Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkoiliko teidän lapset tänään?

Vierailija
15.03.2015 |

Meillä nuorempi ei ulkoillut ollenkaan, isompi ulkoili 2 tuntia. Sekin hirvitti, kun ulkona oli huono ilmanlaatu ja nyt on iltaa myöten noussut jo erittäin huonoksi.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, kolme kertaa. Aamulla käytiin jo porukalla mummolassa yhdeksästä alkaen lenkkeilemässä pelloilla auringonpaisteessa, kun oli mahtava hankiainen. Sitten kyläiltiin isomummolla, ja napattiin isomummokin nauttimaan auringonpaisteesta Saimaan rannalle käppäillen. Illansuussa käytiin vielä lasten kanssa kävelyllä, ja pimeän laskeutuessa kotiuduttiin.

Vierailija
22/26 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 19:29"]

En tiedä onko mun lapsi ulkoillut? Kyllä täällä on huono mutsi. Lapseni 18 vee. Noo, tämä on jo hieman rankempaa huumoria.

[/quote]

Pistän pahemmaksi. Mun lapset 21 ja 23. En tiedä ulkoiluista.

18

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Metsässä katupölyä paossa. 2h oltiin.

Vierailija
24/26 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vanhempaa oli iskän kanssa pari tuntia pelailemassa aamupäivällä ja itse lykkäsin kuopusta vajaa pari tuntia. IHANA KEVÄT!!!

Vierailija
25/26 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottamooses! Ensin takapihalla omassa metsässä ja sitten toistamiseen kauempana metsässä jossa ihania lenkkipolkuja. Hyvä oli hengittää! :)

Vierailija
26/26 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Asutaan keskustassa ja lapsilla nuha. Vaikka olis ollut ihana ilma niin oli hommia sisälläkin niin ei viitsit lähteä tonne pölypilveen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän