaikki paikat missä sulle tulee mukava olo. Ja sellasiakin voi kokeilla, mitkä,aluks vähän pelottaa.

meet vaan mukaan. Sä olet hyvä, just omana itsenäsi.

mitä sit jos ruikututtaa. Et sit ehdi ruikuttamaan, kun uskaltaudut menemään.

rohkeesti vaan.,keskity tekemiseen...unohda oma napa,vähäks ajaks. Muitakin saattaa jännittää..tai sitten ei. Ihmisiä ne on ne muut myös.

Vierailija
27/36 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 03:21"]

Sinun tilanteessasi ei voi käyttää. Olet kuitenkin onnellisessa tilanteessa, sillä sinulla on valmiit vastaukset naisten kysymyksiin seurusteluista ja seksisuhteista. Oikea, aito vanhapoika joutuisi ko. asioista tiedusteltaessa valehtelemaan silmät päästään ja luikkimaan lopulta nöyryytettynä karkuun, jos jotenkin onnistuu itsensä naisen makuuhuoneeseen keplottelemaan.

[/quote]

Voisitkohan avata tätä hieman? Tarkoitatko, että 32-vuotias "kokematon" mies joutuu valehtelemaan taustansa, jotta yksikään nainen voisi olla hänestä kiinnostunut? Ja tämä on ainoa keino, miten hän saa "keploteltua itsensä naisen makuuhuoneeseen"? Ja mitenköhän kaikki tulee jotenkin siellä makuuhuoneessa sitten ilmi??

(5 yläpeukkua... minulta tuli lähinnä viisi kysymysmerkkiä)

Vierailija
28/36 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei herännyt sympatiat. Mitä jos suhtautuisit naisiin kuin ihmisiin, ei esineisiin? Etsit tavallista naista, mutta kuitenkin "itsesi tasoista". Aurinkoa ottavista naisista tulee paha mieli, kun näet "sellaista mitä et saa". Tulee vaan niin vahvasti sellainen olo näistä, että arvotat naisen "tason" vain ja ainoastaan hänen ulkonäkönsä perusteella ja toisaalta ajattelet, että tyttöystävä olisi sitten sinun esiteltävää omaisuuttasi, statussymboli.

Vierailija
29/36 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäis tapauksia on vaikeaa selittää !  Tuskin juna vielä on mennyt, olet vain seisonut väärillä asemilla ! Treffipalstat ei välttämättä ole paras lähde naisen löytämiseen ! Suorat kontaktit toimii paremmin lähes missä tahansa vaikka kysyy pokkaa tehdä aloite suoraan kysymällä ! Pelko torjutuksi tulemiselle on olemassa ! Kuitenkin jos olet ravintolassa ja kysyt sadalta naiselta niin tuskin kaikki sanoo ei tai ihmettelen jos näin olisi ! Onnea etsintään !   :)

Vierailija
30/36 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger! <3

Vierailija
31/36 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 08:09"]

Mulla ei herännyt sympatiat. Mitä jos suhtautuisit naisiin kuin ihmisiin, ei esineisiin? Etsit tavallista naista, mutta kuitenkin "itsesi tasoista". Aurinkoa ottavista naisista tulee paha mieli, kun näet "sellaista mitä et saa". Tulee vaan niin vahvasti sellainen olo näistä, että arvotat naisen "tason" vain ja ainoastaan hänen ulkonäkönsä perusteella ja toisaalta ajattelet, että tyttöystävä olisi sitten sinun esiteltävää omaisuuttasi, statussymboli.

[/quote]

Tämä on vaan sitä miehistä itserakkautta. Yleensähän tämä menee näin: ei-vapaaehtoiset sinkkunaiset pohtii, mikä vika heissä on, kun ei löydy miestä. Ei-vapaaehtoiset sinkkumiehet taas syyttää naisia, kun nämä eivät ymmärrä heitä ottaa. Aika tuhoon tuomittu yhdistelmä.

