Lue keskustelun säännöt.
Ketään v.1974-1975 lapsen saanutta tai silloin syntynyttä? Kysymys äitiyspakkauksesta
09.12.2021 |
Millainen oli silloin äitiyspakkauksen huopa? Oliko se sellainen kelta-oranssi pallokuosinen? Vai sellainen kelta-oranssi aurinkokuvioinen?
Mitä muuta pakkauksessa oli, siis ei niinkään vaatteita vaan tarvikkeita/tekstiileitä.
Kysyn siksi kun yritän etsiä ”autenttisia” tuon ajan äitiyspakkaustavaroita. Tietenkään kaikkia en löydä mutta edes jotain.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No noissa vermeissä sitä on varmaan tullut omakin taival aloitettua, kun vuosikertaa 74 ollaan. :)