Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä tehdä faceen feikkiprofiili?

Vierailija
14.02.2015 |

Näitähän siellä näkyy aina välillä. Avatkaa nyt mulle mikä niiden pointti on?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:14"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 14:58"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 14:32"] [quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 14:23"] No jos joku haluaa pelata, tai sitten pitää yhteyttä vain johonkin tiettyyn ihmiseen, tai nykyisin esim. seurata firmoja, ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, saada tarjouskoodit, mutta sitten pelätään niitä muita ihmisiä jotka välittömästi sankoin joukoin ryntäävät vaatimaan sinua kaveriksi ja enää et saa hetken rauhaa, sinun on jaettava yksityisasioitasi kaikille, ja reagoitava kaikkien muiden intiimeimpiin asioihin joita he estoitta levittelevät... puuh, siksi. [/quote]   Tämä on juuri sitä, mitä haen! Eli haluasisin saada tarjouskoodeja firmoilta yms. En ole FB:ssä ollenkaan ja haluaisin tehdä profiilin, jota voin käyttää firmoille, mutta josta minua ei tunnisteta eikä minua löydetä. En halua kaverikutsuja tms. Miten teen feikin? Oikeaa ei siis ole tarkoituskaan tehdä. Eikö siellä vaadita oikea nimi vai miten? [/quote] Ööö, luulet varmaan että sinne kirjaudutaan pankkitunnuksilla? [/quote]   Tästä olikin paljon apua, mutta toivottavasti sait hyvän mielen kun pääsit kiusaamaan FB- tietämätöntä. ohis [/quote]

Kiusaamaan ja kiusaamaan. Samalla tavallahan se feikki profiili luodaan kun aitokin. Eihän fb sitä tiedä mikä sun oikea nimi on tai minkä näköinen olet. :D

[/quote]

Jos ei tiedä, miten aito profiili luodaan, niin aika turha neuvo.

Vierailija
2/24 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 23:54"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:14"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 14:58"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 14:32"] [quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 14:23"] No jos joku haluaa pelata, tai sitten pitää yhteyttä vain johonkin tiettyyn ihmiseen, tai nykyisin esim. seurata firmoja, ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, saada tarjouskoodit, mutta sitten pelätään niitä muita ihmisiä jotka välittömästi sankoin joukoin ryntäävät vaatimaan sinua kaveriksi ja enää et saa hetken rauhaa, sinun on jaettava yksityisasioitasi kaikille, ja reagoitava kaikkien muiden intiimeimpiin asioihin joita he estoitta levittelevät... puuh, siksi. [/quote]   Tämä on juuri sitä, mitä haen! Eli haluasisin saada tarjouskoodeja firmoilta yms. En ole FB:ssä ollenkaan ja haluaisin tehdä profiilin, jota voin käyttää firmoille, mutta josta minua ei tunnisteta eikä minua löydetä. En halua kaverikutsuja tms. Miten teen feikin? Oikeaa ei siis ole tarkoituskaan tehdä. Eikö siellä vaadita oikea nimi vai miten? [/quote] Ööö, luulet varmaan että sinne kirjaudutaan pankkitunnuksilla? [/quote]   Tästä olikin paljon apua, mutta toivottavasti sait hyvän mielen kun pääsit kiusaamaan FB- tietämätöntä. ohis [/quote]

Kiusaamaan ja kiusaamaan. Samalla tavallahan se feikki profiili luodaan kun aitokin. Eihän fb sitä tiedä mikä sun oikea nimi on tai minkä näköinen olet. :D

[/quote]

Jos ei tiedä, miten aito profiili luodaan, niin aika turha neuvo.
[/quote]

AP:n viestistä ei käynyt ilmi, että ei tiedä miten aito profiili luodaan. Sain käsityksen että aidon profiilin luonti onnistuu, mutta feikin ei.

Vierailija
4/24 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinne voi edes tehdä sellasen?

Vierailija
5/24 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä voi esim. iskeä ulkomaisia miehiä ilman , että oma mies tuntee sekä pelata pelejä jne..

