Pakit, taas kerran.
Naisena, kun saan mieheltäni pakit, otan sen hyvin henkilökohtaisesti. Ovispäivinä panettaa kauheesti ja tuntuu, että aina sillon jään ilman. Mies on luvannut lisätä hellyyden osoituksia, mutta nekin on tyhjä lupauksia. Tuntuu pahalta, kun mies ei haluu mua. Nytkin saunanpuhtaana ja mies levänneenä koitin niin ei... Ei oikein reagoinut mitenkään mun yritykseen. (suudella ja siinä samalla ehdotin. Sit ihmettelee että mistä nyt oon kiukkunen, kun en iloisesti vastaa kysymyksiin. Oonko mä ihan tyhmä kun tunnen näin? Hävettää aina vonkaamisen jälkeen, kun toista ei kiinnosta. Ennen ei tarvinnu edes ehdottaa kun toinen oli jo perseessä kii, mutta ikä on vaikuttanut haluihin. Toki arki väsyttää, mut ei meillä mitään tuntien sessioita oo, pikasetkin piisaisi. Sit tietty kun ovispäivätkin on ohi, niin jo kiinnostaa.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö oviksen jälkeen paneta?
No panettaa, mutta paljon laimeammin. Ja harvemmin. Oviksen aikaan ihan hirveetä panetusta 3-4 päivää. Tekee mieli kokoajan. Ei viittis ittensä kanssa halujaan hoitaa kun mieskin olis ja sen kanssa olis kiva touhuta. Tosissaan vituttaa, kun nää kiimapäivät menee hukkaan. Hormonitoiminnalleni en voi mitään.
Koita nyt vaan sisäistää, ettei halut mene aina yhtä matkaa ja sille ei voi mitään. Varmasti on myös aikoja, jolloin sinua ei kiinnosta. Miltä sinusta silloin tuntuu jos miehesi vetää silloin herneet kun ei saa vaikka haluttaisi? Koita opetella ottamaan pakit rauhallisesti ilman sen ihmeempää tunnemyrskyä. Koko maailma tai edes sinun miehesi ei elä vain sinun halujesi tahtiin.
Ensin kielletty sana: hepenet. Sitten munasta kiinni, tarvittaessa pesu, sitten muna suuhun. Jos ei miestä kiinnosta, niin vaihda miestä, ei ne halut palaa. Ex vaimo kohteli mua huonosti, enkä harrastaisi hänen kanssaan seksiä enää edes maksusta. Miehiäkin saa kohdella hyvin.
Pia.22 kirjoitti:
En ikinä antaisi alle 20 senttiselle
Taisit vastata väärään ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö oviksen jälkeen paneta?
No panettaa, mutta paljon laimeammin. Ja harvemmin. Oviksen aikaan ihan hirveetä panetusta 3-4 päivää. Tekee mieli kokoajan. Ei viittis ittensä kanssa halujaan hoitaa kun mieskin olis ja sen kanssa olis kiva touhuta. Tosissaan vituttaa, kun nää kiimapäivät menee hukkaan. Hormonitoiminnalleni en voi mitään.
Koita nyt vaan sisäistää, ettei halut mene aina yhtä matkaa ja sille ei voi mitään. Varmasti on myös aikoja, jolloin sinua ei kiinnosta. Miltä sinusta silloin tuntuu jos miehesi vetää silloin herneet kun ei saa vaikka haluttaisi? Koita opetella ottamaan pakit rauhallisesti ilman sen ihmeempää tunnemyrskyä. Koko maailma tai edes sinun miehesi ei elä vain sinun halujesi tahtiin.
No tätähän mä meinasinkin, että olenko nyt ihan tyhmä..ja tilanne on nyt paljon parempi.
Säälittävää itkeä seksin takia, kun kukaan ei estä runkkaamasta. Ei kannata olla riippuvainen muiden ihmisten huomiosta.
Säälittävää, jos sun käsitys parisuhteesta ja rakkaudesta on tuo..
Säälittävää sekin, jos seksi on parisuhteen tärkein asia ja edellytys.