Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaasuase tai vastaava raiskaajia vastaan - ideoita?

Vierailija
14.03.2015 |

Olen miettinyt tässä monena päivänä, että mikä olisi tarpeeksi tehokas ase joukolle, joka yrittävät raiskata. Jos olisi jotain joka purkautuu maassa tai jota voi suihkuttaa raiskaajien päälle. Pippurisuihkeesta ei luonnollisesti ole apua, kun on monta miesti kyseessä. Kai tässä pitää kohta itse kehitellä joku pommi kodin kemikaaleista ja kantaa hengityssuojaa mukana.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen päätynyt siihen, että se on yhteiskunta, jossa on niin hyvät olot, etteivät kansalaiset koe tarvetta raiskata.

Vierailija
2/20 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä, että on ase. Sitä pitää myös osata käyttää. Omatekoisia räjähteitä en suosittele missään oloissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:49"]

Mä olen päätynyt siihen, että se on yhteiskunta, jossa on niin hyvät olot, etteivät kansalaiset koe tarvetta raiskata.

[/quote]

Siis Utopian Mielikuvituksellinen Tasavalta.

Vierailija
4/20 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitätkö nyt ihan oikeasti, että maahanmuuttajilla on esim. Suomessa niin huonot olot, että raiskaaminen johtuu siitä? Ihan sama mikä maa - pilalle menee, kun muslimeja otetaan. Itsehän asun Ranskassa, tällä hetkellä sellaisella alueella, jossa on vähiten maahanmuuttajia. Joudun silti miettimään näitä asioita, koska emme täällä todennäköisesti kauaa asu. 

Voisiko esim. 2 kg jauhesammuttimesta olla apua? Joo, tosi kiva sellaista kantaa mukana. Hiuslakkaa myös aikaisemmin ehdotettu, mutta ei taida olla tarpeeksi tehokas. Joku liekinheitin varmaan olisi.

ap

Vierailija
6/20 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:55"]

Ei riitä, että on ase. Sitä pitää myös osata käyttää. Omatekoisia räjähteitä en suosittele missään oloissa.

[/quote]

Ilman muuta. Yritänkin miettiä jotain sellaista, mitä hyökkääjät eivät voi käyttää vastaan. Kaasulla tarkoitinkin sitä, että saisi tajun pois. 

ap

Vierailija
7/20 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onneksi asutaan maalla, ei ole täällä tapahtunut koskaan joukkoraiskausta, eikä varmaan pahemmin muutenkaan raiskauksia. Joskus haaveilin Helsinkiin tai johonkin muuhun isompaan kaupunkiin muutosta. No nyt olen onnellinen, ettei se toteutunut. On mulla silti täälläkin aina puukko mukana iltalenkillä ja itsepuolustuskurssit käytynä. Isolle joukolle voi olla paha pistää hanttiin. Tuommoset raiskarit pitäis kuohita kerrasta ja sitten potku perseelle maan rajalla. Selvää on, että tämmönen tulee yleistymään yhä enemmän. Miettikääpä näitä hulluja, jotka lähtee täältä sotimaan ja tulevat sitten sotavammaisina (siis henkisesti) takaisin normaalien ihmisten pariin..

On se kamalaa että hyysärien pitää pilata yksi maailman turvallisimmista maista, käsittämätöntä tyhmyyttä.. ja kaikki varoitukset on kaikuneet kuuroille korville.

Vierailija
8/20 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannattaa varmaan ap miettiä, oletko valmis itse ottamaan syytteen pahoinpitelystä, jos sinulla on joku järeä tapa puolustautua.

Vierailija
9/20 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta nämä nettikeskustelut on lähteneet lapasesta jo muutama päivä sitten. Olen vuosia asunut Helsingissä, en ole nähnyt täällä väkivaltatilanteita enkä ollut tilanteessa, jossa olisin sivullisena joutunut pelkäämään. Musta tästä aiheesta voi puhua asiallisesti, mutta onko asevarustuksen miettiminen sitä tai monien ketjujen hysterisointi sitä? Aika synkkä on muutenkin näiden ketjujen maailmankuva.

