Olen 24-vuotias nainen, kysyttävää?
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:05"]Mikä on ikäsi ja sukupuolesi?
[/quote]
Heh, 24v. ja nainen!
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:08"]Mennäänkö naimisiin? M21
[/quote]
Ei mennä :)
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:11"]Oletko kaunis?
[/quote]
Omasta mielestäni en :( Aika tavallisen näköinen, mutta tykkään silmistäni.
Mistä unelmoit tai haaveilet ? Voiko tuo haave/unelma toteutua ! Mikä on ammattisi tai jos opiskelet niin mikä sinusta valmistuu ? ( tulee isona :) ja toivon että et vastaisit kaikkiin kysymyksiin please, koska nämä ovat sentään järkeviä kysymyksiä ! =D
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:13"]Mistä unelmoit tai haaveilet ? Voiko tuo haave/unelma toteutua ! Mikä on ammattisi tai jos opiskelet niin mikä sinusta valmistuu ? ( tulee isona :) ja toivon että et vastaisit kaikkiin kysymyksiin please, koska nämä ovat sentään järkeviä kysymyksiä ! =D
[/quote]
Unelmoin että joskus omistaisin omakotitalon ja olisi enemmän lapsia. Että saisin joskus vakituisen työpaikan josta tykkäsin ja jonne olisi kiva aina mennä. Ammatiltani olen lähihoitaja ja olen tehnyt sijaisuuksia eri laitoksissa. Mutta nyt on alkanut tuntumaan etten pidä työstäni :( se voi kyllä johtua siitäkin, ettei mikään työpaikka ole ollut oikein mukava, tai siis tarkotan ettei työporukka ole mukava. Asukkaat ovat ihania pääasiassa :)
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:13"]
Mistä unelmoit tai haaveilet ? Voiko tuo haave/unelma toteutua ! Mikä on ammattisi tai jos opiskelet niin mikä sinusta valmistuu ? ( tulee isona :) ja toivon että et vastaisit kaikkiin kysymyksiin please, koska nämä ovat sentään järkeviä kysymyksiä ! =D
[/quote]
Dissaaksä mun kysymystä vai? :D M21
kiinnostaisko hyväkroppainen ja nuorekas 44 vuotias mies?
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:12"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:08"]Mennäänkö naimisiin? M21 [/quote] Ei mennä :)
[/quote]
:(
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:21"]kiinnostaisko hyväkroppainen ja nuorekas 44 vuotias mies?
[/quote]
Ei kiinnosta, minulla on jo mies :)
Onko sulla messengeriä sulla??? Voitaisiin jutella
Sinkku m26v
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:24"]Onko sulla messengeriä sulla??? Voitaisiin jutella
Sinkku m26v
[/quote]
Ei ole :)
Minkälaisista miehistä olet kiinnostunut?
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:28"]Minkälaisista miehistä olet kiinnostunut?
[/quote]
Miehen pitää olla suht komea, luotettava, melkein raitis.. tuommonen kuin oma mies on :D
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:03"]Missä päin asut?
[/quote]
Lapissa.