Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ptäiskö tehdä rikosilmoitusta!

Vierailija
15.03.2015 |

Oltiin jatkoilla kaverin luona. En jaksa pitkän kaavan kautta selittää mutta.. Tyyppi kenen luona oltiin oli tosi outo,  johtuen varmaan humalasta. Suuttui kun pyysin laittamaan eri biisin ja huusi mulle että jos olen hänen kämpässä ei kuuntele tuollaista vaan voin lähteä vittuun asunnosta. No totta kai jos noin töykeitä ollaan niin poistuin asunnosta. Kun olin tekemässä lähtöä, huomasin että laukkuni jäi sinne joten halusin sen takaisin, mutta tyyppi huusi ettei ole hänen ongelmansa jos minun tavaroita jäi sinne, huusi että minulla ei ole asuntoon mitään asiaa enää, eikä suostu antamaan laukkuani. En huomioinut sitä vaan meni silti asuntoon sanoen että haen vain laukkuni ja häivyn sitten.

tyyppi tönäsi mut maahan, potkasi ja sen jälkee heitti mut seinään haukkuen mut huoraksi ja uhkasi tappaa. Lähdin itkien kotiin tapahtuman jälkeen.. Nyt siitä on kolme päivää ja olen edelleen järkyttynyt tyypin käytöksestä. Voinko tehdä rikosilmoituksen? Aluksi en meinannut viedä juttua eteenpäin mutta kuulin että haukkunt mua tapahtuman jälkeen sanoilla "ansaitsi tulla hakatuksi kun on huora" jne.

Ja haluan korostaa etten tunne henk.koht tyyppiä ja en usein ole juomassa, ehkä kerran vklopussa käyn jossain, harvemmin jatkoillakaan, oli aika ylläri että tuttu käy käsiksi. Miten pitäisi tomia?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 07:09"]

Mitä laukussa oli? 

[/quote]Laukussa oli vain meikit ja hieman käteistä, mulla oli sellainen "kirjekuorilaukku". Tärkeimmät eli kännykkä ja avaimet oli takintaskussa.

Vierailija
22/26 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teehän rikosilmoitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 07:49"]

Vaikka se tyyppi ei olisi haukkunutkaan sua, niin silti tuosta pitäisi tehdä rikosilmoitus. Ja usko nyt, että lääkärissäkin pitää käydä, että saat todisteet talteen. Vaikka ei olisikaan käynyt pahemmin. Mustelmat haalistuu koko ajan, joten käy lääkärissäkin.

[/quote]Joo ymmärän. Harmittaa etten heti mennyt, tuntuu tyhmältä jälkeenpäin mennä sanomaan mun mustelmista. Otin eilen kuvia mun mustelmista kun oli törkeen näköisiä, mutta tiedä sitten onko päteviä todistuksessa.

Vierailija
24/26 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tee rikosilmoitusta, jos sitä tarvitsee kysyä muilta.

Vierailija
25/26 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 07:57"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 07:49"]

Vaikka se tyyppi ei olisi haukkunutkaan sua, niin silti tuosta pitäisi tehdä rikosilmoitus. Ja usko nyt, että lääkärissäkin pitää käydä, että saat todisteet talteen. Vaikka ei olisikaan käynyt pahemmin. Mustelmat haalistuu koko ajan, joten käy lääkärissäkin.

[/quote]Joo ymmärän. Harmittaa etten heti mennyt, tuntuu tyhmältä jälkeenpäin mennä sanomaan mun mustelmista. Otin eilen kuvia mun mustelmista kun oli törkeen näköisiä, mutta tiedä sitten onko päteviä todistuksessa.

[/quote] rikosilmoitus ehdottomasti ja lääkäriin menisin ekana. Tiedät tyypin nimen ja myös siitä että ei anna laukkua. 

Vierailija
26/26 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aviomiesmateriaalilta, juuri tuollaisia miehiä naiset ihailee.