Kukaan saanut Candy Crushin boosteripyörästä Jackpottia?
Onko kukaan koskaan saanut Candy Crush Sagan päivittäisestä boosteripyörästä Jackpottia?
Aina tulee ne samat, mutta ei vielä koskaan Jackpottia vaikka olen pyörittänyt uskollisesti joka päivä jo kuukausien ajan... :( Taitaa olla huijausta koko Jackpot.
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 21:27"]Mä en ole ainakaan vielä raaskinut sitä käyttää, enkä olis kyllä tarvinnutkaan. Uusia ruutuja kun odottelen.. En siis itsekään tiedä mitä se käytännössä tarkoittaa. T:5
[/quote]
Hmm.. Mitä tarkoitat ettet ole raaskinut käyttää? Jackpotin osuessa kohdalle, saa kaikkia boostereita kolme kappaletta.
Olen tasossa 341 enkä ole koskaan saanut Jackpotia. Nyt en ole enää puoleen vuoteen pelannut. Paraikaa olen koukussa Diamond Diggeriin.
Olen pelannut neljä vuotta säännöllisen epäsäännöllisesti enkä ole koskaan saanut. Huijausta!
Ilen pelannut parilla eri käyttäjällä kolmisen vuotta. Nyt tasolla 1048 tai jotain sinne päin. Enkä ole ikinä saanut Jackpottia! Huijausta on! Ei mene enää minkään todennäköisyys laskelman mukaisesti!!
Viime viikolla sain. Kaikkia tuli yksi kappale.
Minä pelasin vähän päälle 2000 tasoa enkä silti saanut kertaakaan.
Olen saanut ainakin kaksi kertaa tuon jackpotin ja kaikkia tuli yksi kappale lisää. Tabletilla pelaan. Nyt oon menossa tasolla 2500 jotain. Pelasin pitkään ennen kuin tajusin koko boosteripyörän olemassaolon. Kannattaa säästellä noita lisäapuja. Ylemmillä tasoilla tulee tarvetta.
Kerran oon saanu:) nyt en oo kyllä aikoihin pelaillut.
Mä oon 2 kertaa
Joku reilu 1500 kenttää pelattuna.
En koskaan ja oon tasolla 480 tai jotain sinne päin. Jumalauta :D