Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää tyylikkäitä vaatteita lihavalle?

Vierailija
14.03.2015 |

Yli 100kg daamista puhuhtaan. Vartalon muoto omppu.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Ihme jos ei löydy.
Oon 160cm ja 48kg, tiukkoja vaatteita vaikeaa löytää. Suurin osa helvetin isoja.

Vierailija
2/19 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko jills.fi käynyt katsomassa? Isoja kokoja löytyy ja vaatteet ei ole tyyliä teltta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomesta... Tai jos tyyli on tätimäinen, silloin tavaratalojen valikoimasta varmaan löytyy tai jostain isojen naisten kaupasta. Suosittelisin kuitenkin kääntämään katseen verkkokauppoihin. Ota mallia ulkomaisista bloggareista, esimerkiksi Nicolette Mason ja Garnerstyle. Garnerstylen vartalonmuoton on tosin tiimalasi, mutta hänellä on upea tyyli.

Vierailija
4/19 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä zizzi, yours, halens, ellos.

T. Ex-lihava

Vierailija
5/19 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkkamaukan plus-koot ovat hyviä

Vierailija
6/19 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt Jillsistä mitään osta... Crazy age -farkkuja ja värikästä eläinkuosia, voiko halvemmalta näyttää jos noita pistää päälle?

Vierailija
7/19 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^No onko ihme että vaatteet on isoja, jos oot koko XXS. Ei se silti tarkoita, että kaikki sua isommat on XXL-kokoisia, vaan kyllä mä veikkaan että tässä tapauksessa ne "isot" ei kuitenkaan ole tarpeeksi isoja. Aika paljon mahtuu sinne XXS ja XXL väliinkin. Ja nyt on muotia oversize-malliset kuteet.

Vastaus itse kysymykseen, ulkomailta tilaamalla, Yours, Evans, Marisota yms. Tai sitte nää perus postimyynnit, missä on normimallistossakin isoja kokoja suurimmassa osassa vaatteita: halens, ellos, cellbes, zalando, jills. Ihan perus ketjukaupoissakin on xl-mallistot(kappahl, seppälä, lindex) ja sitte tietty erikoisliikeet esim Zizzi.

Vierailija
8/19 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs Lorella?

Mulla on pahaa turvotusta jaloissa ja ajattelin sieltä käydä katsomassa d-mallin housuja. Onko kellään kokemuksia siitä kaupasta?

Vierailija
9/19 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/19 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo alun kommentti siis tarkoitettu 2:lle..
Eikä se nyt tarkota että koko garderobi pitäis tilata yhdestä puljusta. Katselee mitä löytyy ja yhdistelee oman maun mukaan mitkä on sun tyyliin ja makuun sopivia.

Vierailija
11/19 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin ja moni asia helpottui. Myös vaatettaminen.

Vierailija
12/19 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

UFF

Vierailija
13/19 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:22"]

Laihdutin ja moni asia helpottui. Myös vaatettaminen.

[/quote]

Mitä oon tässä kavereitani kuunnellut, niin paljon vaikeampaa heillä tuntuu normaalipainoisena löytää sopivia vaatteita, ainainen kitinä vaikka mun mielestä heidän päällä näyttäis mikä tahansa hyvältä... Mut ei ylipainoisena vaatteiden kans ole itsellä ainakaan koskaan ollut mitään ongelmaa. Kaikista kaupoista löytyy sopivia prismaa myöten ja netistä saa tilattua, sieltä muutkin tilaavat painosta riippumatta nykyään. Laihduttaa toki voi ja kantsii jos sen kokee aiheelliseksi, mutta ei vaatteiden takia kyllä.

Vierailija
14/19 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:18"]

[/quote]

Ihan surkeita varsinkin  jos on leveä lantio. Vaatteet liian pussimaisia mahasta ja loppuvat vyötärölle. Aivan paska valikoima!

Vierailija
15/19 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:18"]

[/quote]

Ihan surkeita varsinkin  jos on leveä lantio. Vaatteet liian pussimaisia mahasta ja loppuvat vyötärölle. Aivan paska valikoima!
[/quote]

Samaa mieltä! Ja huonolaatuisia vielä, ainakin trikoovaatteet, t-paidat lähinnä.
En ole ikinä löytänyt sieltä mitään.
Seppälän great girl mallistosta saattaa jotain joskus löytyäkkin!
Ellokselta yleensä tilaan. Siellä on hyvin kokoja niin normimallistoissa kuin plus mallistoissakin :)
Ja Henkan normi mallistonkin vaatteet ok, joistain on hyvinkin reiluja kokoja.

Vierailija
16/19 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.osw.fi tuolta saa hienoja isoja paitoja ja huppareita ja muitakin isoja kokoja on tulossa.

Vierailija
17/19 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ylipainoiselle Henkkamaukan pluskoot käy, rinnanympärys on 10 cm enemmän kuin lantionympärys ja vatsakin on iso. Kyllä sieltä löytää suht nuorekkaita vaatteita. Aika monella lihavalla maha on iso, toki on persevämpiäkin. Mieluiten painaisin 20 kg vähemmän kuin nyt ja tekisin kirpparilla löytöjä (tavoitteena).

Vierailija
18/19 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.osw.fi tuolta isoja saa hienoja t paitoja ja huppareita ja muitakin tuotteita on tulossa!

Vierailija
19/19 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa myös mistä lihava löytää urheiluvaatteeita? Hassua että kokoja ei löydy niille jotka niitä eniten tarvitsisivat. Kiva olisi aloittaa lenkkeily laihdutuksen tueksi, olisi motivoivampaa kun löytyisi sopivat vaatteet siihen tarkoitukseen. Mutta olen todennut että näköjään on niin että ensin pitää laihduttaa ja sitten vasta lenkkeillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän