Kuningatar Elizabeth linkitetty Jeffrey Epsteiniin
Jaahas jaahas. Ei taida mennä kauaa kun paljastuu että myös Elizabeth on ollut Epsteinin saarella.
https://news.sky.com/story/ghislaine-maxwell-trial-pictures-shown-to-co…
Kommentit (8)
Ei kuningatar Balmoralissa ole kuin elokuussa. Andrew tuota muutenkin on käyttänyt.
Ei ole sama mökki, kattokaapa tota täkana näkyvää maisemaa. Itse oon istunut varmaan kymmennillä ihan samanlaisilla (vuokra)mökkiteraseilla ympäri Suomenniemen elämäni aikana, erittäin suosittu mökkimalli tuo.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuningatar Balmoralissa ole kuin elokuussa. Andrew tuota muutenkin on käyttänyt.
Sepäs varmaan kuningatarta ilahduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sama mökki, kattokaapa tota täkana näkyvää maisemaa. Itse oon istunut varmaan kymmennillä ihan samanlaisilla (vuokra)mökkiteraseilla ympäri Suomenniemen elämäni aikana, erittäin suosittu mökkimalli tuo.
Katsopa hirsien oksankohtia istujien yläpuolella. Sama mökki on kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Suosittuja ilmeisesti myös nuo oksankohdat hirsissä, kun sattuvat samoille paikoille.
Siis pahojahan nuo ovat kaikki. Koskaan eivät joudu vastuuseen tekosistaan ihmisyyttä vastaan.
Eiköhän ole olleet hyvän ystävänsä ja asiakkaansa randy-Andyn vieraana