Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mua huijattu (Tori)

Vierailija
09.12.2021 |

Maksoin tuotteen ja myyjä sanoi lähettäneensä eilen, mutta seurantatunnuksella ei näy pakettia, eikä myöskään omapostissa näy. Huijaus vai jouluruuhka?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
42/44 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko siis ymmärtänyt oikein, että kun Tori.fi:n myyjä luo Postin Helposti- koodin pakettia varten ja lähettää ostajalle kyseisen koodin, se ei vielä takaa, että myyjä olis vienyt pakettia automaattiin? OmaPostissani näen vain että "lähetystä ei ole vielä toimitettu Postille", vaikka myyjä väittää sen sinne vieneensä. Luulen, et mua huijattu nyt. En enää kyllä tee Tori-kauppoja.

Myyjä on maksanut netissä postimaksun kuitenkin vaikka ei ole ehkä vienyt postiin.  Luulisi ettei maksaisi postimaksuakaan jollei toimita pakettia postiin.

Ehkä mä ootan vielä muutaman päivän ennen rikosilmotuksen tekoa. Ihmettelen kyllä sitä että postimaksun maksanut, jos ei aikomusta viedä tuotetta postiin. Ei ollu mistään arvokkaasta tuotteesta onneks kyse.

Ehkä posti on hänellä kauempana, hän on sairastunut tai muuten ei ole ehtinyt vielä viedä postiin. Tietenkin viivästyksestä olisi kohtelias ilmoittaa, mutta olen huomannut että kaikki eivät ole huomaavaisia, he eivät osaa asettua toisen asemaan, vaan  ajattelevat että koska heitä itseään ei viivästys tai kommunikaation puute haittaisi, niin ei se voi haitata muitakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te jankkaatte postista?  Ap:n paketti oli joulukuussa  tulossa matkahuollon kautta. 

Vierailija
44/44 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te jankkaatte postista?  Ap:n paketti oli joulukuussa  tulossa matkahuollon kautta. 

Juu niin oli. Tää on jo eri keissi.

Myyjä sanoi siis vieneensä paketin jo postiin, mutta OmaPostin mukaan sitä ei oo rekisteröity, joten vaikuttaa valehtelevan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi