Hajuvetesi?
Kommentit (104)
Carolina Herrera 212, sitä olen käyttänyt viimeiset 10 vuotta ainakin... on sitä kolmisen putelia ehkä kulunut siinä ajassa. Raikas tuoksu, sellaisia ällömakeita en voi sietää. Toinen mitä olen käyttänyt muutaman pullon, on Chacharelin Noa.
Marc Jacobs Daisy Dream toimii arkituoksuna, iltamenoissa käytän Dieselin Loverdosea :)
Escadan Cherry in the Air oli häätuoksuni, joten siitä ihanat muistot... Muita suosikkeja L'eau par Kenzo, Bossin Deep Red ja Elie Saabin Le Parfum. Ja yksi, mitä en mistään enää löydä... Sarah Jessica Parkerin Dawn.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:02"]Ihana, sitruunainen Fan di Fendi, Diorin Diorissimo ja Aqua di Parman eri tuoksut fiiliksen mukaan
[/quote] Vitsi tämä on paha ketju ja itse sen aloitinkin. Tulee hirveästi uusia tarpeita. Nuo Agua di Parmat ja hellekesä :)))
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 15:16"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 14:08"]parfym vultissimo. Eksklusiivituoksu ei saatavilla pulloissa.
[/quote] Onko tuo sen suomalaisen parfymöörin sulle tekemä tuoksu?
[/quote] Arvasin :D
Armani prive - rose d'arabie. Eka pullo.
Käytän eri päivinä eri hajuvesiä, fiiliksen mukaan. En ole ostanut kuin kerran toisenkin pullon samaa ja se erikoisyksilö oli Laura Biagiottin Laura. Ei suurin suosikkini, mutta käytän sitä aina välillä enkä kyllästy siihen ihan kokonaan kai ikinä. Suurin nykysuosikkini on Lolita Lempickan L. Noiden lisäksi käytän toisinaan Tommy Hilfigerin (Tommy Girl) Eau de Prepiä sekä Thierry Muglerin Angelia.
Lanvinin Marry me. Ensimmäinen pullo menossa, löysin tämän vasta viime kesänä.
Tom Ford Vanille Tobacco (unisex) 1. pullo - rakastan
Guerlain Shalimar 1. pullo - alkujärkytyksen jälkeen pohjatuoksu on todella upea
Ralph Lauren Romance. Varmaan toistakymmentä pulloa mennyt elämäni aikana.
Britney spearsin midnight fantasy. Ensin käytin kaksi pulloa sitä lilaa ja nyt on kolmas pinkki menossa. Kohta loppuu taas. On muuten parasta. ♡
Noa. Olen käyttänyt sitä jo 15v. Monta pulloa mennyt. On toki muitakin ja välillä vaihtelen, mutta tuo on minun "tavaramerkkini".
Chloé Roses de Chloé. Toinen pullo menossa.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 17:29"]Lanvinin Marry me. Ensimmäinen pullo menossa, löysin tämän vasta viime kesänä.
[/quote] Voi ei! Tuoksuttelin tuota laivalla ja rakastuin siihen mutta jätin ostamatta. Pitää laittaa korvan taakse.
Miss Dior, ensimmäinen pullo nyt puolillaan.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 17:31"]Britney spearsin midnight fantasy. Ensin käytin kaksi pulloa sitä lilaa ja nyt on kolmas pinkki menossa. Kohta loppuu taas. On muuten parasta. ♡
[/quote
Joo lila on mun suosikki!!!
Monta, Black opium, midnight fantasy, yves rocherin vanilja, yves rocherin flowerparty, Hiltonin siren...
Elie Saab le Parfum, toinen pullo. Prada Candy, kolmas pullo. Clean Shower Fresh, kolmas pullo loppui, pitääpä ostaa lisää...