Nainen, voisitko harkita vakavaa suhdetta miehen kanssa, vaikka hänellä on kolme fleshlightia?
Vai olisiko miehen seksuaalisuus este?
Jokainen flesu on totaalisen erilainen, siksi niitä on kolme. M23
Kommentit (44)
Jos olisi vain yksi, niin mies tuntuisi uskollisemmalta. Kolme laittaa ajattelemaan, että haluaa vaihtelua jatkossakin eikä pysty olemaan vain yhden naisen mies.
En minä päätä kenenkään toisen seksileluista. Ihmeellinen kysymys, mutta ehkä olet kovin nuori.
Jos ottaisit seksilelut puheeksi ensitreffeillä, pitäisin sinua lähinnä uunona.
N42
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi vain yksi, niin mies tuntuisi uskollisemmalta. Kolme laittaa ajattelemaan, että haluaa vaihtelua jatkossakin eikä pysty olemaan vain yhden naisen mies.
Päteekö sama naisiin?
Miehellä ei ole oikeutta masturbaatioon. Se on likaista ja perverssiä. Olet luuseri ja vietät loppuelämäsi yksin jos et ala homoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on muuten ääliö niin, se ällöttää. Jos hän on muuten ihana, niin se kiihottaa. Jos hän kyselee tällaisia vauvapalstalla, niin ehkä on parempi kun ei oikeassa elämässä kukaan nainen häntä koskaan tapaa.
Eli jos mies käyttää nimettömyyttä hyväkseen tiedustellakseen asiasta, joka muuten johtaisi oikeuteen koska #metoo, niin se tekee miehestä ääliön?
Jos ei osaa kysyä sitä naiselta joutumatta oikeuteen tai naisen epäsuosioon niin silloin mies on ääliö. Ei voi mitään.
En varmaan haluaisi. Luultavasti kyseessä mies, jolle seksi on hyvin tärkeää.
Tuskin voisin. Eiköhän tälle sopisi paremmin nainen jolla on myös kattava seksileluvalikoima.
no niiltä ei varmaan saa tauteja et sikäli ok
Pervo on pervo, enkä sellaisen kanssa tieten tahtoen olisi. Tuollainen mies pitää naista vaan reikänä, sperma-ämpärinä. Hyi olkoon🤢
Hanki ap putkilypsykone ja ala tuottajaksi. Proteiinipirtelö menee saliheikeille kaupaksi.
Oon aika vakuuttunut siitä, että sun kannattaa Tinder-profiilissasi mainita nuo ja laittaa sinne myös kuvat.
Mulla on lukuisia dildoja. Miksi miehen esineet on jotenkin eri asia?
Mulla ollut yks flesu jo pari kolme vuotta, aika löysäksi väsähtänyt. Vähällä käytöllä ollut yosin viime aikoina. Koko pano touhu alkaa tuntua aina vain turhan päiväisemmältä mitä vanhemmaks tulee. Monesti mietin miten yli 50v ihmiset jaksaa ylipäätään enää mitään kun voi jo vähän päälle 30v olla jo loppu suoralla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on lukuisia dildoja. Miksi miehen esineet on jotenkin eri asia?
Monille naisille se vaikuttaa olevan eri asia. En käsitä miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ottaa heti ensitreffeillä puheenaiheeksi.
Ei voi koska #metoo. Siksi kysynkin asiasta täällä.
#metoo on ongelma vain tyhmille miehille.
Kovin vähän komeat miehet metoosta kouhkaa kunhan toosan saanti ei vähenny. Eli tymittely osuu vääriin tyyppeihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei jatkoon. Jos joku seksileluja tarvitsee, niin se on nainen, ei mies.
Seksilelujen käytöstä voi olla paljonkin hyötyä, jos esimerkiksi laukeaa liian nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Pervo on pervo, enkä sellaisen kanssa tieten tahtoen olisi. Tuollainen mies pitää naista vaan reikänä, sperma-ämpärinä. Hyi olkoon🤢
Mitä pervoa on itsetyydytyksessä?
Suurimmalla osalla naisia on jortikoita ja suristimia yöpöydän laatikoissa.
hyi