Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä johtuu systemaattinen alapeukutus?

Vierailija
14.03.2015 |

Aina kun kysytään lempihajuvettä tai suosikkishampoota? Tai jos joku alkaa kehumaan jonkun toimittajan seksikkyyttä, niin heti ketjuun ilmestyy viestejä tyyliin "moi Annika pus pus" tai "Moi Heidi Suomi". Eikö suomalaisnaiset todellakaan kestä kenenkään muun kehumista?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/7 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin kestän, ei se minulta ole pois

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:19"]En nyt muuta osaa kommentoida, mutta esim jossakin hajuvesi-ketjussa on tärkeintä joidenkin mielestä, että peukutathan MINUN hajuvettäni...siis ihan puhdasta lapsellisuutta
[/quote] Mulla ainakin on silkka mielenkiinto siihen millaisia tuoksuja itse kukin käyttää enkä alapeukuta.

Vierailija
4/7 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:22"]Kyllä minä ainakin kestän, ei se minulta ole pois
[/quote] Se on aina sama kuvio. Kun jotakin on riittävästi kehuttu, niin jollakin naisella nousee sarvet päähän. Minä en ole edes bi, mutta pystyn näkemään muissa naisissa seksikkyyttä ahdistumatta siitä itse.

Vierailija
5/7 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri blogistien fanittajien keskinäistä nokkapokkaa. Tee itsellesi rekattu tunnus ja kirjoittele sillä siten, että tyylisi tunnetaan. Vähenee turhanaikanen nimeämiskirjoittelu.

Vierailija
6/7 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:11"]Eri blogistien fanittajien keskinäistä nokkapokkaa. Tee itsellesi rekattu tunnus ja kirjoittele sillä siten, että tyylisi tunnetaan. Vähenee turhanaikanen nimeämiskirjoittelu.
[/quote] En sitä tarkoittanut vaan ihan selvää naisten vihamielisyyttä toisiaan kohtaan.

Vierailija
7/7 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt muuta osaa kommentoida, mutta esim jossakin hajuvesi-ketjussa on tärkeintä joidenkin mielestä, että peukutathan MINUN hajuvettäni...siis ihan puhdasta lapsellisuutta