Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kestäisitkö tällaista "Alpha Lassukkaa"?

Vierailija
15.03.2015 |

Eli Laasasen ajatusmaailma, mutta

-190cm

-Erittäin komea ja lihaksikas vartalo (vähän lihaisampi kuin perus "male model". mutta rasvat yhtä alhaalla)

-19cm kalu

-Näin sunnuntaina vaatisin pesää väh 4 kertaa (aamulla 1, päivällä 1, illalla 1 ja yöllä ennen nukkumaan meno 1) 

- Luultavasti manipuloisin sinut kokkaamaan ja siivoamaan nyt sunnuntain kunniaksi

- Et voi kieltäytyä. koska olen niin komea ja alpha

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin voin kieltäytyä helposti. Jotta kiinnostun miehestä millään asteella, pitää olla tasa-arvoinen ja fiksu ajatusmaailma ja tämän täytyy kohdella minua ihmisenä, ei jonain pillunkantotelineenä (tosin tämä seuraa yleensä automaattisesti noista ekoista kriteereistä). Inhottaa komeat ja kauniit ihmiset, jotka yrittävät ulkonäöllään saada anteeksi paskaa käytöstään ja kiinnostukseni näitä ihmisiä kohtaan on jossain absoluuttisen nollapisteen paikkeilla.

Vierailija
2/18 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on "Laasasen ajatusmaailma", jotain pääpointteja?
Pitkä ja komea mies olisi kiva, neljä kertaa seksiä päivässä ei todellakaan olisi ongelma ja olen tänään siivonnut ja kokannut muutenkin, kuten lähes joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et olisi mun mies.

Vierailija
4/18 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry.  Liian iso :) Muuten kaikki olis ihan ok :)

Vierailija
5/18 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paksu kalu? Halkaisija.

Vierailija
6/18 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti.

Vierailija
7/18 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten sä heräsit.

Vierailija
8/18 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfa ja lassukka on vastakohtia. Oikeasti vahva mies ei tarvitse mitään oppi-isää kertomaan itselleen, miten naisten suhteen maailma toimii, eikä oikean alfan tarvitse lytätä ketään.

Oma mieheni on oikea alfa, eikä ikinä nolaisi itseään puhumalla Laasasesta, tai roikkumalla äitien keskustelupalstalla.

Vierailija
9/18 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteiset sukupuoliroolit antoivat sekä miehille että naisille omat velvollisuudet. Miehellä oli perheenpäänä myös paljon vastuuta naisen ja lasten hyvinvoinnista, ei niin että on vain naisen palveltavana.

Voit ehkä saada jonkun alistumisleikeistä tykkäävän epäkypsän naisen.

Vierailija
10/18 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei hei nyt, kyllä kypsätkin naiset tykkää alistusleikeistä ;) 

Saiko sitä tietoa pippelin paksuudesta? Ja osaatko pannessa olla hiljaa vai pitääkö silloinkin keskustella laasasesta?

Vierailija
11/18 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, ihankuin ulkonäöllä ois merkitystä ja kuka nyt alphaa haluais, sellainenhan saattais luulla, että sillä ois jotain vaikutusvaltaa asioihin xD

N17

Vierailija
12/18 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:53"]

Alfa ja lassukka on vastakohtia. Oikeasti vahva mies ei tarvitse mitään oppi-isää kertomaan itselleen, miten naisten suhteen maailma toimii, eikä oikean alfan tarvitse lytätä ketään.

Oma mieheni on oikea alfa, eikä ikinä nolaisi itseään puhumalla Laasasesta, tai roikkumalla äitien keskustelupalstalla.

[/quote]

Näin puhuu ylipainoinen? nainen, joka roikkuu päivät pitkät av:lla. Kertoo jo sekin jotain.. :)

Vierailija
13/18 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naamakin tota luokkaa? Ja autas lyhyen matikan lukijaa, mitä 14 cm ympärys noin suunnilleen tarkoittaa halkaisijana?

Vierailija
14/18 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:41"]Eli Laasasen ajatusmaailma, mutta

-190cm

-Erittäin komea ja lihaksikas vartalo (vähän lihaisampi kuin perus "male model". mutta rasvat yhtä alhaalla)

-19cm kalu

-Näin sunnuntaina vaatisin pesää väh 4 kertaa (aamulla 1, päivällä 1, illalla 1 ja yöllä ennen nukkumaan meno 1) 

- Luultavasti manipuloisin sinut kokkaamaan ja siivoamaan nyt sunnuntain kunniaksi

- Et voi kieltäytyä. koska olen niin komea ja alpha
[/quote]
En haluaisi ikinä miestä joka, manipuloisi minua ja pakottaisi tekemään asioita mitä en itse halua. Se ei ole ulkonäkö kysymys. En myöskään haluaisi miestä, jonka arvomaailmaa halveksisin tai pitäisin typeränä tai levittäisi ympäriinsä naisvihaa.

Vierailija
15/18 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:09"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:53"]

[/quote]

Näin puhuu ylipainoinen? nainen, joka roikkuu päivät pitkät av:lla. Kertoo jo sekin jotain.. :)

[/quote]

Sinä et taida minun painostani tietää mitään.

Vierailija
16/18 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestäisi, sillä haluan älykkään ja syvällisen kumppanin, joka jakaa kotityöt kanssani. Ulkonäöllä ei ole juurikaan väliä minulle.

Vierailija
17/18 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kestäisin hyvin, meillä vois olla aika metkaa, sillä mä olen "naislassukka" ja osaisin sua manipuloida mun tarpeisiin, etkä sä edes tajuaisi sitä, eli tasoissa mentäis osittain :)

Neljä kertaa päivässä seksiä on vielä ihan ehdoton plussa!

Vierailija
18/18 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän näköisillä miehillä on aika harvoin läpimätä ajatusmaailma. Voi johtua joko siitä että saa koko ajan myönteistä palautetta ja siinä luonnekin kehittyy, tai sitten samat geenit vaikuttavat sisäiseen ja ulkoiseen kauneuteen. Hyvän näköisellä ihmisellä myös kehittyy tietty itsevarmuus eikä sellaisilla ihmisillä useinkaan ole tarvetta lytätä muita.

Oli niin tai näin, esimerkin kaltaista miestä ei voisi olla olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan