Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluisin naisen mut en saa

Vierailija
14.03.2015 |

Olisin naiselle mukava, huomioonottava,romanttinen, rauhallinen, en käy baareissa tai juo, pituus on yli 180 cm, en ole materialistinen, en ole kiinnostunut rahasta, arvostan vain sielunyhteyttä ja haluaisin saada naisen tuntemaan yhteyden. Minulla ei ole paljon kavereita enää koska lopetin juomisen. Minua ei haittaa asia että olen kaveriton, joten toivottavasti se on naisillekin ok. Viihdyn yksin, mutta haluaisin naisen jonka kanssa viettää aikaa, sillä viihdyn mielestäni paremmin yhden ihmisen kanssa kuin monen ihmisen ympärillä. En etsi mitään mallia vaan ihan tavallisen näköinen nainen kelpaa, jolla luonne olisi kultainen ja oltaisiin samalla aaltopituudella.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei..ootko kokeillu netin kautta tutustua? Suosittelen!

Vierailija
2/27 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?
Kyllä kelpaisi mulle!!!!,
Oikeastaan kuulostat aika täydelliseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon saanut aika huonon kuva deittisivustoista tai tinderistä, että siellä käy aika pinnallisia ihmisiä, esim. varsinkin tinderissä arvioidaan vain kuvan perusteella, eli edellyttää onnistunutta kuvaa. Oon niitä toki miettinyt kokeilevani, mutta mieluiten tapaisin naisen jossain ihan luonnollisessa paikassa esim. puistossa tai lenkkipolulla :) ap

Vierailija
4/27 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihan mun nykyiseltä mieheltä 10 vuotta sitten. Se oli tollanen ihana silloin... Ja nyt mä en enää riitä sille.

Se on tosi onnellinen joka sut saa :)

Vierailija
5/27 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta tuo kaverittomuus (ja etenkin se, ettei se sanojesi mukaan haittaa sinua) on useimmille naisille iso turn off.

Ensinnäkään kukaan nainen ei jaksa loputtomasti nyhvätä vain yhden ihmisen vieressä. Sinua ennen pitkään alkaisi häiritä, että naisesi viettää aikaa omien kavereidensa kanssa (joita useimmilla naisilla on kuitenkin vähintään kourallinen) ja naistasi häiritsisi takertuminen, jota tuollainen kuvio aiheuttaa.

Toisekseen kaveripiirin puute hyvin todennäköisesti estää sinua löytämästä sopivaa kumppania. Harrastusporukoista minä ainakin olen jokaisen kumppanini löytänyt.

Vierailija
6/27 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ole kiinnostunut rahasta", mikäli tuo tarkoittaa toimeentulotuella elämistä, se on aika iso turn off naisille. Myöskään kaverittomuus juomisen takia kuulostaa epäilyttävältä. Onhan paljon muitakin, jotka eivät juo, et todellakaan ole ainut.

Vierailija
7/27 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 11:08"]Oon saanut aika huonon kuva deittisivustoista tai tinderistä, että siellä käy aika pinnallisia ihmisiä, esim. varsinkin tinderissä arvioidaan vain kuvan perusteella, eli edellyttää onnistunutta kuvaa. Oon niitä toki miettinyt kokeilevani, mutta mieluiten tapaisin naisen jossain ihan luonnollisessa paikassa esim. puistossa tai lenkkipolulla :) ap
[/quote]

mä tapasin chatissa miehen jonka kuvaa en nähnyt..meillä oli heti vahva kemia..kirjoiteltiin joka päivä mutta sokkotreffattiin n. Kk ensikontaktin jälkeen.. oli syntynyt vahva tunneside...ja oli kiva nöhdä ja koskettaa toista..tuntui hyvältä. Erona se että tämä on meidän salasuhde :(...kokeile chattia älä mee tredfipalveluihin...

Vierailija
8/27 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sori, mutta tuo kaverittomuus (ja etenkin se, ettei se sanojesi mukaan haittaa sinua) on useimmille naisille iso turn off.
Ensinnäkään kukaan nainen ei jaksa loputtomasti nyhvätä vain yhden ihmisen vieressä. Sinua ennen pitkään alkaisi häiritä, että naisesi viettää aikaa omien kavereidensa kanssa (joita useimmilla naisilla on kuitenkin vähintään kourallinen) ja naistasi häiritsisi takertuminen, jota tuollainen kuvio aiheuttaa"

Niin, varmasti useimmille naisille se on noin, että jossain kohtaa se miehen kaverittomuus alkaa haitata. Minua ei ainakaan haittaa, että naisella on kavereita ja saa se niitä nähdä. Tietenkin tässä tapauksessa jokin vähän yksinäisempi nainen saattaisi sopia paremmin, niin kumpikin olisi asian kanssa samalla tasolla. Ei ole tarkoituskaan tarrautua täysin naiseen, sen olen elämäni aikana oppinut ettei pidä olla liian takertuva vaan antaa toiselle myös tilaa ja omaa aikaa.

Vierailija
9/27 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille ketjussa oleville tiedoksi, kaverittomuus ei tarkoita automaattisesti takertuvaa tai vieressä nyhväävää. Vai luuletteko oikeasti, että kaikki mustasukkaiset hullut olisi aina kaverittomia? Tai kaikki kotona pariskuntana nyhväävät kaverittomia, kun tosiasiassa kaverisuhteet on se osa-alue, joka laiminlyödään parisuhteen aikana.

Vierailija
10/27 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä kyllä ole koskaan mitannut miehen arvoa kavereiden määrällä. Joillekin naisille se voi ollakin tärkeää, mutta ei todellakaan mikään parisuhteen este.

Vierailija
11/27 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä konkreettista olet tehnyt "saadaksesi naisen" esim. viimeisen kahden vuoden aikana?

Sanot että olet saanut huonon kuvan Tinderistä ja nettideittailusta, mutta et ole kuitenkaan edes kokeillut. Silti tuomitset niitä käyttävät ihmiset pinnallisiksi.

Vierailija
12/27 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaaliselle ihmiselle varmaan on tärkeää että puolisollakin olisi kavereita, epäsosiaaliselle ei ehkä niinkään. Tärkeintä varmaan on se, miten ihminen itse suhtautuu siihen, että oma tuttavapiiri on pieni. Jos se on itselle ongelma, alkaahan se häiritä sitä tyttö/poikaystävääkin.

Vierailija
13/27 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luettelit kaikki hyvät ominaisuutesi. Entä ne huonot?

Vierailija
14/27 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoinen olemuksesi?

Vierailija
15/27 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 13:07"]

Luettelit kaikki hyvät ominaisuutesi. Entä ne huonot?

[/quote]

Ap:n huonoin ominaisuus on varmaankin se, että ei tee mitään löytääkseen kumppanin. Moni on jäänyt yksin tämän vuoksi.

Vierailija
16/27 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 13:10"]

Ulkoinen olemuksesi?

[/quote] Eihän ulkonäöllä pitäisi olla väliä, vaan luonteella.

Vierailija
17/27 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Every man is where he is by the law of his being; the thoughts which he has built into his character have brought him there, and in the arrangement of his life there is no element of chance, but all is the result of a law which cannot err.

Vierailija
18/27 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 13:23"]

Ulkoinen olemuksesi?

[/quote]

Miksi? Koska pinnallisuus? Kyllä ulkonäkö kertoo ihmisestä aika paljon jo ennen kuin ehtii tutustua. Myös siitä luonteesta. Nuo eivät ole irrallisia asioita.

Vierailija
19/27 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 13:23"]

Ulkoinen olemuksesi?

[/quote]

Miksi? Koska pinnallisuus? Kyllä ulkonäkö kertoo ihmisestä aika paljon jo ennen kuin ehtii tutustua. Myös siitä luonteesta. Nuo eivät ole irrallisia asioita.
[/quote]

Tähän liittyy siisteys, ryhti jne. Ei pelkästään kauneus/komeus.

Vierailija
20/27 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 11:24"]

"Sori, mutta tuo kaverittomuus (ja etenkin se, ettei se sanojesi mukaan haittaa sinua) on useimmille naisille iso turn off. Ensinnäkään kukaan nainen ei jaksa loputtomasti nyhvätä vain yhden ihmisen vieressä. Sinua ennen pitkään alkaisi häiritä, että naisesi viettää aikaa omien kavereidensa kanssa (joita useimmilla naisilla on kuitenkin vähintään kourallinen) ja naistasi häiritsisi takertuminen, jota tuollainen kuvio aiheuttaa" Niin, varmasti useimmille naisille se on noin, että jossain kohtaa se miehen kaverittomuus alkaa haitata. Minua ei ainakaan haittaa, että naisella on kavereita ja saa se niitä nähdä. Tietenkin tässä tapauksessa jokin vähän yksinäisempi nainen saattaisi sopia paremmin, niin kumpikin olisi asian kanssa samalla tasolla. Ei ole tarkoituskaan tarrautua täysin naiseen, sen olen elämäni aikana oppinut ettei pidä olla liian takertuva vaan antaa toiselle myös tilaa ja omaa aikaa.

[/quote]

Ai että naiselle pitäisi esitellä kaikki ne ryyppäävät poikamieskaverit, jotka heti tulis kylään esittelemään ja iskemään sitä naista sitten? Tommoset naiset kyllä lentää helvettiin. 1+1=koko loppu elämä kun se oikea löytyy. Yli kolmekymppisiä ihmisiä ei kiinnosta "hengata kavereiden kanssa kun on tylsää (muka)".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä