En halua viettää vapaa-aikaa työkavereiden kanssa
Haluan käydä töissä, ansaita rahaa ja sen jälkeen lähteä päivän päätteeksi kotiin. En halua lähteä urheilemaan tai istumaan iltaa heidän kanssaan vaikka ihan mukavia ihmisiä ovatkin.
Muita samanlaisia?
Kommentit (10)
En minäkään. Hyvin harvoin haluan vapaalla nähdä ylipäätään ketään.
Teen töitä 100% etänä. Ei tarvitse olla tekemisissä muiden kanssa ja hyvä niin.
Jep, haluan kotiin ja jos haluan istumaan iltaa, lähden mieheni tai ystävieni kanssa.
No en minäkään enkä varsinkaan näin korona-aikaan. Meillä peruttiin kaikki yhteiset tapahtumat joka tapauksessa koronan takia.
No eihän niihin kissanristiäisiin ole pakko mennä.
Minkä ikäinen ap olet? Entä muut vastanneet?
Mietin, että onko yhteiset työajan ulkopuoliset jutut enemmän nuorten harrastamia.
Vierailija kirjoitti:
Mietin, että onko yhteiset työajan ulkopuoliset jutut enemmän nuorten harrastamia.
Olen 31v
-ap
Vierailija kirjoitti:
28v. T. 2
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 27-vuotias. Ehkä 10 vuotta sitten olisin jaksanut lähteä töiden ja koulun jälkeen illalla viettämään aikaa, mutta enää ei kiinnosta. Mielummin menen kotiin lukemaan kirjaa ja nauttimaan rauhallisuudesta.
Tavallaan joo samaa mieltä. Oikeasti olisi kiva jos olisi semmoinen mukava työporukka niin voisi viettää yhdessä aikaa joskus vapaallakin. Mutta nykyisessä työssä, ja aika monessa aiemmassakin, on sellainen muutaman hengen sisäpiiri, jotka on tehneet selväksi ettei siihen enää muita mahdu. Tai yksi henkilö lähinnä, muut on ihan mukavia. Siispä teen työni, olen asiallinen ja lähden kotiin. Kaverit on muualla ja ihan hyvä niin.