Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkääkö kissa ihmisestä kun se käy makaamaan ihmisen päälle?

Vierailija
15.03.2015 |

Minulla on ihana kissa ja iltaisin kun talo hiljenee, se käy makaamaan päälleni sohvalle. Kaikki ovet ovat auki joten se voi mennä minne haluaa mutta se hiipii aina luokseni ja käpertyy syliini rullalle tai retkottaa pitkällään päälläni.

Tarkoittaako tämä, että kissa pitää minusta? Vai miksi se tekee niin? Olisi kiva tietää pitääkö se seurastani :)  Minä rakastan sitä ja olen iloinen kun se tulee luokseni.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuttavia tarinoita rakkaista kisuista. Silmäkulmat kostuu.

Vierailija
2/39 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen vain sattuu olemaan juuri sillä kohtaa, mihin kissa haluaa asettua. Eikä se annan sen seikan häiritä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nään työssäni useita kulku/ulkokissoja, taloyhtiöiden pihalla. Usein työkaverini koittaa silittää niitä, mutta ne lähtevät karkuun. Ja jos minä menen kyykkyyn, kissuttelen hetken ja tarjoan kättä, tulevat ne luokseni usein ja pyörivät maassa :) ollaan usein mietitty mistä tämä johtuu! :D

Vierailija
4/39 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 10:49"]

Nään työssäni useita kulku/ulkokissoja, taloyhtiöiden pihalla. Usein työkaverini koittaa silittää niitä, mutta ne lähtevät karkuun. Ja jos minä menen kyykkyyn, kissuttelen hetken ja tarjoan kättä, tulevat ne luokseni usein ja pyörivät maassa :) ollaan usein mietitty mistä tämä johtuu! :D

[/quote]

Ehkä siitä, että kun olet ollut kissojen kanssa tekemisissä, kätesi ja vaatteesi haisevat kissalle. Ja kyykyssä et ole niin uhkaava kuin seisoen. 

Vierailija
5/39 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ainakin luottaa suhun ja sen mielestä sylissäsi on mukavan tuntuista maata :) kissat eivät kaiketi kovin helposti kiinny ihmisiin koska ovat luonnossa yksineläjiä, mutta kyllä se jotain kertoo sun ja kisun suhteesta, jos kisu tulee syliin vapaaehtoisesti :)

Vierailija
6/39 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissatkin kiintyvät omistajaansa ja osaavat kyllä vaatia huomiota.

Vierailija
7/39 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää sinusta.

Vierailija
8/39 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kissalta suuren luottamuksen, rakkauden ja kiintymyksen osoitus. Pitää sua lauman jäsenenä. Tosi hienoa :)

Vierailija
9/39 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se huomaa että säteilet lämpöä ja sinun päälläsi se säästää energiankulutuksesta.

Vierailija
10/39 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa hakee sinusta lämpöä. Tietysti myös tykkää, muuten luikkisi karkuun. Se on aika itsekäs otus ja useimmat haluaa rapsutuksia ja haleja.kiva kisu sulla.

Vierailija
11/39 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mittailee, saisiko syötyä sinut elävältä.. Vähän niinkuin käärmeet!

Vierailija
12/39 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hhrrakastaa sinua hrrrrrrrrrr

Vierailija
13/39 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 01:15"]

[/quote]

Luulen kans niin. Makaa sinun päälläsi vahtimassa, ettei kukaan tule syömään sen paistia.

Vierailija
14/39 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittailee? xD

Ei kai niillä leijonan vaistoja ole xD

Vierailija
15/39 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin tykkään kissoista kun käyn makaamaan niiden päälle.

Vierailija
16/39 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 01:22"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 01:15"]

[/quote]

Luulen kans niin. Makaa sinun päälläsi vahtimassa, ettei kukaan tule syömään sen paistia.

[/quote]

Kehrää ja on tyytyväinen kun sillä on evästä pitkäksi aikaa. Olet pienpedolle uskomaton onni, syötävää moneksi viikoksi. 

Vierailija
17/39 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 01:24"]

Kehrää ja on tyytyväinen kun sillä on evästä pitkäksi aikaa. Olet pienpedolle uskomaton onni, syötävää moneksi viikoksi. 

[/quote]

:D

Oma pienpantterini huriseee tuossa ihan vieressä pötkönä, toinen etukäpälä hellästi reiteni päällä ja siristelee hitaasti silmiään. Rakastan kissaani ja uskon että sekin rakastaa minua. Se on aina siellä missä minäkin ja aina kovin ystävällinen ja lempeä.

Ap, kissasi pitää sinusta.

Vierailija
18/39 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woi missupussukissut <3 pikkutyyppi nukkuu meillä usein rinnan päällä tai ihan kainalossa (hakee pitkään mukavinta asentoa) mutta isompi kaveri nukkuu oikeastaan vain isin rinnan päällä. Tietää varmaan että mammalta loppuu happi kun tonnikisu nukahtaa leuan alle :D Rakas pullukka jota hartaasti yritetään dieetata. Pikkukisua taas ei oikein ruoka kiinnosta... hmm, musta tuntuu että se on paremminkin hirveän kiinnostunut meistä ihmisistä, ainakin seuraa meidän puuhia tosi tarkkaillen ja fiksu ilme kasvoillaan... Rinnan päällä levätessäänkin se katselee kasvojani ja nuuhkii ja kokeilee tassulla leukaani ja poskia. Joskus muiskauttaa kiehnäpusunkin :)

Vierailija
19/39 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisut on niin ihania<3 mulla oli kaverin kisu hetken hoidossa kerran ja sekin tuli jossain vaiheessa jo päälle makaamaan!Oli kyllä tosi ihana.

Vierailija
20/39 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen usein ajatellut, kun kissani on niin iso persoona (valitettavasti on vain pieni rääpäle), että se yrittää näyttää kuka on pomo ja kiipeää päälleni aikoen tukehduttaa minut. Kun hän huomaa, että hänen painonsa ei tähän riitä, hän luovuttaa, tökkää tassullaan naamaani merkiksi "vielä joku päivä ihminen, vielä joku päivä..." ja käpertyy rullaksi miettimään naapurien koirien massamurhaamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi