Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vastaatteko tuntemattomiin numeroihin?

Vierailija
08.12.2021 |

Minä en.

Voi laittaa sähköpostia.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin vastaan. Miten muuten saisin selville mitä asiaa soittajalla on? Minulle on monesti soittanut joku ystävä aikojen takaa ja esim. entisiä koulukavereita. Ei heillä ole minun sähköpostiani jne.  

En tajua, mitä ihmiset pelkäävät, että tapahtuu, jos vastaa johonkin tuntemattoman soittoon. Joku voi sanoa siellä jotain asiatonta?

Minäkin haluaisin kuulla, mitä ihmiset pelkäävät?

Siis ulkomaiset numerot on ykeisesti tiedossa, mutta eihän ne mitään nauhota, jos ei mitään puhu.

Vierailija
22/35 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. On käynyt että huoltoyhtiöllä on kiireellistä asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vastaan. Hammalääkäristä on soitettu ajan peruuntumisesta ja pankistakin on soitettu. 

Vierailija
24/35 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, numeroni on samalla työnumeroni ja olen jonkin verran tekemisissä asiakkaiden ja alihankkijoiden kanssa. Kaikkien numeroita ei tietenkään tule talletettua kännykkäään, varsin usein outo numero onkin joku tavarantoimittaja portilla tai jostain firmasta, jolta olen kysynyt tarjousta.

25/35 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän se soittaja tietää s. postiosoitteesi?

Anneli

Vierailija
26/35 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin harvoin tulee soittoja tuntemattomasta numerosta, että aina kyllä vastaan. Ja aina on ollut ihan aiheellinen soitto. 

Vierailija
27/35 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan. Huohotan puhelimeen ja lähetän dickpickin samalla. Sitten kysyn kuka siellä on ja mitä asiaa!!

Eivät soita tuntemattomasta numerosta toiste.

Vierailija
28/35 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan. Ei ole koskaan tullut mitään häiriösoittoja. 

Vierailija
29/35 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan, perään en soittele.

Vierailija
30/35 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa suomalaisten erakkomaisuus mennä jo huvittavan pitkälle. Ei vastata puhelimeen, ei avata ovea😂

Vierailija
31/35 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei soitella tuntemattomista numeroista tai rupean vainoamaan niitä häiriköitä.

Vierailija
32/35 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urbaani maalainen kirjoitti:

Mistähän se soittaja tietää s. postiosoitteesi?

Voi laittaa pyynnön feisbuukiin.

Vierailija
33/35 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa suomalaisten erakkomaisuus mennä jo huvittavan pitkälle. Ei vastata puhelimeen, ei avata ovea😂

Kansanluonne. Eihän bussipysäkilläkään 5 suomalaista mahdu katoksen alle vaikka sataisi kaatamalla. Bussissa täytyy laittaa reppu viereiselle penkille ettei siihen istu tuntematon.

Vierailija
34/35 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjille sanon, että kyllä minä kanssasi voin jutella mutta mitään en osta enkä tilaa. Myyn netissä tavaraa, siksi vastaan myös tuntemattomiin numeroihin.

Vierailija
35/35 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tulee kyllä tosi hämäriä soittoja. Esim. Kaksi soittoa brittiläisistä numeroista (muka), joihin en vastannut. Jälkeenpäin tsekkasin netistä, onko numeroista huomautuksia. Ja kas, molemmat olivatkin Amazonin aspan numeroita!

Mikseivät laita jtn tunnistusta, kun soittavat. Eikö ole mahdollista, että näytössä näkyisin vaikka AMZN?

Olin tilannut samana päivänä Ranskan Amazonista, amazon.fr. Miksi ihmeessä soitto tulee Lontoosta ja Uxbridgestä?!