Vierailija
32/36 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kaltaisesi miehen samoilla piirteillä. Voisiko tuo lievä asperger vaikuttaa siihen, ettet huomaa sinusta kiinnostuneita naisia ? Nimittäin tällä tuntemallani tyypillä pyörii kiinnostuneita naisia ympärillä, mutta ei ilmeisesti itse tajua sitä. Lisäksi mies on laittanut itselleen niin tiukat rajoitteet naisten suhteen, ettei taida kukaan niitä täyttää, vaikka naisen ulkonäkö kuulemma ei tällekään kaverille ole tärkeä. Ympärillä häärää silti kauniita ja luonteiltaan upeita naisia,  mutta kun ei ilmeisesti mene viesti perille...

Toivon sinulle oikein mukavaa kevättä ja toivottavasti ongelmasi ratkeaa. Kurjaa, että tunnet itsesi ulkopuoliseksi. Vaikutat ihan kunnon mieheltä, mutta sosiaalisten taitojesi rajoitteet vaativat naiselta aika paljon luonnetta ja viisautta niiden ymmärtämiseksi.

Vierailija
33/36 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaa kaulapartasi ja ota se tyhmä autistilakki pois päästä.

Vierailija
34/36 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 07:47"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 07:27"]

No valaistaanpa pojua. 1. Naisen, naisien syyllistäminen omasta tilanteesta. "Minä olisin niin hieno , mutta kun naiset ei ymmärrä ja on nirppanokkia" Tuskin yhtäkään aikuista ihmistä kiinostaa parisuhde ihmisen kanssa joka syyttelee muita ogelmistaan. 2. Laasaset on luettu ja sisäistetty. Minun kohdallani totaalisen turn off. Rohkenen väitää että (jos älykästä naista haluat) on lähes kaikille muillekin. 3. Itsetunnon ja itsetuntemuksen puute. Näitä et saa muilta ihmisiltä, hommaa ne kuntoon niin katsellaan. Vinkki: Laasanen ei auta. Kukaan aikuinen ei ala jonkun reppanan kanssa, ainakaan jos on järjissään. 4. Asperger. 5. Masennus ja kademieli muiden onnesta. Ei ole tervettä. 6. Et halua lapsia etkä perinteistä parisuhdetta . Nuoret naiset usein haluaa molemmat ja niin myös me ikäisesi. Tuolla asenteella viestität vain sitoutumiskammoa ja kypsymättömyyttä. Haluat siis vain pillua ja esiteltävää. Kummallista ettei ketään ole pitemmän päälle innostanut.

[/quote]Aika tylyä tekstiä, mutta saattaa liipata läheltä. Tuumi ap tuota, niin jotain ehkä kirkastuu sinulle.

[/quote]

Pyh ja pah tuo kutonen, nykyään on niin paljon veloja, että tuo ei todellakaan ole esteeksi parisuhteelle. Itsekin etsin nimenomaan miestä joka ei halua lapsia, eikä se todellakaan ole merkki kypsymättömyydestä, toiset vaan eivät halua lapsia ja uskaltavat myöntää sen, vaikka heti tuomitaan kypsymättömäksi, itsekkääksi, yms.

Vierailija
35/36 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asperger tekee kyllä asian hyvin vaikeaksi. Itse olen lievästi as nainen, joka en ole koskaan löytänyt miestä, ja syynä pidän juuri aspergeria. Olen jopa ihan hyvännäköinen, korkeasti koulutettu, jne, mutta kun ei osaa käyttäytyä normaalisti sosiaalisissa tilanteissa niin ei kukaan halua lähempää tuttavuutta tehdä. 

Vierailija
36/36 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 12:30"]

Asperger tekee kyllä asian hyvin vaikeaksi. Itse olen lievästi as nainen, joka en ole koskaan löytänyt miestä, ja syynä pidän juuri aspergeria. Olen jopa ihan hyvännäköinen, korkeasti koulutettu, jne, mutta kun ei osaa käyttäytyä normaalisti sosiaalisissa tilanteissa niin ei kukaan halua lähempää tuttavuutta tehdä. 

[/quote]

Asperger-naisella on asiat ihan hyvin, koska Asperger on monta kertaa yleisempi miehillä kuin naisilla. Vai pidätkö omaa rimaasi niin korkealla, ettei toinen Asperger kelpaa kumppaniksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi