Miehet voisitteko auttaa/neuvoa?
Haluaisin mahdollisimman monta näkemystä mitä tämän miehen päässä voisi liikkua. Miehiltä siis, naisten arvailuja olen kuullut jo tarpeeksi.
Tämä mies oli selvästi kiinnostunut minusta. Tapaamme monta kertaa viikossa eräässä tiimissä, vapaa-ajalla. Hän on vapaa ja minä vasta eronnut. Eron jälkeen istuimme iltaa ja yötä paikallisissa baareissa porukalla ja hän avautui elämästään ja kaikesta, myös tulevaisuudensuunnitelmistaan. Tanssimme, suutelimme ja menimme pienellä porukalla hänen luokseen jatkoille. Muut lähtivät ja minä jäin.
Aamulla emme paljon jutelleet, lähdin hirveässä krapulassa kotiin kärsimään. Illalla taas näimme ja käytös oli samaa kuin aiempina viikkoina. Laitoin illalla viestin, etten ole ikinä harrastanut yhden yön suhteita ja olen hieman hämmentynyt. Ei vastausta. Seuraavat pari viikkoa hän vältteli keskustelua kanssani.
Nyt olemme palautuneet tasolle, jossa olimme jo aiemmin. Juttelemme, hän selvästi haluaa (porukassa) olla seurassani ja kun olin välillä pois oli seuraavalla kerralla juttelemassa erityisen pitkään.
Mies ei ole mitenkään ujo, ainakaan näennäisesti. Ei pitkiä seurustelusuhteita takana, reilu 30v.
Kommentit (28)
Ooo, vihdoinkin miesten näkemyksiä enemmänkin. Saatoin tosiaan olla hoito, mutta näin naisena ihmettelin miksi tekisi itselleen kiusallisen tilanteen valitsemalla juuri minut, kun tosiaan olemme joka tapauksessa tekemisissä usein. Itse ottaisin pelkkään seksiin miehen, johon en vapaa-ajalla joutuisi törmäämään. Ap
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 13:20"]Ooo, vihdoinkin miesten näkemyksiä enemmänkin. Saatoin tosiaan olla hoito, mutta näin naisena ihmettelin miksi tekisi itselleen kiusallisen tilanteen valitsemalla juuri minut, kun tosiaan olemme joka tapauksessa tekemisissä usein. Itse ottaisin pelkkään seksiin miehen, johon en vapaa-ajalla joutuisi törmäämään. Ap
[/quote]
Se ei ole järin fiksu?
Hei 15, minkä ikäinen olet? Etkö siis ole tosiaan koskaan seurustellut? Ihan mielenkiinnosta kysyn, sillä tuo mies, josta kerroin ei myöskään ole kovin paljon seurustellut ja olen miettinyt, että miten se voi edes olla mahdollista. Ap
24 voi olla oikeassa. Muuten fiksu mies kyllä, muttei ehkä sitten tällaisissa asioissa. Ap
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 13:26"]24 voi olla oikeassa. Muuten fiksu mies kyllä, muttei ehkä sitten tällaisissa asioissa. Ap
[/quote] Miten vaan, mutta se tuskin miettii näin kauheesti kuin sinä. Kumpi sitten on fiksua.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 13:20"]
Ooo, vihdoinkin miesten näkemyksiä enemmänkin. Saatoin tosiaan olla hoito, mutta näin naisena ihmettelin miksi tekisi itselleen kiusallisen tilanteen valitsemalla juuri minut, kun tosiaan olemme joka tapauksessa tekemisissä usein. Itse ottaisin pelkkään seksiin miehen, johon en vapaa-ajalla joutuisi törmäämään. Ap
[/quote]
Tässä taas tulee vastaan se, miten eri maailmoissa miehet ja naiset näissä asioissa elävät. Nainen voi tuosta vaan ottaa miehen jostain seksiin, mutta miehelle seksiin halukkaan löytäminen on useimpien kohdalla kova urakka, josta ei ehkä tule valmista viikkoihin tai kuukausiin. Etenkin, jos on vielä kriteereitä kuten että kumppanin pitäisi olla haluttava. nimim. viimeksi joskus toissa vuonna...
Kuulostais ton perusteella ettei jäbää paljon muu kuin seksi kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 10:43"]Nro 5 kuulostaa vihdoin miehen vastaukselta. Toki 4 voi olla oikeassa. Mutta miksi sitten kertoi henkilökohtaisia asioitaan, joita ei juuri kukaan tiedä? Ap
[/quote]
Aika tarkkanäköinen olet! =) Miehen on varmaan vähän vaikeampi kertoa tunnepuolen asioista toiselle miehelle, koska hän vaistoaa että toinen ei välttis pysty käsittelemään niintä. Tai ei puhuta edes tunteista, vaan asioista joihin liittyy tunteita. Olen ainakin itse huomannut, että naiset ymmärtävät asian taustalla olevat tunteet helpommin kuin miehet. Ja voihan olla, että tämä kaveri kokee sinut myös muutenkin läheiseksi, eikä hänellä ole yhtä läheistä kaveruussuhdetta muuten. Itsellä on muutama läheinen mies kaverina, mutta silti jotkut asiat on helpompi selvittää naispuoleiselle henkilölle. ----nro5---