Vinkkejä kuinka saada mies viettämään aikaa lasten kanssa
Kuulostaa absurdilta, tiedän. Olen hoitovapaalla lapsiemme kanssa ja alkaa pikku hiljaa ottaa päähän se että mies kun tulee töistä kotiin niin ei kiinnoata lapset. Hän sentään silloin siivoo ja laittaa ruokaa mutku haluaisin mielummin että viettää lasten kanssa aikaa ennen kun menee nukkumaan. Pelottaa että jää etäiseksi isäksi kun ei lapset kiinosta. Saadaan tästä aina mojovat riidat aikaseks kun hänen mielestä nalkutan turhasta ja mikään ei kelpaa kun kerran auttaa kotitöissä ja siivoaa mun sotkut aina iltasin mutku siinä menee kokonaan pointti ohi et voin itekki siivota kyl jos vaan kattois niitä lapsosia välillä mun puolesta. Ja lisäks ärsyttää että pyytää tyyliin mitallia siitä että siivoo töiden jälkeen... Miten lähtisitte korjaamaan tätä tilannetta?
Kommentit (43)
Niin tuo minunkin mies on lasten kanssa vain sen verran kuin on pakko. Jos olen iltavuorossa tai viikonloppuna töissä. Ei puhettakaan, että menisi vaikka leikkipuistoon lasten kanssa tai tekisi joskus jotain. Ja olen antanut tilaa. Mies jopa oli koti-isänä kaksi vuotta. Silti on tälläinen tilanne. Aina on joku miesten homma, mikä pitää tehdä ja minä jään kotiin vahtimaan lapsia. En pääse edes harrastamaan, kun mies tuntuu laskevan iltavuorot minun omaksi ajakseni.
Isänä oleminen?