Lue keskustelun säännöt.
Mua ahistaa todella paljon kun oikeistohallitus ei millään kaadu. Olen odottanut jo 3 vuotta että hallitus kaatuisi.
Kommentit (3)
Koeta pidättää hengitystä, se on tie muutokseen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oliko aloittajalla sitten joku parempi vaihtoehto tiedossa vai oletko kuten trumpinkannattaja jossa "voitto" äänestyskisassa riittää seurauksista piittaamatta?
Vasemmistohan on aivopesty samalla lailla kuin trumppikultti, eli noi ei yritä hoitaa asioita paremmin, vaan pelkästään voittaa itsensä valtaan. Ilmeisesti noilta on jäänyt pari tärkeää yksityiskohtaa yhteiskunnan toimimisesta oppimatta suomen pisa-woke kouluissa.
Mene terapiaan.