Hajuvetesi?
Kommentit (104)
Sergio Tacchini: Donna
Jennifer Lopez: Deseo ja Still
Guerlain: Champs- Elysées
Karl Lagerfeld: Eau de parfum
Miten onnistutte pitämään monta hajuvettä yhtäaikaa, nehän menevät vanhaksi vuodessa. Vai onko niin pieniä pulloja?
Must de Cartier. Huvikseni döfäilen töissä tuolta.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 03:30"]
Miten onnistutte pitämään monta hajuvettä yhtäaikaa, nehän menevät vanhaksi vuodessa. Vai onko niin pieniä pulloja?
[/quote]
Sumutepulloissa olevat eivät pilaannu samalla tavalla kuin sellaiset, joissa neste on suoraan ilman kanssa kosketuksissa. Säilytys pimeässä ja kuivassa.
Minulla on 30-100ml pulloja ja kyllä ne pysyvät hyvinä vuoden jälkeenkin. Olen myös sanonut muutamille ystävilleni ja miehelleni, että jos alkaa höyryt olla tunkkaisia, niin suoraa palautetta kiitos, mutta kukaan ei ole vielä maininnut.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 03:30"]Miten onnistutte pitämään monta hajuvettä yhtäaikaa, nehän menevät vanhaksi vuodessa. Vai onko niin pieniä pulloja?
[/quote]
Ei nuo laatutuoksut oikein pilaannu, mutta noi tavarstalohalpikset kylläkin
Guccin Guilty ja toinen plo menossa.
Nyt Burberryn The beat. Eka pullo.
Body shopin vanilla. Kestän hyvin harvoja tuoksuja saamatta päänsärkyä. Tätä olen käyttänyt jo vuosia. Kerran kokeilin vaihtaa, mies totesi vaan että tuoksun kummalliselle :D Ollaan oltu osa ajasta kaukosuhteessa, ja silloin kuulemma mies assosioi kaiken vanilijantuoksuisen muhun. :)
YSL Manifesto. Ensimmäinen pullo menossa, mutta tuli jäädäkseen. Paras tuoksu ihollani ikinä. ♡
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:38"]YSL Manifesto. Ensimmäinen pullo menossa, mutta tuli jäädäkseen. Paras tuoksu ihollani ikinä. ♡
[/quote]Paljonko pulitit tosta?
Minulla on seuraavat hajuvedet: Escada: en Fleurs, Hermes Caleche, Houbigant Quelques Fleurs, Gres: Cabaret ja Cabochard, Revlon: Jontue, Carolina Herrera: Flore, Prada: Candy florale ja Borghese: Il bacio. Eli kukkatuoksuista tykkään. Tuoksut tulevat ulkomailta eivät lähimarketista.
Burberryn The Beat. Kolmas pullo menossa.
Mulla ei opiskelijana ole varaa ostaa tuoksuja, mutta viimeisin oli Escadan Cherry in the air minkä täällä joku mainitsikin, sain edellis jouluna lahjaksi.
Jos haluu halvemmalla tuoksuja, niin kannattaa katsoa nettioutlet:in sivuilta. :)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:54"]Minulla on seuraavat hajuvedet: Escada: en Fleurs, Hermes Caleche, Houbigant Quelques Fleurs, Gres: Cabaret ja Cabochard, Revlon: Jontue, Carolina Herrera: Flore, Prada: Candy florale ja Borghese: Il bacio. Eli kukkatuoksuista tykkään. Tuoksut tulevat ulkomailta eivät lähimarketista.
[/quote] Harmi ettei Hermesiä saa Suomesta.
Dior: Miss Dior Blooming Bouquet
Chanel: No19 Poudre
Givenchy: Ange ou Demon le Secret
Dolce & Gabbana: 18 La Lune
Kaikista eka pullo ja fiilisten mukaan valitsen päivän tuoksun. Samaa mieltä kuin tuolla aikaisemmin, että tuoksut ovat itselle nautinto ja ylistys elämänilolle.