Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakit, taas kerran.

Vierailija
08.12.2021 |

Naisena, kun saan mieheltäni pakit, otan sen hyvin henkilökohtaisesti. Ovispäivinä panettaa kauheesti ja tuntuu, että aina sillon jään ilman. Mies on luvannut lisätä hellyyden osoituksia, mutta nekin on tyhjä lupauksia. Tuntuu pahalta, kun mies ei haluu mua. Nytkin saunanpuhtaana ja mies levänneenä koitin niin ei... Ei oikein reagoinut mitenkään mun yritykseen. (suudella ja siinä samalla ehdotin. Sit ihmettelee että mistä nyt oon kiukkunen, kun en iloisesti vastaa kysymyksiin. Oonko mä ihan tyhmä kun tunnen näin? Hävettää aina vonkaamisen jälkeen, kun toista ei kiinnosta. Ennen ei tarvinnu edes ehdottaa kun toinen oli jo perseessä kii, mutta ikä on vaikuttanut haluihin. Toki arki väsyttää, mut ei meillä mitään tuntien sessioita oo, pikasetkin piisaisi. Sit tietty kun ovispäivätkin on ohi, niin jo kiinnostaa.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa vain hyväksyä että seksit on tässä elämässä seksitty - paitsi tietenkin soolona voi vapaasti tehdä mitä tahansa eikä tarvitse kokea pettymyksiä. Mikään ei ole nolompaa ja säälittävämpää kuin seksin vonkaaminen, siitä voi jäädä sellaiset traumat joiden käsittelyyn menee koko loppuikä.

Nelikymppisenä vai??

Jep, itse olen päättänyt tehdä niin (enkä ole mies, jos sillä on väliä).

Vierailija
22/45 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olette ollut yhdessä? Paljonko seksiä on tavallisesti viikossa / kuukaudessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko olette ollut yhdessä? Paljonko seksiä on tavallisesti viikossa / kuukaudessa?

Yli 20v, pari kertaa kuukaudessa keskimäärin.

Vierailija
24/45 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootteko keskustelleet tosta?

Vierailija
25/45 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ootteko keskustelleet tosta?

Ollaan. Hän sanoo, että haluaa kyllä seksiä mun kanssa, mutta halut on vähentynyt.

Vierailija
26/45 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa vain hyväksyä että seksit on tässä elämässä seksitty - paitsi tietenkin soolona voi vapaasti tehdä mitä tahansa eikä tarvitse kokea pettymyksiä. Mikään ei ole nolompaa ja säälittävämpää kuin seksin vonkaaminen, siitä voi jäädä sellaiset traumat joiden käsittelyyn menee koko loppuikä.

Nelikymppisenä vai??

Kyllä ne vain yllättävän monessa parisuhteessa, varsinkin pidempiaikaisessa, on seksit seksitty nelikymppisenä. Oma kumppani tuo mieleen maanantaiaamujen aikaiset töihinlähdöt, väärin puristetun hammastahnatuubin, lattialle lojumaan jätetyt sukat, ja kylppärissä hujan hajan olevat papiljotit. Eroottisella kiinnostavuus-asteikolla nollasta kymppiin oma kumppani on silloin 0,2 - 1,3. Vaihdevuodet alkaa muistutella lähestymisestään, ja illalla väsyttää. Päivällä ei ehdi kun on töitä, ja lapset kotona. Ei vaan jotenkin jaksa, eikä oikeastaan kiinnostakaan.

Vierailija
27/45 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvo vallitsee. Toisessa aiheessa keskustellaan siitä kuinka ärsyttää kun mies jatkuvasti vonkaa seksiä Tässä ei sitten mies syty vaikka olisi ovulaatiot päällä ja pipari vastaanottavainen. Tulee mieleen se vanha ajatelma: Naisen valitukset seksistä voidaan jakaa kahteen pääryhmään, eli A) sitä on liikaa tai B) sitä on liian vähän.

Vierailija
28/45 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyylisi ei ole väärä vaan mies on menettänyt kiinnostuksensa sinuun. Ei ole sinun eikä miehen vika. Välillä noin vain käy.

Kun on asiasta puhuttu, hän on sanonut että haluaa kyllä seksiä mun kanssa, mutta aina ei vaan oo fiilistä tai ei jaksa. Siitä mä ajattelinkin, että oonko ihan tyhmä nyt.. Ja et pitäiskö vaan uskoo sitä eikä antaa oman itseluottamuksen mennä ihan pohjamutiin?

Onko kuitenkin syvällinen keskusteluyhteys ja aikaa toiselle? Vieläkö on hellyyttä?

En huolestuisi siitä että toista ei paneta (paitsi tietysti kurja jos itteä panettaa), mutta jos huomionosoitukset yleisesti loppuu niin joku vika jossakin.

Vierailija
29/45 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ei tarvitse antaa vaikuttaa millään tavalla itsetuntoon, jos kumppania ei seksi kiinnosta (enää entiseen tapaan). Miksi hemmetissä pitäisi? On lähes satavarmaa, että jotakuta uutta ihmistä seksi kiinnostaisi kovastikin, juurikin kun ei olisi sitä kaikkea pitkän suhteen ja arjen latistavaa painolastia niskassa.