Vierailija
6/24 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos joku haluaa pelata, tai sitten pitää yhteyttä vain johonkin tiettyyn ihmiseen, tai nykyisin esim. seurata firmoja, ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, saada tarjouskoodit, mutta sitten pelätään niitä muita ihmisiä jotka välittömästi sankoin joukoin ryntäävät vaatimaan sinua kaveriksi ja enää et saa hetken rauhaa, sinun on jaettava yksityisasioitasi kaikille, ja reagoitava kaikkien muiden intiimeimpiin asioihin joita he estoitta levittelevät... puuh, siksi.

Vierailija
7/24 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä saa lähetettyä farmvillessä kaikkea kivaa varsinaiselle tilille!

Vierailija
8/24 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 14:18"]

[/quote]

Vierailija
9/24 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua esim. luovuttaa ja levitellä henkilötietojaan jne. Tai antaa käyttöoikeutta julkaisemiinsa kuviin tms. Voi myös haluta lueskella ja kommentoida asioita ilman oikeaa henkilöllisyyttään. Vähän kuten täällä av:lla. En näe kyllä järkeä tehdä minkäänlaista profiilia FB:n.

Vierailija
10/24 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 14:18"]

[/quote]

Vierailija
11/24 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 14:23"]

No jos joku haluaa pelata, tai sitten pitää yhteyttä vain johonkin tiettyyn ihmiseen, tai nykyisin esim. seurata firmoja, ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, saada tarjouskoodit, mutta sitten pelätään niitä muita ihmisiä jotka välittömästi sankoin joukoin ryntäävät vaatimaan sinua kaveriksi ja enää et saa hetken rauhaa, sinun on jaettava yksityisasioitasi kaikille, ja reagoitava kaikkien muiden intiimeimpiin asioihin joita he estoitta levittelevät... puuh, siksi.

[/quote]

Tämä on juuri sitä, mitä haen! Eli haluasisin saada tarjouskoodeja firmoilta yms.

En ole FB:ssä ollenkaan ja haluaisin tehdä profiilin, jota voin käyttää firmoille, mutta josta minua ei tunnisteta eikä minua löydetä. En halua kaverikutsuja tms.

Miten teen feikin? Oikeaa ei siis ole tarkoituskaan tehdä. Eikö siellä vaadita oikea nimi vai miten?

Vierailija
12/24 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi lähestyä miehiä...

Vierailija
13/24 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 14:23"]

[/quote]

Tämä on juuri sitä, mitä haen! Eli haluasisin saada tarjouskoodeja firmoilta yms.

En ole FB:ssä ollenkaan ja haluaisin tehdä profiilin, jota voin käyttää firmoille, mutta josta minua ei tunnisteta eikä minua löydetä. En halua kaverikutsuja tms.

Miten teen feikin? Oikeaa ei siis ole tarkoituskaan tehdä. Eikö siellä vaadita oikea nimi vai miten?
[/quote]

Ööö, luulet varmaan että sinne kirjaudutaan pankkitunnuksilla?

Vierailija
14/24 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein feikkiprofiilin kun halusin tietää voiko mieheen luottaa. Feikkinimi ja kuva, sitten lähestyin omaa miestäni, ehdotin tapaamista jne. Mies (nyt jo) ex oli täysillä mukana. Sanoi olevansa sinkku ja seksiseura kiinnosti.

Vierailija
15/24 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin rahapulassa alivuokrata asunnostani huoneen ja sitä tarkoitusta varten ajttelin kehittää feikkiprofiilin, että voin mainostaa eri vuokra-asuntoa tarjoavilla sivuilla. Siis sellaisen, jossa näkyy toinen nimeni ja sukunimeni. Tämä siksi että en halua kaikille facebook kavereilleni toitottaa omia taloudellisia ratkaisujani. En jaksa kellekään selitellä ratkaisuani eikä se minusta esim entisille työkavereille/opiskelukavereille kuulu. 

