Konvehtirasiat - jakakaa arvosteluja?
Olisi mielenkiintoista lukea mitkä erityisen tykättyjä kun niin monta mistä valita.
Aloitan: Marabou Paradis 3/5, aika keskinkertainen, ei huono muttei erityisen hyvä
Kommentit (24)
Panda juhlapöydän konvehdit 2/5
Kyllä niitä syö mutta alkaa olla äärimmäisen kyllästynyt kun kaikki aina antaa tuon halvimman jouluksi
Vihreät kuulat 5/5
Perinteinen herkku lapsuudesta johon en ainakaan itse kyllästy
Vierailija kirjoitti:
Vihreät kuulat 5/5
Perinteinen herkku lapsuudesta johon en ainakaan itse kyllästy
Mitä ihmettä, miksi et osta Finlandia-marmeladeja, joissa on viittä eri makua???
Vierailija kirjoitti:
Panda juhlapöydän konvehdit 2/5
Kyllä niitä syö mutta alkaa olla äärimmäisen kyllästynyt kun kaikki aina antaa tuon halvimman jouluksi
Hyvä kun muistutit, pitääkin hakea muutama 3-pack 9,90e hintaan jotta voi taas jakaa koko suvulle ja itselle jää rahaa kalliimpiin konvehteihin.
Kaksi rasiaa menee istumalta, kolmannesta tulee ähky (kokeiltu on)
Maraboun Aladdin, 4/5. Itse pidän kovasti, jopa enemmän kuin siitä Paradisesta.
Panda ei maistu.. eikä Fazerin.
Tykästynyt viime vuonna maraboun symphonyyn (hyvä hinta/laatu -suhde).
Lindt lindor konvehdit todella hyviä,mutta hintavia.
Budapestit omaan makuuni ihan 5/5!
Samoin Pandan lakkaliköörikonvehdit.
Minulle kelpaa ainoastaan Marabou, mieluiten Symphony tai se sydämen muotoinen rasia. Jos pisteitä pitää antaa, niin ehkä 4/5, Fazerit 2/5 ja Pandat 1/5.
Lindt suklaapallot on laadukkaita... 🌲/5
Ei ole Da Capon voittanutta! Ainoa Fazerin tekele, josta pystyy jopa nauttimaan :D
Minä ostan vain niitä rasioita missä ovat irtonaisina kääreissä, mielestäni parempia kuin "varsinaiset" konvehdit jotka omilla paikoillaan siinä muovissa
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan vain niitä rasioita missä ovat irtonaisina kääreissä, mielestäni parempia kuin "varsinaiset" konvehdit jotka omilla paikoillaan siinä muovissa
Sama! Niissä rasioissa on parempi valikoima.
Marabout - ihan liian makeita ja jotenki ällöjä. Paljon eri makuja kyllä rasioissa, mut kaikki makeita ja perussuklaa ällömakeaa
Fazerin uus klassikot on aika hyvä. 3/5
Present myös ok.
Moments ei hintansa väärti.
Omisipa joku rasia, jossa kymmeniä eri makuja. Suklaa laadukasta.
Lidlin minikonvehtirasiat on melko ok.
Marabout on joo liian makeita, mutra en kyllä tykkää oikein muistakaan rasioista. Erillisinä konvehteina suosikit on Fazerin Geisha ja Sininen ja Julia. Tumma Geisha oli todella hyvää, harmi että sitä ei enää ole.
Lindorin tumma pallosuklaa on kans hyvää ja Wiener Nougat.
Jouluksi tekisi mieli ostaa Ferrero Rocher -rasia: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSwzW4ruvlVhh14GZu…
Ja Raffaello-kookospalleroita: https://m.media-amazon.com/images/I/816Zo4qFsmL._SX425_.jpg
vihreät kuulat-suklaa ehdoton kymppi!
Panda. Täydet pisteet.