Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmannet treffit huomenna, joko on pakko antaa?

Vierailija
14.03.2015 |

Pari kertaa olemme siis tavannut kahvilassa, huomenna hän tulee luokseni.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei se mies ole tehnyt minkäänlaista aloitetta siihen suuntaan. Ollaan aika nuoria ja minulla ei ole kauheammin deittailusta kokemusta, koska olen ollut koko aikuisikäni parisuhteessa ennen tätä. Olen vähän ulapalla. Ap"

- Tjaa ja mä kun ehdin ajatella, että olet jo erinomaisen vanha. Asenteesi on ainakin vähän kivikaudelta. Tai minulle (miehenä) on hieman vieras ajatus, että nainen antaa ja mies ottaa. Kyllä halun täytyy molemmissa olla olemassa. Jos pitää kysyä itseltään, että annanko toiselle, niin voi oikeasti olla parempi olla antamatta ja antaa vasta sitten kun itsestä tuntuu sille,että tuon minä haluaisin saada tai tuon kanssa minä haluaisin olla. Toki toisen oikein lukeminen ja tulkitseminen on vaikeaa. Mutta minua kummeksuttaa ajatus, että miehen oletetaan olevan viimeistään kolmannen tapaamiskerran jälkeen valmis seksiin. En minä ainakaan ole. - Tai sitten on aika monta mahdollista naiskolleegaa jonossa, vai pitäisikö sanoa, että jäänyt toistaiseksi ilman. Osan kanssa olen käynyt ulkona osan kanssa, myös ns. romanttisissa merkeissä, mutta myös usein tietäen, että vaikka yhdessä onkin hauskaa ja erinomaisen kivaa, niin en varmaankaan koskaan osasi kuvitella seksiä  heidän kanssaan, mutta ei se ole estänyt minua viettämästä aikaa toisinaan heidänkin kanssaan.    

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi