Haluisin naisen mut en saa
Olisin naiselle mukava, huomioonottava,romanttinen, rauhallinen, en käy baareissa tai juo, pituus on yli 180 cm, en ole materialistinen, en ole kiinnostunut rahasta, arvostan vain sielunyhteyttä ja haluaisin saada naisen tuntemaan yhteyden. Minulla ei ole paljon kavereita enää koska lopetin juomisen. Minua ei haittaa asia että olen kaveriton, joten toivottavasti se on naisillekin ok. Viihdyn yksin, mutta haluaisin naisen jonka kanssa viettää aikaa, sillä viihdyn mielestäni paremmin yhden ihmisen kanssa kuin monen ihmisen ympärillä. En etsi mitään mallia vaan ihan tavallisen näköinen nainen kelpaa, jolla luonne olisi kultainen ja oltaisiin samalla aaltopituudella.
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 13:28"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 11:24"]
"Sori, mutta tuo kaverittomuus (ja etenkin se, ettei se sanojesi mukaan haittaa sinua) on useimmille naisille iso turn off. Ensinnäkään kukaan nainen ei jaksa loputtomasti nyhvätä vain yhden ihmisen vieressä. Sinua ennen pitkään alkaisi häiritä, että naisesi viettää aikaa omien kavereidensa kanssa (joita useimmilla naisilla on kuitenkin vähintään kourallinen) ja naistasi häiritsisi takertuminen, jota tuollainen kuvio aiheuttaa" Niin, varmasti useimmille naisille se on noin, että jossain kohtaa se miehen kaverittomuus alkaa haitata. Minua ei ainakaan haittaa, että naisella on kavereita ja saa se niitä nähdä. Tietenkin tässä tapauksessa jokin vähän yksinäisempi nainen saattaisi sopia paremmin, niin kumpikin olisi asian kanssa samalla tasolla. Ei ole tarkoituskaan tarrautua täysin naiseen, sen olen elämäni aikana oppinut ettei pidä olla liian takertuva vaan antaa toiselle myös tilaa ja omaa aikaa.
[/quote]
Ai että naiselle pitäisi esitellä kaikki ne ryyppäävät poikamieskaverit, jotka heti tulis kylään esittelemään ja iskemään sitä naista sitten? Tommoset naiset kyllä lentää helvettiin. 1+1=koko loppu elämä kun se oikea löytyy. Yli kolmekymppisiä ihmisiä ei kiinnosta "hengata kavereiden kanssa kun on tylsää (muka)".
[/quote]
Huh, melkoista ihmisvihaa.
Men are anxious to improve their circumstances, but are unwilling to improve themselves, they therefore remain bound.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 13:39"]
Men are anxious to improve their circumstances, but are unwilling to improve themselves, they therefore remain bound.
[/quote]
And when omega male is born, its game over. Omega male comes and omega male takes and all that is left is crevices full of sperm, piss and shit. And fuckloads of broken lower jaws.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 13:34"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 13:28"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 11:24"]
"Sori, mutta tuo kaverittomuus (ja etenkin se, ettei se sanojesi mukaan haittaa sinua) on useimmille naisille iso turn off. Ensinnäkään kukaan nainen ei jaksa loputtomasti nyhvätä vain yhden ihmisen vieressä. Sinua ennen pitkään alkaisi häiritä, että naisesi viettää aikaa omien kavereidensa kanssa (joita useimmilla naisilla on kuitenkin vähintään kourallinen) ja naistasi häiritsisi takertuminen, jota tuollainen kuvio aiheuttaa" Niin, varmasti useimmille naisille se on noin, että jossain kohtaa se miehen kaverittomuus alkaa haitata. Minua ei ainakaan haittaa, että naisella on kavereita ja saa se niitä nähdä. Tietenkin tässä tapauksessa jokin vähän yksinäisempi nainen saattaisi sopia paremmin, niin kumpikin olisi asian kanssa samalla tasolla. Ei ole tarkoituskaan tarrautua täysin naiseen, sen olen elämäni aikana oppinut ettei pidä olla liian takertuva vaan antaa toiselle myös tilaa ja omaa aikaa.
[/quote]
Ai että naiselle pitäisi esitellä kaikki ne ryyppäävät poikamieskaverit, jotka heti tulis kylään esittelemään ja iskemään sitä naista sitten? Tommoset naiset kyllä lentää helvettiin. 1+1=koko loppu elämä kun se oikea löytyy. Yli kolmekymppisiä ihmisiä ei kiinnosta "hengata kavereiden kanssa kun on tylsää (muka)".
[/quote]
Huh, melkoista ihmisvihaa.
[/quote]
Ei vihaa. En vaan jaksa kuunnella sitä sinkkujen nassutusta. Hommatkaa oma spermaviemäri.
Kaikki rakastaa itsevarmaa ja mukavaa miestä, joka ei murehdi vastaako oma elämänfilosofia yhteiskunnan odotuksia va ei.... Osoittaen silti aina myötätuntoa ja lämpöä muiden tarpeille ja huolille.... Joka ei koskaan välinpitämättömästi totea "mä oon tämmönen, enkä välitä mitä muut ajattelee!".... Vaan hyvin päinvastaisesti on itsenäinen tekemättä siitä suurta numeroa.... Kuinka voitaisiin edes olettaa, että mies joka ei pysty pitämään huolta itsestään, voisi tarjota tukea, saatikaan huolehtia kenestäkään muusta....?
Kuulostat aika creepyltä. Haluat yhteyttä, muttei ole kavereita. Toivottavasti löydät jonkun.