Vierailija
30/45 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen ei tarvitse antaa vaikuttaa millään tavalla itsetuntoon, jos kumppania ei seksi kiinnosta (enää entiseen tapaan). Miksi hemmetissä pitäisi? On lähes satavarmaa, että jotakuta uutta ihmistä seksi kiinnostaisi kovastikin, juurikin kun ei olisi sitä kaikkea pitkän suhteen ja arjen latistavaa painolastia niskassa.

Kunnes sen uudenkin kanssa ollaan samassa tilanteessa.. Eikä tässä iässä enää mitään teinien hormonimyrskyjä tulekaan, vaikka olisi miten tuore suhde, erektiovaikeudet vaan odotettavissa.

Vierailija
31/45 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen ei tarvitse antaa vaikuttaa millään tavalla itsetuntoon, jos kumppania ei seksi kiinnosta (enää entiseen tapaan). Miksi hemmetissä pitäisi?

No vaikuttaahan se, jos et enää kelpaa omalle puolisolle. Et oo haluttava.

Vierailija
32/45 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen ei tarvitse antaa vaikuttaa millään tavalla itsetuntoon, jos kumppania ei seksi kiinnosta (enää entiseen tapaan). Miksi hemmetissä pitäisi?

No vaikuttaahan se, jos et enää kelpaa omalle puolisolle. Et oo haluttava.

MIKSI pitäisi olla haluttava? Jos ei lapsia ole tarkoitus tehdä? Jos itse haluaa laueta, voi runkata. Miksi ripustaa omaa itsetuntoa sen varaan että kelpaa jollekulle pantavaksi? Eikö sellainen ole todella onnetonta ja säälittävää?

Vierailija
33/45 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

MIKSI pitäisi olla haluttava? Jos ei lapsia ole tarkoitus tehdä? Jos itse haluaa laueta, voi runkata. Miksi ripustaa omaa itsetuntoa sen varaan että kelpaa jollekulle pantavaksi? Eikö sellainen ole todella onnetonta ja säälittävää?[/quote]

Jokainen tyylillään, mulle parisuhteeseen kuuluu seksi ja intohimo toista kohtaan. En ala kämppiksenä elämään.

Vierailija
34/45 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKSI pitäisi olla haluttava? Jos ei lapsia ole tarkoitus tehdä? Jos itse haluaa laueta, voi runkata. Miksi ripustaa omaa itsetuntoa sen varaan että kelpaa jollekulle pantavaksi? Eikö sellainen ole todella onnetonta ja säälittävää?

Jokainen tyylillään, mulle parisuhteeseen kuuluu seksi ja intohimo toista kohtaan. En ala kämppiksenä elämään.

Varaudu sitten elämässäsi muuttamaan aika monta kertaa.

Vierailija
35/45 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne halut ikää katso välttämättä .Mulle sopis

3/viikko. Ja tuskaa tekee,jos ei saa.

Kumpa nyt teidän tilanne korjaantuis. M68

Vierailija
36/45 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Varaudu sitten elämässäsi muuttamaan aika monta kertaa.[/quote]

Saman yhden ainoan miehen kanssa edelleenkin, ollaan kyllä muutettu yhdessä muutaman kerran, että puhu ittestäs vaan..

Vierailija
37/45 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppisenä vai??

Kyllä ne vain yllättävän monessa parisuhteessa, varsinkin pidempiaikaisessa, on seksit seksitty nelikymppisenä. Oma kumppani tuo mieleen maanantaiaamujen aikaiset töihinlähdöt, väärin puristetun hammastahnatuubin, lattialle lojumaan jätetyt sukat, ja kylppärissä hujan hajan olevat papiljotit. Eroottisella kiinnostavuus-asteikolla nollasta kymppiin oma kumppani on silloin 0,2 - 1,3. Vaihdevuodet alkaa muistutella lähestymisestään, ja illalla väsyttää. Päivällä ei ehdi kun on töitä, ja lapset kotona. Ei vaan jotenkin jaksa, eikä oikeastaan kiinnostakaan.

Itkettää kun me ollaan tuossa vaiheessa näin ennen nelikymppisiä. Ja seksitkin jäi seksimättä.

Vierailija
38/45 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppisenä vai??

Itkettää kun me ollaan tuossa vaiheessa näin ennen nelikymppisiä. Ja seksitkin jäi seksimättä.

Säälittävää itkeä seksin takia, kun kukaan ei estä runkkaamasta. Ei kannata olla riippuvainen muiden ihmisten huomiosta.

Vierailija
39/45 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Säälittävää itkeä seksin takia, kun kukaan ei estä runkkaamasta. Ei kannata olla riippuvainen muiden ihmisten huomiosta.[/quote]

Säälittävää, jos sun käsitys parisuhteesta ja rakkaudesta on tuo..

Vierailija
40/45 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha vongata baarissa 15 senttisellä.

Ei lohkee...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme