Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hahahaa :D sainpa elämäni ensimmäisen bannin!

Vierailija
14.03.2015 |

Olen ollut av:lla jotain 14 vuotta ja nyt tuli eka banni enkä edes tiedä mistä. Ainoa ketju johon olen tänään vastannut on "mistä kotikaupunkisi tunnetaan" tms. No eipähän siinä, täällä ollaan silti :D

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:42"]Mä oon ollu avlla nyt kohta kuukauden ja jo 4 bannia saanu!?!
[/quote]
mäkin olen n. Kuukauden ja kerran-pari viikossa tulee bannit. Ekal kerralla jopa tein keskustelun siitä kun ihmetytti et koska pääsen takas. Nyt vaan nauran ja odotan seuraavaan päivään :D

Vierailija
22/23 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:54"]

En ole varma pitääkö paikkaansa mutta kännyköissä ilmeisesti ip-osoite vaihtuu aina kun käytät luurin kiinni. Kannattaa ainakin kokeilla, sillä banneja on luvassa jatkossakin. Vai luuletteko, että joukkoraiskaukset ja latoonpolttamiset tähän jäävät.

[/quote] sinulla on siis vakaa aikomus jatkaa palstaterroristina? nämä muut kärsivät sinun vuoksesi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 21:43"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:54"]

En ole varma pitääkö paikkaansa mutta kännyköissä ilmeisesti ip-osoite vaihtuu aina kun käytät luurin kiinni. Kannattaa ainakin kokeilla, sillä banneja on luvassa jatkossakin. Vai luuletteko, että joukkoraiskaukset ja latoonpolttamiset tähän jäävät.

[/quote] sinulla on siis vakaa aikomus jatkaa palstaterroristina? nämä muut kärsivät sinun vuoksesi

[/quote]

Selventäisitkö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi