Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin av-raati, onko reilua mieheltä?!

Vierailija
15.03.2015 |

Olin suhteessamme n. 10 vuotta siten passiivinen, etten tainnut tehdä yhtään seksialoitetta enkä juuri koskaan muutenkaan osoittanut ensin läheisyyttä. Mies oli ekat pari vuotta huvin aktiivinen etenkin seksin suhteen, sitten alkoi harveta. Oma estyneisyyteni alkoi hälvetä vasta n. pari vuoyya sitten ja n. vuosi sitten tajusin koko tilanteen, miltä miehestä on tuntunut ja vain pari kertaa siitä valitti aikanaan.

Nyt tilanne on se, ettei aktiivisuus ole mulle enää mitenkään ongelma ja teen aloitteita, mutta mies tuntuu välillä suhtautuvan vastahakoisesti ikään kuin tahallaan ja on lähes lopettanut omat aloitteensa vedoten siihen, että mulla on niin paljon kiinniotettavaa aktiivisuudessa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse veikkaan, että tässä ollaan nyt kuin uuden suhteen alussa ja mies pelkää, että jotenkin satutan sitä, jos se olisi täysillä mukana. Ap

Vierailija
2/23 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko muita neuvoja kuin terapia? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/23 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä mut jos kokeilisit viimisenä vaihtoehtona ns kylmäkohtelua hetken eli et ole aktiivisesti kosketuksissa mitenkään ja ole vähän varautunut. Sit miehes voi herätä et mitä ihmettä nyt. Voi olla et o tehnyt ton just sulle ja sä olet siitä heränny tohon teidän tilanteeseen ja siks ei nyt osaa muuttaa suhtautumistaan ettei asiat palaa entiselleen. Tää on siis ihan mutu "ohje".

Vierailija
5/23 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt tuota ja joo, on se sitten lähestynyt. Mutta en haluaisi enää pelata mitään pelejä. Melkein ajattelen nyt niin, että aion vain jaksaa olla se aktiivinen vuorostani, jotta mies vakuuttuu siitä, että rakastan sitä oikeasti. Ap

Vierailija
6/23 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan mies saattaa pelätä, että jos se aktivoituu, minä passivoidun taas. Varmasti näin on :( ap

Vierailija
7/23 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 10:37"]Olen tehnyt tuota ja joo, on se sitten lähestynyt. Mutta en haluaisi enää pelata mitään pelejä. Melkein ajattelen nyt niin, että aion vain jaksaa olla se aktiivinen vuorostani, jotta mies vakuuttuu siitä, että rakastan sitä oikeasti. Ap
[/quote] Tuli vain mieleen että miehelläkin menee varmasti oma aikansa tottua uuteen tilanteeseen ja luottaa. Älä pelaa pelejä. Jutelkaa ja rakastelkaa. Onnea ja onnellisuutta teille.

Vierailija
8/23 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 10:37"]

Olen tehnyt tuota ja joo, on se sitten lähestynyt. Mutta en haluaisi enää pelata mitään pelejä. Melkein ajattelen nyt niin, että aion vain jaksaa olla se aktiivinen vuorostani, jotta mies vakuuttuu siitä, että rakastan sitä oikeasti. Ap

[/quote]

Suosittelen toimimaan näin. Miehesi on pitkään joutunut sopeutumaan kylmyyteesi ja on siksi hidas sopeutumaan tähän muutokseen, joten anna hänelle aikaa ja ole johdonmukaisesti se, mitä haluat nyt olla, eli se aktiivinen osapuoli. Joudut tekemään tässä nyt ison työn, joka vaatii itsehillintää. Ole maltillinen, aikaa voi mennä vuosikin tai pari, mutta uskon, että suunta on koko ajan keskimäärin parempaan päin. Älä lannistu vastoinkäymisistä.

Vierailija
9/23 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Mies vaikuttaa usein hämilliseltä, millainen se ei todellakaan tyypillisesti ole. Lisäksi saa erektion usein hyvin nopeasti pienestäkin kosketuksesta kun tulen lähelle, joten ei se mua hirveän vastenmielisenä voi pitää. .? Ap

Vierailija
10/23 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miestäs varmaan on alkanut vituttaan jatkuvat pakit. Se ei voi olla vaikuttamatta haluihin. Halut varmaan on, mutta ketä kohtaan?

Vierailija
11/23 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 10:53"]Kyllä miestäs varmaan on alkanut vituttaan jatkuvat pakit. Se ei voi olla vaikuttamatta haluihin. Halut varmaan on, mutta ketä kohtaan?
[/quote] huom - en koskaan antanut pakkeja. En vain tehnyt aloitteita, koska en uskaltanut! Ap

Vierailija
12/23 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jo toinen avauksesi samassa aiheessa. Etkö ollut tyytyväinen ensimmäisessä avauksessasi saamiisi vastauksiin?

Vierailija
13/23 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä vastaukset ovat olleet osuvampia ;) ap

Vierailija
14/23 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsimme toistaiseksi hyvältä tuntuvaan ratkaisuun: lupasin miehelle, että teen aloitteen vain kaksi kertaa viikossa ja siten että joka kerta on tarkoitus tehdä jotain uutta, on uusi asu tms. täky. Niin miehen ei tarvitse stressata, että olen joka päivä vonkaamaassa. Esitti myös toiveen että olisin kiinnostuneempi sen toiveista asiaan liittyen. Ap

Vierailija
15/23 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan nyt vielä kerran, jos olisi eri ihmiset lukemassa. Veikatkaa vaikka, miten tässä käy. Ap

Vierailija
16/23 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/23 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentteja?

Vierailija
18/23 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole reilua. Nauttisi nyt kun voi VAI onko ilmennyt ongelmia voimisessa?

Vierailija
19/23 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa käytöstä mieheltä. Eikös juuri nyt kannattaisi kerätä sato, ennenkuin menee pilalle :D

Vierailija
20/23 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä yleensä pakkeja saa, mutta ärsyttää se alkuvenkoilu. Ei ole mitään kykyongelmia ollut. Ja olen saanut enimmäkseen hyvää palautetta aktioviduudesta ja mies on selvästi tyyyväisempi kun olen aloitteita tehnyt. Ehkä se pelkää, että lopetan taas, eikä siksi uskalla heittäytyä? Olen myös painostanut miestä seksin vähyydestä monin eri tavoin, mikä oli varmaan virhe. .. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi