Ulkoiliko teidän lapset tänään?
Meillä nuorempi ei ulkoillut ollenkaan, isompi ulkoili 2 tuntia. Sekin hirvitti, kun ulkona oli huono ilmanlaatu ja nyt on iltaa myöten noussut jo erittäin huonoksi.
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 19:29"]
En tiedä onko mun lapsi ulkoillut? Kyllä täällä on huono mutsi. Lapseni 18 vee. Noo, tämä on jo hieman rankempaa huumoria.
[/quote]
Pistän pahemmaksi. Mun lapset 21 ja 23. En tiedä ulkoiluista.
18
Kyllä. Metsässä katupölyä paossa. 2h oltiin.
Kaksi vanhempaa oli iskän kanssa pari tuntia pelailemassa aamupäivällä ja itse lykkäsin kuopusta vajaa pari tuntia. IHANA KEVÄT!!!
No tottamooses! Ensin takapihalla omassa metsässä ja sitten toistamiseen kauempana metsässä jossa ihania lenkkipolkuja. Hyvä oli hengittää! :)
Ei. Asutaan keskustassa ja lapsilla nuha. Vaikka olis ollut ihana ilma niin oli hommia sisälläkin niin ei viitsit lähteä tonne pölypilveen.
Jep, kolme kertaa. Aamulla käytiin jo porukalla mummolassa yhdeksästä alkaen lenkkeilemässä pelloilla auringonpaisteessa, kun oli mahtava hankiainen. Sitten kyläiltiin isomummolla, ja napattiin isomummokin nauttimaan auringonpaisteesta Saimaan rannalle käppäillen. Illansuussa käytiin vielä lasten kanssa kävelyllä, ja pimeän laskeutuessa kotiuduttiin.