Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Kiuru: Terveydenhuollon työntekijöiltä voidaan vaatia koronarokotuksia – suora lähetys käynnissä"

Vierailija
08.12.2021 |

Katotaan kuin käy.

Kommentit (147)

Vierailija
141/147 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen niitä jotka rokotteen ovat ottaneet. Syyksi ovat rokotteen ottamiselle kertoneen mm. "koska pomo käski", "että pääsen matkustamaan", "että voin mennä yökerhoon", "saan osallistua pikkujouluihin" jne. yksikään ei sanonut, että sen takia, etten joudu tehohoitoon, tai ettei mummoni tai riskiryhmään kuuluva läskinaapuri sairastu ja kuole. 

Vierailija
142/147 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi rokotusta ja koronapassi valmiina luettavaksi. Lauantaina passille onkin jo käyttöä.

Käytin valinnanvapauttani ja otin rokotukset ja nyt voin käyttää myös passia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/147 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoo kaiken kirjoitti:

Minä tunnen niitä jotka rokotteen ovat ottaneet. Syyksi ovat rokotteen ottamiselle kertoneen mm. "koska pomo käski", "että pääsen matkustamaan", "että voin mennä yökerhoon", "saan osallistua pikkujouluihin" jne. yksikään ei sanonut, että sen takia, etten joudu tehohoitoon, tai ettei mummoni tai riskiryhmään kuuluva läskinaapuri sairastu ja kuole. 

Mä en sinua tunne, mutta olen ottanut rokotuksen, etten joudu tehohoitoon.

T: 8-vuotiaan totaaliyksinhuoltaja

Vierailija
144/147 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kertoo kaiken kirjoitti:

En minäkään sinua tunne, mutta riskini joutua tehohoitoon on olematon.

T: Rokottamaton perusterve

Vierailija
145/147 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kertoo kaiken kirjoitti:

En minäkään sinua tunne, mutta riskini joutua tehohoitoon on olematon.

T: Rokottamaton perusterve

Miten sä olet sun riskisi laskenut?

Vierailija
146/147 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse rokotettu, mutta en tiedä varmuudella ovatko kaikki työkaverini. Meillä on niin kamala pula hoitajista jo nyt, jokainen tekee töitä aivan oman jaksamisensa äärirajoilla. Jos 1-2 nyt tämän myötä lähtee, eikä uusia saada tilalle välittömästi lähden minäkin. En jaksa enää YHTÄÄN enempää työkuormaa.

Älä unohda, että valmiuslaki voidaan ottaa uudelleen käyttöön. Ja valmiuslain ollessa voimassa sinutkin voidaan velvoittaa takaisin hoitotyöhön. 

t. ex-sairaanhoitaja, joka kevättalvella 2020 oli jo hieman huolissaan, että joutuisi palaamaan takaisin sairaanhoitajaksi

Sairasta ei voi velvoittaa töihin edes valmiuslain nojalla! Joten ei muuta kuin saikuttamaan, jos valmiuslaki tulee voimaan! Tosin voi olla että sairastuneetkin joutuu töihin kun kyseessä on nykyinen kriminaaleista koostuva hallitus,pevi ja eduskunta! Nämä kriminaalit päättävät meidän asioista ja laativat laittomia lakeja sekä kintaalla viittaavat perustuslaille!

Vierailija
147/147 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krista Kiuru on tällä hetkellä sairaslomalla, hänen sairaslomansa jatkui 3.2. alkaen ja jatkuu äitiysloman alkamiseen saakka.  

Joten hän ei tule enää töihin, ennen vauvansa syntymää.

Hänen sijaisenaan toimii kansanedustaja Aki Linden.

Lienee jo vannonut minsiterivalansa ja aloittanut työt joko eilen tai aloittaa tänään.