Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä suunnitelmia tälle päivälle?

Vierailija
14.03.2015 |

Itse olen nyt yksin kotona, olisi paritkin juhlat joihin voisi mennä mutta tänä viikonloppuna ei vaan millään jaksa kun viime aikoina kaikki viikonloput on menneet töissä tai juhliessa :) Ajattelin siivota asunnon ja sen jälkeen hakea herkkuja ja katsoa sarjoja tai elokuvia :) illalla yksi kaveri tulee pyörähtämään kahvilla. Ihanaa kun kello on vasta noin vähän! :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just hain 24 kaveria kaupasta. Tässä niitten kanssa vietetää iltaa.

Vierailija
2/14 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likuntaharrastuksia lapsen kanssa ja iltapäivästä tuttavaperheen luokse kylään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta salille, sitten kaupan kautta tekemään safkaa ja siivoamaan. Mies tulee kolmen jälkeen töistä, voitaisiin vaikka katsoa leffa tai muuten vaan hengailla. Jossain vaiheessa alan laittautumaan ja kuuden jälkeen lähden keskustaan kaverin synttäreille, sieltä varmaan baariin jatkoille.

Kiva päivä ja nätti sää :)

Vierailija
4/14 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väännän ennakkotehtäviä AMKiin kotona ja siinä tää päivä meneekin...sisällä istuessa. Muistelen sitten lämmöllä tätä aherrusta kun pääsen sisään. :)

Vierailija
5/14 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion maata sängyn pohjalla koko päivän, mies saa hoitaa lapsen. On flunssa päällä. Sen verran aion nousta, että teen miehelle sienikeittoa iltapäivällä. Yhdeksän aikaan majoitun telkkarin äärelle ja teen ehkä mikropoppareita.

Vierailija
6/14 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeilyä, illalla hyvää ruokaa ja viiniä :)

Vierailija
7/14 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko päivä töissä, seiskalta kotiin. Sauna ja telkkari loppuillan ohjelmana.

Vierailija
8/14 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka on uunissa. Seuraavaksi pitäisi imuroida, laittaa koneellinen pyyykkiä narulle ja uusi koneellinen pyörimään. Koiran kanssa pitäis tehdä lenkki. Sitten syömään. Töihin illaksi. Sitten saunan kautta nukkumaan, että jaksaa aamulla taas mennä töihin.

Vierailija
9/14 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kohta makaronilaatikkoa, ajattelin kokeilla vähän erilaista versiota johon tulisi mm. tomaattia ja basilikaa. Suunnitelmissa on myös haaveilla elämänmuutoksesta ja uudesta työpaikasta. Aion suunnitella ensi kesäksi jotain reissua. Saatan käydä saunassa jos huvittaa, ja varmaan katson illalla jonkun leffan.

Vierailija
10/14 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppareissu kunhan kämppä vähän viilenisi ensi ja paha olo menisi pois.

Vierailija
11/14 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vanhempieni luona ja ajattelin tänään vielä ainakin jumpata, jos närästys antaa myöten. Saatan mennä illalla esikoisen kanssa saunaan. Käytiin eilenkin. Huomenna mennään huutokauppaan, jos sattuu lähialueelta löytymään.

Vierailija
12/14 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän kunnon lärvit. Viikon olen ollut kipeänä, kuumetta ja yskää. Eilen hain rommia ja kuumilla toteilla toivuin suunnilleen ihmiseksi. Juhlin vetämällä rehelliset kalsarikännit.

Vierailija
13/14 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän tylsää kyllä on. Ehdotuksia?

Vierailija
14/14 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 14:43"]Vedän kunnon lärvit. Viikon olen ollut kipeänä, kuumetta ja yskää. Eilen hain rommia ja kuumilla toteilla toivuin suunnilleen ihmiseksi. Juhlin vetämällä rehelliset kalsarikännit.
[/quote]

Vahinko alapeukku

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi