Mitä sulla oli viimeksi "bilettäessäsi" päällä?
Kommentit (71)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 21:53"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 21:43"]Lateksifreddyt, punaiset polven yli saappaat, musta niittipaita ja punainen pikkulaukku :) 23v [/quote] Kateelliset läskit alapeukuttaa :D
[/quote]
Mä luulen, että nuo fetissimeiningit on sen verran pienen piirin juttu, että tuskin siitä kadehditaan. Ja miten muuten tuon kirjoittajan paino tuli viestissä esiin?
Musta mekko pituus hieman polven yli, violetit sukkahousut ja mustat kiilakorkonilkkurit. Ikää 40 vee.
Musta lyhyt ihonmyötäinen, korkeavyötäröinen hame, kukallinen peplumpaita, musta pikkulaukku ja mustat korkkarit
21v.
Mustat kireät housut, musta pitsitoppi, lyhyt farkkuliivi (vaaleaa denimiä) ja avonaiset mustat korkkarit. Ikä 28v.
Mustavalkoset tennarit, punainen paita, opiskelijahaalarit, tumman sininen takki. Oltiin approilla.
Ikä 23v.
"Reikäiset" farkut, kulta-paljettitoppi, mokkaiset mustat kiilakorkonilkkurit. 32v nainen olen. Seuraaviin kemuihin sjattelin laittaa tulppaanihelmaisen pikkumustan, paksuhkot mustat sukkahousut ja nudenväriset avokkaat. Aito lv-pikkulaukku.
Musta polvipituinen mekko, jossa takana ristiin menevät olkaimet. Mustat saapikkaat maltillisella korolla. Kaulassa kultanen näyttävämpi ketju ja nahkainen clutch jossa kultainen yksityiskohta. Hiukset ponnarilla.
Armeijanvihreät pillifarkut, mustat nahkaset slip-on vanssit, musta v-aukkonen t-paita.... Simppeliä! 22-vuotias.
Sifonkinen beige-valko-ruskeaprinttinen mekko, mustat sukkikset ja mustat tolppakorkoiset nilkkurit, pinkki pieni vintagelaukku ja samanväriset isot korvikset
N21
Mustat pillifarkut, musta liehuva sifonkitoppi, ruskeat korolliset nahkanilkkurit. N27.
Wetlook-legginsit, tennarit ja harmaa pitkähkö paita/tunika joka on vartalonpyötänen alhaalta ja "lepakko" 3/4 hihat.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 21:55"]
Musta toppi, musta-harmaat housut, musta kiilakorkonilkkurit.
-44v
[/quote]
Kiilakorot on niin rumat. :(
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 22:30"]
Wetlook-legginsit, tennarit ja harmaa pitkähkö paita/tunika joka on vartalonpyötänen alhaalta ja "lepakko" 3/4 hihat.
[/quote]
Toi oli muotia joskus 2012.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 19:13"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 22:30"]
[/quote]
Toi oli muotia joskus 2012.
[/quote]
Jos viimeisin biletyskerta oli vuonna 2012...
[/quote]
Anteeksi arvon av-mammat, jos en viihdy kynähameessa tai vesirajamekossa. Kyseinen paita on lemppari, sillä saa hanurin piiloon legginsien kanssa tai sitten pillifarkkujen kanssa normaalin paidan mittaiseksi. Veikkaan, että löysä yläosa- tiukka-alaosa tai toistenpäi ei katoa "muodista". En itse halua olla makkarankuoressa enkä jätesäkissä ;)
Kapeat farkut, kiilakorkonilkkurit, musta koristeltu toppi ja niukkalinjainen nahkatakki, ikää 40
Musta toppi, musta-harmaat housut, musta kiilakorkonilkkurit.
-44v