Vastaatteko tuntemattomiin numeroihin?
Kommentit (35)
Tietenkin. On käynyt että huoltoyhtiöllä on kiireellistä asiaa.
Kyllä vastaan. Hammalääkäristä on soitettu ajan peruuntumisesta ja pankistakin on soitettu.
Joo, numeroni on samalla työnumeroni ja olen jonkin verran tekemisissä asiakkaiden ja alihankkijoiden kanssa. Kaikkien numeroita ei tietenkään tule talletettua kännykkäään, varsin usein outo numero onkin joku tavarantoimittaja portilla tai jostain firmasta, jolta olen kysynyt tarjousta.
Mistähän se soittaja tietää s. postiosoitteesi?
Anneli
Niin harvoin tulee soittoja tuntemattomasta numerosta, että aina kyllä vastaan. Ja aina on ollut ihan aiheellinen soitto.
Vastaan. Huohotan puhelimeen ja lähetän dickpickin samalla. Sitten kysyn kuka siellä on ja mitä asiaa!!
Eivät soita tuntemattomasta numerosta toiste.
Vastaan. Ei ole koskaan tullut mitään häiriösoittoja.
Alkaa suomalaisten erakkomaisuus mennä jo huvittavan pitkälle. Ei vastata puhelimeen, ei avata ovea😂
Minulle ei soitella tuntemattomista numeroista tai rupean vainoamaan niitä häiriköitä.
Urbaani maalainen kirjoitti:
Mistähän se soittaja tietää s. postiosoitteesi?
Voi laittaa pyynnön feisbuukiin.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa suomalaisten erakkomaisuus mennä jo huvittavan pitkälle. Ei vastata puhelimeen, ei avata ovea😂
Kansanluonne. Eihän bussipysäkilläkään 5 suomalaista mahdu katoksen alle vaikka sataisi kaatamalla. Bussissa täytyy laittaa reppu viereiselle penkille ettei siihen istu tuntematon.
Puhelinmyyjille sanon, että kyllä minä kanssasi voin jutella mutta mitään en osta enkä tilaa. Myyn netissä tavaraa, siksi vastaan myös tuntemattomiin numeroihin.
Välillä tulee kyllä tosi hämäriä soittoja. Esim. Kaksi soittoa brittiläisistä numeroista (muka), joihin en vastannut. Jälkeenpäin tsekkasin netistä, onko numeroista huomautuksia. Ja kas, molemmat olivatkin Amazonin aspan numeroita!
Mikseivät laita jtn tunnistusta, kun soittavat. Eikö ole mahdollista, että näytössä näkyisin vaikka AMZN?
Olin tilannut samana päivänä Ranskan Amazonista, amazon.fr. Miksi ihmeessä soitto tulee Lontoosta ja Uxbridgestä?!
Minäkin haluaisin kuulla, mitä ihmiset pelkäävät?
Siis ulkomaiset numerot on ykeisesti tiedossa, mutta eihän ne mitään nauhota, jos ei mitään puhu.