Vierailija
16/24 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 14:35"]Mä tein feikkiprofiilin kun halusin tietää voiko mieheen luottaa. Feikkinimi ja kuva, sitten lähestyin omaa miestäni, ehdotin tapaamista jne. Mies (nyt jo) ex oli täysillä mukana. Sanoi olevansa sinkku ja seksiseura kiinnosti.
[/quote]
Voiko noin tyhmää ja luottavaista miestä olla? Itse haistaisin palaneen käryä, jos joku noin lähestyisi.

Vierailija
17/24 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi puhua läpiä päähänsä IL:n kommenteissa ilman että maine menee.
En ymmärrä, että jotkut kehtaavat siellä kommentoida omalla nimellään.

Vierailija
18/24 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 14:29"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 14:23"]

[/quote]

[/quote]

Älä laita kuvaasi tai tietoja, melkein luulen että sen jälkeen voi surutta laittaa vaikka ihan oikean nimensä. Siellä on kuitenkin kaimoja useimmilla. Et vain hyväksy kaveripyyntöjä. Tietty sehän on sama minkä nimen keksit, mutta oikeasti en ymmärrä miksi keksisit. Ja toisaalta kai fb ei itsekään tykkää valeprofiileista, vaan voisi esim. poistaa ne, on kai ilmoittanutkin että kissojen ja koirien profiilit voidaan poistaa tms.

Faceen kuulumattomilla taitaa olla aika kumma käsitys siitä millainen se on. Jokainen käyttäjä määrittelee itse miten käyttää, ei sinne ole pakko päivittää tai hyväksyä ketään kaveriksi, ja voi määritellä eri ryhmiä joille näkyy eri asiat.

Luulen että monilla se totuus on sitten kuitenkin sitä ettei niitä kaveripyyntöjä niin paljon tulekaan, jos ollenkaan, jos ei siellä missään näy muiden kaverilistoilla.

Vierailija
19/24 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 14:39"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 14:35"]Mä tein feikkiprofiilin kun halusin tietää voiko mieheen luottaa. Feikkinimi ja kuva, sitten lähestyin omaa miestäni, ehdotin tapaamista jne. Mies (nyt jo) ex oli täysillä mukana. Sanoi olevansa sinkku ja seksiseura kiinnosti.
[/quote]
Voiko noin tyhmää ja luottavaista miestä olla? Itse haistaisin palaneen käryä, jos joku noin lähestyisi.
[/quote]

Tein sen kyllä erittäin hienovaraisesti. En tietenkään mennyt ehti asiaan vaan kirjoittelimme ensin ihan tavallisista asioista ja "tutustuimme".

Vierailija
20/24 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 14:32"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 14:23"] No jos joku haluaa pelata, tai sitten pitää yhteyttä vain johonkin tiettyyn ihmiseen, tai nykyisin esim. seurata firmoja, ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, saada tarjouskoodit, mutta sitten pelätään niitä muita ihmisiä jotka välittömästi sankoin joukoin ryntäävät vaatimaan sinua kaveriksi ja enää et saa hetken rauhaa, sinun on jaettava yksityisasioitasi kaikille, ja reagoitava kaikkien muiden intiimeimpiin asioihin joita he estoitta levittelevät... puuh, siksi. [/quote]   Tämä on juuri sitä, mitä haen! Eli haluasisin saada tarjouskoodeja firmoilta yms. En ole FB:ssä ollenkaan ja haluaisin tehdä profiilin, jota voin käyttää firmoille, mutta josta minua ei tunnisteta eikä minua löydetä. En halua kaverikutsuja tms. Miten teen feikin? Oikeaa ei siis ole tarkoituskaan tehdä. Eikö siellä vaadita oikea nimi vai miten? [/quote]

Ööö, luulet varmaan että sinne kirjaudutaan pankkitunnuksilla?

[/quote]

Tästä olikin paljon apua, mutta toivottavasti sait hyvän mielen kun pääsit kiusaamaan FB- tietämätöntä.

ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi