Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet voisitteko auttaa/neuvoa?

Vierailija
14.03.2015 |

Haluaisin mahdollisimman monta näkemystä mitä tämän miehen päässä voisi liikkua. Miehiltä siis, naisten arvailuja olen kuullut jo tarpeeksi.

Tämä mies oli selvästi kiinnostunut minusta. Tapaamme monta kertaa viikossa eräässä tiimissä, vapaa-ajalla. Hän on vapaa ja minä vasta eronnut. Eron jälkeen istuimme iltaa ja yötä paikallisissa baareissa porukalla ja hän avautui elämästään ja kaikesta, myös tulevaisuudensuunnitelmistaan. Tanssimme, suutelimme ja menimme pienellä porukalla hänen luokseen jatkoille. Muut lähtivät ja minä jäin.

Aamulla emme paljon jutelleet, lähdin hirveässä krapulassa kotiin kärsimään. Illalla taas näimme ja käytös oli samaa kuin aiempina viikkoina. Laitoin illalla viestin, etten ole ikinä harrastanut yhden yön suhteita ja olen hieman hämmentynyt. Ei vastausta. Seuraavat pari viikkoa hän vältteli keskustelua kanssani.

Nyt olemme palautuneet tasolle, jossa olimme jo aiemmin. Juttelemme, hän selvästi haluaa (porukassa) olla seurassani ja kun olin välillä pois oli seuraavalla kerralla juttelemassa erityisen pitkään. 

Mies ei ole mitenkään ujo, ainakaan näennäisesti. Ei pitkiä seurustelusuhteita takana, reilu 30v.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutumiskammo.

Pelkää myös kimmokevaikutusta, koska olet juuri eronnut.

Ota rauhallisesti äläkä tuputa itseäsi liikaa, mutta älä myöskään näyttele välinpitämätöntä.

Vierailija
2/28 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Kuulostaa minun mielestäni aivan loogiselta vaihtoehdolta. Mutta ajattelevatko miehet oikeasti noin tarkkaan? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän vain ei ole kiinnostunut  sinusta romanttisessa mielessä.

Vierailija
4/28 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne voi ajatella noin, tai sitten ei. Voi myös olla, että eivät tunnista sitä miltä tuntuu tai mistä joku tuntemus johtuu; kun ei noita jatkuvasti jaksa miettiä.

Vierailija
5/28 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 5 kuulostaa vihdoin miehen vastaukselta. Toki 4 voi olla oikeassa. Mutta miksi sitten kertoi henkilökohtaisia asioitaan, joita ei juuri kukaan tiedä? Ap

Vierailija
6/28 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä ole enempää miehiä?

Vierailija
7/28 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh! No miehenä tiedän, että joskus sitä tulee itekkin kännissä "avautuneeksi" elämästään jos joku söpö empaattinen nainen jaksaa vaan kuunnell. Sinä mitä ilmeisimmin jaksoit. No tuon ei tarvitse merkitä miehelle vielä välttämättä mitään. Humaslassa sattuu, joten älä tee mitään hätäsiä johtopäätöksiä tuosta. Sun ei nyt kannata missään nimessä alkaa tuputtaa seuraas liikaa. Olet vaan sopivasti tarjolla ja ujosti esillä, mutta et noin selkeen häpeilemätön tyrkky. Toivottavasti ymmärrät mitä tarkoitan? Jos kaveri on oikeesti kiinostunut susta, niin kyllä se luonto hoitaa ja asiat lutviutuu ajallaan jos ovat lutviutuakseen.

Vierailija
8/28 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät analysoi joka helvetin sanaa millin tuhannesosiksi, eikä se pano ole tae siitä että sulle kirkonkellot soivat.

Lopeta se helvetin analysointi ja ämmien kanssa juoruaminen. Siitä voi sitten aloittaa.

Vierailija
9/28 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No humalassa oltiin ja jälkeenpäin ajatellen sit kai tyrkky. Mutta jaksoin kuunnella, sillä sellainen olen aina :) Odottelu onkin mulle se huonommin hallittu osuus.

Vierailija
10/28 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 oli ap, 9:lle myös kiitos vastauksesta.Juoruaminen ei kuulu tyyliini, toki pari ystävääni asiasta tietävät. Ap

Vierailija
11/28 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli ensin mieleen, että aamun hiljaisuus ja laittamasi viesti, jonka saattaa käsittää myös katuvana, saivat hänet ajattelemaan, että joko yhteinen yönne oli sinulle seksin puolesta latistava kokemus tai tunsit menneesi liian pitkälle ja haluat pitää etäisyyttä. Sen takia sitten toimi sen mukaan, kunnes tilanne hiljalleen normalisoitui, koska et osoittanutkaan sen suurempaa välttelynhalua. M

Vierailija
12/28 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 11:14"]

Miehet eivät analysoi joka helvetin sanaa millin tuhannesosiksi, eikä se pano ole tae siitä että sulle kirkonkellot soivat.

[/quote]

No kuka analysoi, kuka ei. Jos tosissaan hurahdan jostakusta, niin kyllä ne asiat ja sanat silloin todellakin pyörivät lakkaamassa mielessä ja paljon mikään muu ei. Tosin näin pahaksi tilanne pääsee tosi harvoin, todennäköisempää on joku lievemmän asteinen katotaan mitä tästä tulee-kiinnostus.

Vierailija
13/28 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 ajatus kuulostaa mielenkiintoiselta. Tuollainen ei ole tullut mieleenkään. Saatoin tosiaan antaa ymmärtää, etten ollut tyytyväinen omaan toimintaani, aamulla hän totesikin keskustelussa minulle, että no sua tuntuu kaikki harmittavan... Ap

Vierailija
14/28 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo jatkuva arvailu ja aivoissaan asian vatvominen johtaa pahimmillaan siihen, että asia kääntyy mielessä jo ihan päälaelleen ja se viimeinen hulluin ajatus jää päällimmäiseksi tulkinnaksi mieleen. Tosiasia on että asia on epäselvä ja jos rohkeus riittää, niin selvyyden saa ainakin kohtaamalla miehen ja ottamalla asian suoraan puheksi, jos tilanne on siihen otollinen. Se voi olla että mies häkeltyy ja lopputulos ei ole halutunlainen, mutta life is.. ja sanon tämän nollan vuoden seurustelukokemuksella. Eli en tiedä voinko edes sanoa itseäni mieheksi siinä mielessä, friikki olen pikemminkin.. Toki voisi olla järkevämpää vain hiljalleen seurata vihjeitä ja edetä kaikessa rauhassa sen kummemmin säikäyttämättä miestä, mutta sitten koko oletettu kipinä teidän välillä voi kuihtua ajan saatossa pois, riippuu vähän siitä kuinka kiinnostunut se mies lopussaan edes on. Onnea suhde-elämääsi ja hyvää jatkoa :)

Vierailija
15/28 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 10:12"]

Haluaisin mahdollisimman monta näkemystä mitä tämän miehen päässä voisi liikkua. Miehiltä siis, naisten arvailuja olen kuullut jo tarpeeksi.

Tämä mies oli selvästi kiinnostunut minusta. Tapaamme monta kertaa viikossa eräässä tiimissä, vapaa-ajalla. Hän on vapaa ja minä vasta eronnut. Eron jälkeen istuimme iltaa ja yötä paikallisissa baareissa porukalla ja hän avautui elämästään ja kaikesta, myös tulevaisuudensuunnitelmistaan. Tanssimme, suutelimme ja menimme pienellä porukalla hänen luokseen jatkoille. Muut lähtivät ja minä jäin.

Aamulla emme paljon jutelleet, lähdin hirveässä krapulassa kotiin kärsimään. Illalla taas näimme ja käytös oli samaa kuin aiempina viikkoina. Laitoin illalla viestin, etten ole ikinä harrastanut yhden yön suhteita ja olen hieman hämmentynyt. Ei vastausta. Seuraavat pari viikkoa hän vältteli keskustelua kanssani.

Nyt olemme palautuneet tasolle, jossa olimme jo aiemmin. Juttelemme, hän selvästi haluaa (porukassa) olla seurassani ja kun olin välillä pois oli seuraavalla kerralla juttelemassa erityisen pitkään. 

Mies ei ole mitenkään ujo, ainakaan näennäisesti. Ei pitkiä seurustelusuhteita takana, reilu 30v.

[/quote]

Luultavasti polttanut näppinsä vastaavissa tilanteissa aiemminkin. Veti irtioton tuohon väliin, olettaen että ei satuta mutta oletti, että "kommunikaatio"-katkos riittää siihen homma jää. vissiin toivoi asioiden tapahtuvan pehmeästi ettei tarvitse mitään draamaa ja välit pysyy, tai on korjattavissa. Sit kun kontakti palas, sinä sitten kuitenkin ilmeisesti olet hänen mieleensä. 

hän ei siis osaa lukea sinua. näin käy välillä.

-m35

Vierailija
16/28 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

heps. väärä sana. aiemmin. aiemminkin vihjailee ihan muusta. harmi kun näitä ei voi muokata.

-16

Vierailija
17/28 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 10:12"]Haluaisin mahdollisimman monta näkemystä mitä tämän miehen päässä voisi liikkua. Miehiltä siis, naisten arvailuja olen kuullut jo tarpeeksi.

[/quote]

Olet ns. "hoito". Se on vässykkä, joka tykkää jakaa tunteitaan.

Vierailija
18/28 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisko noin. hoitokuvioihin kuuluu seuraavan aamun heipat jotka pitää lähes aina.
takaisin ei palata ellei se sit mene vakipanokuvioiksi.

-m35

Vierailija
19/28 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:37"]olisko noin. hoitokuvioihin kuuluu seuraavan aamun heipat jotka pitää lähes aina.
takaisin ei palata ellei se sit mene vakipanokuvioiksi.

-m35
[/quote]

Vakihoito. Tarvittaessa saatavilla. Pääsee samalla vässyköimään.

Vierailija
20/28 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tossa on pientä ristiriitaa, mutta voi aivan hyvin olla.