Tajusin viimein, että exäni on ehta lassukka :D
Kolme vuotta siinä jaksoin jotenkin roikkua, sitten riitti ja jäi exäksi.
- Hänen mielestään naisen kuuluu olla lyhyt (max. 160 cm) ja muutenkin pieni (max. 50kg) Menin yli molemmissa ja olin hänen mielestään hervoton läski jota ei jaksa sylissä pitää. Olen 162/54
- Naisen pitää osata siivota, kokata, leipoa. Hänen ei tarvitse tehdä mitään ja joku imurin heilutuskin oli häneltä hirveä uhrautuminen
- Opiskelu ei anna oikeutta luistaa kotitöistä (siis niin että olisin tehnyt vain puolet ja hän puolet)
- Olin hänen mielestään ruma itkiessäni, suuttui jos itkin ja sanoi että en näytä kivalta kun itken.
- Naisen pitää olla kiltti ja hiljainen.
- Aloin hänen mielestään olemaan aika vanha (myönsi eron jälkeen). Olen 23-vuotias, nyt seurustelee juuri 18 vuotta täyttäneen kanssa.
En ymmärrä miten joskus pidin tuollaista käytöstä ihan normaalina ja hyvänä suhteena. Esim. en kehtaa nykyään itkeä nykyisen miesystäväni nähden, koska pelkään että hänkin pitää minua rumana.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 02:05"]Wat, en ole kuullutkaan että jonkun kauneusihanne olisi alle 160 cm :D Onhan noitakin, mutta aika harvassa kuitenkin.
[/quote]
158 cm ja ottajia on aina ollut. Ei oo tarvinnu sinkkuna olla pitkään, joten aika monelle tuntuu kelpaavan tällainen vaahtosammutin :).
Itkevä nainen ei näytä hyvältä, muttei pidäkään. Itkevällä ihmisellä on surua ja pahaa oloa, joka tarttuu ihmiseen joka välittää. Luulen, että itkemistä vierastavat miehet eivät osaa käsitellä näitä tunteita ja suuttuvatkin sen sijaan.
Olen itsekin ollut joskus tilanteessa, jossa reagoin suuttumuksella, kun olen saanut toisen itkemään. Hävettää. Nykyisin osaan käsitellä tunteita paremmin.
Mitä noihin muihin puoliin tulee niin todella vaikea ymmärtää moisia näkemyksiä. Surkea mies.
-eräsmies
Todella vaikea ymmärtää, miten naiset vielä näinä päivinä sietävät tollaisia k***päitä vapaaehtoisesti. Itsekin olen aina kokenut, että mulla on suht huono itsetunto, mutta tollaisia ukonrahjuksia en oikeasti katsoisi päivääkään. Vähän itsekunnioitusta, naiset! Ja jos ette itsestänne välitä, miettikää minkälaisen mallin parisuhteesta annatte lapsillenne.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 18:40"]
Mikä on lassukka? Aina niistä täällä puhutaan....
[/quote]
Se on sellainen pöljä yleistävä haukkumasana epämieleisille miehelle, verrattavissa lutkitteluun. Yleensä lassukaksi haukutaan miestä, joka valittaa naisen puutetta tai on naisten suhteen altavastaajan roolissa, tässä tapauksessa määritelmä näköjään venyy huolettomasti myös suhteessa olleeseen, päällepäsmäröivään mieheen, kunhan nyt vaan haukkumaan pääsee.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 18:40"]
Mikä on lassukka? Aina niistä täällä puhutaan....
[/quote]
Laasaslainen. Googleta Henry (?) Laasanen.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 18:19"]162/54 on kyllä jo lievästi liian painava. Muutama kilo pois niin olet normaali. Ja tottahan se on, ei itkevä nainen kovinkaan seksikäs näky ole... ja jos et jaksa pyöräillä niin kyllä se kertoo että kunto on huono ja painoa liikaa..
Seksi on varmaan tosi kivaa kun hyllyt päällä litistäen miehen ja puuskutat väsyneenä viiden minuutin jälkeen
ja kävikö mielessä että mies tuo töistä rahaa, sinä et opiskeluista. Siksi on reilua että se joka loisii niin tekee työt kotona
[/quote]
Nii, onhan se 162cm ja 54kg kokoinen nainen ihan kamala läskikasa, mut onneks mä oon pieni ja siro! ;)
-172cm & 139kg
Mitääääää
Mitä. Mi-tä.
Huh mikä "mies". Niin sitä nuorena ja naiivina luulee vaikka minkä olevan normaalia. Been there, joten en syytä sua aloittaja.
Mut hyvä kun tajusit jättää sen. Kaikki ei edes tajua. :(((
Itkiessään sitä on ehkä aidoimmillaan. Musta itkevät ihmiset on herkkiä ja kauniita. (Jopa se kakkapää exäni.)
Kyl on tyyppi jollain lailla häiriintynyt, etten sanoisi. Varmaan aika kovaa ollut kotona?
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 02:07"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 18:16"]
Mun exä oli muuten samanlainen tuon itkemisasian kanssa. Sanoi joskus ihan suoraan, muka lohduttavasti "oot muuten kyllä ihan nätti, mutta et silloin kun itket. Sen takia mä en oikein tykkää kun itket kun et ole silloin kauhean kauniin näköinen." Kun joskus itkeskelin paskaa oloani ja masennustani.
[/quote]
Hmm. Alan ymmärtää, miksi mun mies hymyilee usein ilkeän näköisenä ja sanoo jotain paskaa, kun itken. Siis mun itkuni jotenkin herättää siinä julmuuden. :/
[/quote]
Ihme psyko! Itku herättää normaalissa ihmisessä säälin.