Voiko "kemiaa" löytyä vain toiselta osapuolelta?
Että jos on tunne että nyt on hyvät kemiat, mutta toinen ei tuntisi mitään kemiaa?
Kommentit (8)
Voi. Meillä mun mies kokee voimakasta intohimoa ja kemiaa mua kohtaan mutta minä en häntä kohtaan. Rakastan ja haluan kyllä mutta en "tajunnanräjäyttävästi". Sellaisenkin olen kokenut molemminpuolisena
Minusta kemia on aina molemminpuoleista. Mutta sen voi tietoisesti ignoorata, eli kiletäyty huomioimasta sitä, niin se kuihtuu pois.
Yksipuolisessa intohimossa kyse on jostain muusta. Se kemiaa kokeva ihminen tarvitsee ja saa toiselta ihmiseltä jotain merkittävää, ja siksi kokee vetoa. Kyse on enemmän psyykkisestä ilmiöstä kuin kemiaenergioista.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:36"]
Minusta kemia on aina molemminpuoleista. Mutta sen voi tietoisesti ignoorata, eli kiletäyty huomioimasta sitä, niin se kuihtuu pois.
Yksipuolisessa intohimossa kyse on jostain muusta. Se kemiaa kokeva ihminen tarvitsee ja saa toiselta ihmiseltä jotain merkittävää, ja siksi kokee vetoa. Kyse on enemmän psyykkisestä ilmiöstä kuin kemiaenergioista.
[/quote]
Yksipuolinenkin riittää hyvään ja onnelliseen seksielämään ja parisuhteeseen.
6
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:10"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:36"]
[/quote]
Yksipuolinenkin riittää hyvään ja onnelliseen seksielämään ja parisuhteeseen.
6
[/quote]
kyllä sen uskon. otin vain kantaa siihen, onko kyse kemiasta vai psykologisesta jutusta.
No kemiaa voi opiskella. Aloittaa vaikka helposta kaavasta H2O = vesi.