Miksi miehillä ei lue mitään Tinder-profiileissaan?
Suurimmalla osalla tyhjää, lopuilla emoji-rivi, pituus 1xx cm kun se tuntuu olevan tärkeä tieto!, kysymällä selviää!, lukeeko näitä edes kukaan..
Aika vähiin käy sellaiset, joista voi edes harkita tykkäävänsä, kun nämä kirjoitustaidottomat menee suoraan poistoon. Yrittäkää edes!
Kommentit (96)
Laitan aina ”183/80/18” ja ” En etsi mitään vakavaa”
Miksi edes etsitte miehiä kun tiedätte minkälaisia sikoja ne on?
t. ikisinkku n35
Se kertoo miehen omista prioriteeteista ja mitä ovat etsimässä. Kun naisessa naama ja ulkonäkö on tärkeintä, niin oletetaan, että naisellekin kuva on tärkein eikä muulla ole juuri väliä. Älä hermostu, eivät sellaiset miehet ole tavoittelemisen arvoisia muutenkaan.
Empiirisen tutkimukseni mukaan tekstittömät miehet etsivät pelkkää seksiä.
Vierailija kirjoitti:
eikö tinderissä selata naamoja?
Ei se ole mikään naamakirja. Jos selattaisiin pelkkiä naamoja, niin tuskin olisi mitään kirjoitusmahdollisuuttakaan? Ihan hyvä on kertoa edes muutamalla sanalla, että mitä etsii, minkälainen on ja mistä tykkää.
En mä ainakaan jaksa tuhlata aikaani tyyppeihin, jotka etsivät esim. pelkkää seksiä, intohimona on sijoittaminen tai jotka ovat sosiaalisia ja toivovat naisenkin olevan sellainen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja naiset myös, kertoo oma empiirinen tutkimukseni.
Tosimiehet ei turhia puhu vaan tekee!
Miksi sinne pitäisi kaikkien luettavaksi kertoa omia henkilökohtaisia asioita?
Se on Facebook, ei Tinder.
Mulla meni vasemmalle samalla periaatteella kuin ap:llä, silloin kun Tinderissä olin. Vaihdoin toiseen lähinnä juuri näiden takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mikään naamakirja. Jos selattaisiin pelkkiä naamoja, niin tuskin olisi mitään kirjoitusmahdollisuuttakaan? Ihan hyvä on kertoa edes muutamalla sanalla, että mitä etsii, minkälainen on ja mistä tykkää.
En mä ainakaan jaksa tuhlata aikaani tyyppeihin, jotka etsivät esim. pelkkää seksiä, intohimona on sijoittaminen tai jotka ovat sosiaalisia ja toivovat naisenkin olevan sellainen.
Ap
Eikö Tinderin idea ole se, että kuvakoodista jo näkyy päällepäin mitä etsitään. Karkea arvioni on, että 30% Tindernaisista on heti valmis seksiin, mutta ei tietenkään kenen kanssa tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Seksiseuranhaku sovelluksella haetaan tietenkin seksiseuraa. Luulisi jopa naisten ymmärtävän tuon asian.
Vierailija kirjoitti:
Niin etsin minäkin enkä mitään runoilijoita.
Ehkä eivät halua jakaa tarkkoja tietoja itsestään koko suurelle käyttäjäkunnalle. Tästä syystä minullakaan ei ollut tekstiä (olen nainen).
Monen tekstittömän miehen kanssa matchasin ja ihan fiksua porukkaa heistä suurin osa oli. Muutamia huteja oli joukossa mutta niin on varmasti myös niillä, jotka tykkäävät tekstillisistä profiileista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Rakas lapsi sinä voit jättää nuo miehet huomioimatta. Miksi pitää tehdä numero miehistä, jotka ei kiinnosta? Voit nyt mennä hyvin mielin illalla nukkumaan, kun sait taas haukuttua yhden miesryhmän. Girl power💪
Vierailija kirjoitti:
Tekstillä tai ei, seksiä haluavat jokaikinen. Se tulee kyllä kirjoittelussa hyvin nopeasti ilmi. Mutta enemmän mätsejä (=seksiä) saadakseen miesten kannattais vähän jotain edes runoilla. Ja satsata kuviin. Ei se sen vaikeampaa ole!
Jos ei ole kunnollista profiilitekstiä, niin ruksia tulee vaikka ulkonäkö olisi ok
onko tinder sivusto jossa haetaan parisuhdetta vai seksiä? eikö näiden tulisi olla 2 ihan eri sivustoa?
Vierailija kirjoitti:
onko tinder sivusto jossa haetaan parisuhdetta vai seksiä? eikö näiden tulisi olla 2 ihan eri sivustoa?
Ei tuollainen käytännössä toimisi, sillä ne seksiä hakevat ujuttaisivat itsensä myös sinne parisuhdetta hakevien sivustolle.