Vierailija
10/20 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 13:01"]

Allekirjoittakaa:

https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/970

https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1075

[/quote]

Allekirjoittaisin, jos voisin jollain tavalla tunnistautua. Allekirjoittakaa Suomessa asuvat!

ap

Vierailija
11/20 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipaino

Vierailija
12/20 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 13:06"]

Musta nämä nettikeskustelut on lähteneet lapasesta jo muutama päivä sitten. Olen vuosia asunut Helsingissä, en ole nähnyt täällä väkivaltatilanteita enkä ollut tilanteessa, jossa olisin sivullisena joutunut pelkäämään. Musta tästä aiheesta voi puhua asiallisesti, mutta onko asevarustuksen miettiminen sitä tai monien ketjujen hysterisointi sitä? Aika synkkä on muutenkin näiden ketjujen maailmankuva.

[/quote]

Ei tässä nyt ole pelkästä Hensingistä kyse... Tätä tapahtuu muuallakin kuin Helsingissä, usko pois. Kuten aikaisemmin sanoin, asun nyt pienellä paikkakunnalla ja alueella Ranskassa, jossa on vähiten maahanmuuttajia. Ennen asuttiin kaupungissa ja siellä tuli muutama tilanne, jossa olin kiitollinen, että oli koirat mukana. Pippurisuihketta kannan aina mukana, jos ei ole koiria. Ollaan muuttamassa luultavasti taas kaupunkiin, joten asia on ajankohtainen. Olen todellakin valmis ottamaan vastuun aseen käytöstä.

ap 

Vierailija
13/20 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 13:12"]

[/quote]

Ei tässä nyt ole pelkästä Hensingistä kyse... Tätä tapahtuu muuallakin kuin Helsingissä, usko pois. Kuten aikaisemmin sanoin, asun nyt pienellä paikkakunnalla ja alueella Ranskassa, jossa on vähiten maahanmuuttajia. Ennen asuttiin kaupungissa ja siellä tuli muutama tilanne, jossa olin kiitollinen, että oli koirat mukana. Pippurisuihketta kannan aina mukana, jos ei ole koiria. Ollaan muuttamassa luultavasti taas kaupunkiin, joten asia on ajankohtainen. Olen todellakin valmis ottamaan vastuun aseen käytöstä.

ap 

[/quote]

Eli mielestäsi turvallisuus kadulla liikkuessa on Suomessa ja Ranskassa samalla tasolla?

Millä perustelet tätä?

Kai ymmärrät, että tässä vain esität, että "pitäisi" pelätä - ilman perusteita. Sääli niitä ihmisiä, joille tämä hysteria tarttuu näitä keskusteluketjuja lukemalla.

Vierailija
14/20 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, kun osa saa joka päivä osakseen ahdistelua, ja toiset eivät ole ikinä edes nähnyt mitään kehenkään kohdistuvaa. Oletteko te, jotka ette ole nähneet edes ikinä mitään, niitä jotka sulkee silmänsä ja ajattelee, ettei puutu toisten asioihin? Tai olen tästä kyllä satavarma, että olette. Luusereita.

Vierailija
15/20 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 13:18"]

On se kumma, kun osa saa joka päivä osakseen ahdistelua, ja toiset eivät ole ikinä edes nähnyt mitään kehenkään kohdistuvaa. Oletteko te, jotka ette ole nähneet edes ikinä mitään, niitä jotka sulkee silmänsä ja ajattelee, ettei puutu toisten asioihin? Tai olen tästä kyllä satavarma, että olette. Luusereita.

[/quote]

Tämän ketjun avaus koski sellaista käytöstä, jonka vuoksi pitäisi pelätä. En ole nähnyt pelottavia tilanteita, kun olen Helsingissä kulkenut. 160-senttisenä naisena en välttämättä voi aina puuttua tilanteisiin oman turvallisuuteni vuoksi, jos tällaisia tulisi vastaan. Puuttua voi tietysti muilla tavoilla ja on ollut joskus tapauksia, minkä vuoksi olen soittanut poliisin.

