Koska koronapassista tullaan luopumaan?
Kommentit (33)
Toistaiseksi voimassa. Jahka saadaan tarpeeksi laajalle levitettyä, siitä tuskin tullaan luopumaan.
Uskon kaikki mitä hallitus sanoo passi
Sitähän vain kehitetään yhä useampaan paikkaan sopivaksi. Se on tie pedonmerkkijärjestelmään.
Pakkohan siitä on joskus luopua. Vai enkö pääse enää koskaan baariin tai konserttiin?
Ei siitä luovuta . Se on pysyvä passi ja laajenee pikkuhiljaa. Ilman sitä et tulevaisuudessa voi tehdä mitään.
En usko että siitä enää luovutaan. Se on portti täydelliseen mielivaltaan.
Mulle sama. Ei käyttöä passille enkä tule sitä tarvitsemaan. Passi on pellejä varten😆. Passilla pyyhin korkeintaan pyllyn💩
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan siitä on joskus luopua. Vai enkö pääse enää koskaan baariin tai konserttiin?
Pah, baarit ja konsertit voi unohtaa. Ne eivät ole välttämättömiä. Elämää on ilman niitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä pakko siitä on luopua? Sehän on "vapaaehtoinen" ja käytetään "vain niissä tapauksissa kun on rajoitteita"...
Joo persuja äänestää jos ei se auta niin vkk😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pah, baarit ja konsertit voi unohtaa. Ne eivät ole välttämättömiä. Elämää on ilman niitäkin.
Entä sitten, kun tuo ihan pian laajenee Suomessakin työpaikoillekin?
Vaikea sanoa. En ole tarvinnut koronapassia kertaakaan. Olen rokotettu.
Pakkoa ja uhkaa tullaan kokoajan käyttämään. Kiristyy ja laki venyy ja venyy ja hiljaa mennään pahimmillaan suuntaan joka on pahempaa kuin ennustetut dystopiat.
Varmaankin sitten, kun teho-osastolla on jonkun aikaa ollut vähemmän koronatautisia ja riski koko systeemin sakkaamiselle ilman rajoituksia on ohi. Rajoitukset on toistaiseksi perustuneet siihen, että ennakoidaan terveydenhuollon toimintakykyä tilastojen valossa.
Taitaa tulla alasajo monella rintamalla. Kohta on suurtähdetkin jossakin koronarobotteina kun ei keikat ja tapahtumat myy mitenkään.
Onpa tulossa mielenkiintoinen loppuelämä. Mikäköhän on pahinta, mitä minulle voi tapahtua, kun en vain tule ottamaan rokotetta terveyssyistä (mutta en usko, että terveysriskeilläni saisi välttämättä virallista todistusta, että saisin rokotevapautuksen)?
Ehkä siinä vaiheessa kun siitä luovutaan muualla Euroopassa.
Passilla pyyhin pyllyn kirjoitti:
Mulle sama. Ei käyttöä passille enkä tule sitä tarvitsemaan. Passi on pellejä varten😆. Passilla pyyhin korkeintaan pyllyn💩
Ei sulla ole passia millä pyyhkiä sitä likasta pyllyäsiZzz
Vierailija kirjoitti:
Onpa tulossa mielenkiintoinen loppuelämä. Mikäköhän on pahinta, mitä minulle voi tapahtua, kun en vain tule ottamaan rokotetta terveyssyistä (mutta en usko, että terveysriskeilläni saisi välttämättä virallista todistusta, että saisin rokotevapautuksen)?
Siinä tapauksessa otat rokotteet. Tai odotat tartuntaa jossa on riskinsä toki.
Ei siitä ikinä luovuta, laajenee vaan kun on nyt saatu käyttöön.