Hajuvetesi?
Kommentit (104)
Jean Paul Gaultier Classic, siihen ei koskaan kyllästy...
Paco rabanne, lady million. Ihana tuoksu, monenmonta pulloa jo mennyt.
Avonilla ihania tuoksuja, laadukkaita myös.
Mutta Avonin Femme, toinen pullo.
Vaikea kuvitella mulle sopivampaa tuoksua.
Lancomen Hypnose hajuvesi! Sain ensi kerran sitä lahjaksi 17 vuotiaana ja sitä edelleen käytän! Eli kohta 10 vuotta! (Toki välillä muitakin hakuvesiä kokeilen, mutta tuohon hypnoseen olen rakastunut iki hyviksi)
Escadan Cherry In the Air. Tuoksu on limited edition eli pahoin pelkään ettei saa enää mistään kun oma loppuu. :(
Käytän joskus mieheni tuoksuja, kun kaipaan helpotusta olooni.
Oma luontainen haju. Tuoksuyliherkkyys.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 18:31"]Käytän joskus mieheni tuoksuja, kun kaipaan helpotusta olooni.
[/quote] Jotkun miesten tuoksut ovat ihania! Ainakin Christian Dior Eau Sauvage :))
Mulla on noin 40 hajuvettä joista aina valitsen päivän ja fiiliksen mukaan mitä käytän. Tietysti ilta ja päivätuoksut erikseen :) ei ehdi kyllästymään kun vaihtelee usein!
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 01:56"]Monesko pullo menossa?
[/quote]
Vuorottelen. Keulilla kirii Armanin Si ja Guccin pinkki, sit tossa on Lunaa, Bossin orangea, Jimmy Choota ja Flowerbomb
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 18:47"]La vie est belle
eka pullo
[/quote] Eiks toi ole Lancomea! Sain näytteen siitä. Aika ihana!
Lancome tresor in love, eka pullo. Noa Noa, Cacharelin.. tätä käyttänyt 10v jo
Useampi pullo, joita käytän fiiliksen mukaan, mutta lempparit on chanelin chance (kolmas pullo) ja dolce&gabbanan dolce (eka pullo)
Ihana, sitruunainen Fan di Fendi, Diorin Diorissimo ja Aqua di Parman eri tuoksut fiiliksen mukaan
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 17:31"]Noa. Olen käyttänyt sitä jo 15v. Monta pulloa mennyt. On toki muitakin ja välillä vaihtelen, mutta tuo on minun "tavaramerkkini".
[/quote]
M? :D