10/14

Vierailija
16/20 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ampuma-ase on ainoa joka todella toimii mutta siitä joutuu itsekin vankilaan täällä vitun holhousyhteiskunnassa.

Pippurikaasu on todella tehokas myös, siinä loppuu halut kun sitä tulee silmille.

Vierailija
17/20 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 13:16"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 13:12"]

[/quote]

ap 

[/quote]

Eli mielestäsi turvallisuus kadulla liikkuessa on Suomessa ja Ranskassa samalla tasolla?

Millä perustelet tätä?

Kai ymmärrät, että tässä vain esität, että "pitäisi" pelätä - ilman perusteita. Sääli niitä ihmisiä, joille tämä hysteria tarttuu näitä keskusteluketjuja lukemalla.

[/quote]

Joo, sääli sille Tapanilan uhrillekin, joka ei varmasti odottanut tilannetta tapahtuvaksi kello yhdeksän illalla, tai ollenkaan. En minä lietso hysteriaa, mutta kyllä näitä asioita vaan valitettavasti on naisena ihan hyvä miettiä. Ja minähän nyt pyysin ideoita omaa tilannettani ajatellen. Jos sanon sinulle, että täällä on enemmän muslimeja kuin Suomessa ja ehkä eniten koko Euroopassa (Ruotsi varmaan kyllä lähentelee kohta samoja lukuja), ja turvallisuus kaduilla on huonompi kuin Suomessa - niin minköhän mielikuvan tämä sinulle antaa? Nämä kaksi asiaa, kun ovat valitettavasti yhteydessä toisiinsa.

Minä en edes ole mitään pelkäävää sorttia, mutta paikat ja kokemukset muuttavat varautuneemmaksi. 

Vierailija
18/20 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 13:28"]

Ampuma-ase on ainoa joka todella toimii mutta siitä joutuu itsekin vankilaan täällä vitun holhousyhteiskunnassa.

Pippurikaasu on todella tehokas myös, siinä loppuu halut kun sitä tulee silmille.

[/quote]

Joo, ja saa enemmän tuomiota kuin ne raiskarit ikinä, vaikka repisivät alapään auki teräaseella. Siinä ei paljon rahakorvaukset mieltä lämmitä.

ap

Vierailija
19/20 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toki helsinkiläisenä tiedän, että järkeä sopii käyttää ja ympärilleen vilkuilla. Samoin miettiä, missä liikkuu. Se on kuitenkin eri asia kuin että jatkuvasti miettisin, kuinka turvatonta Helsingissä on tai että kokisin, että pitää olla morapuukko taskussa, että voi kävellä kadulla. Koska hyvin nopeasti ajatus kulkee tuohon.

On eri asia olla terveesti varuillaan ja käyttää maalaisjärkeä, kuin lähteä siitä, että pitää pelätä.

10/14

Vierailija
20/20 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 13:38"]

No toki helsinkiläisenä tiedän, että järkeä sopii käyttää ja ympärilleen vilkuilla. Samoin miettiä, missä liikkuu. Se on kuitenkin eri asia kuin että jatkuvasti miettisin, kuinka turvatonta Helsingissä on tai että kokisin, että pitää olla morapuukko taskussa, että voi kävellä kadulla. Koska hyvin nopeasti ajatus kulkee tuohon.

On eri asia olla terveesti varuillaan ja käyttää maalaisjärkeä, kuin lähteä siitä, että pitää pelätä.

10/14

[/quote]

Olen samaa mieltä. En minäkään täällä kylässä ole peloissani, enkä ollut Tampereella asuessani, enkä kumma kyllä Lontoossa (paitsi Ilfordissa käydessä olin vähän enemmän varuillani, enkä liikkunut illalla myöhään) ja yhdessä toisessa isossa kaupungissa pohjois-Englannissa (jossa oli siihen aikaan sarjaraiskauksia yön pikkutunneilla). Täällä ja Englannin isoissa kaupungeissa tosin suositellaan otettavan taksi yöllä kävelyn sijasta.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi