Painoin 127kg synnyttämään lähtiessä.
Todella hurjan kuuloinen luku. Silti sokeriarvoni olivat kohdillaan. Monelle tulee mieleen kuva varmaan jostain tajuttoman törkeen läskin näköisestä tyypistä, itseasiassa kukaan ei olisi uskonut että painan niin paljon. Pituuteni 179cm, paino kertyy tasaisesti koko kroppaan.
Siitä synnärille jäi 15kg 3 päivän aikana. Ja loput pudotin seuraavan vuoden aikana, 75kg asti. Joka on mulle täydellinen paino. Ikäni oli tuolloin 20v. Moni on sanonut että et todellakaan näytä siltä että olisit joskus painanut liki 130kiloo!!! ihoni on täysin palautunut, kiinteä kroppa, kiitos salitreenin. Liekkö ikä vai geenit onnena mutta hyvä näin! toiste en anna tälläistä hupsista! tapahtua :D
Kommentit (6)
Itse olen samanpituinen kuin ap ja painoin viimeisimmilläni raskaana ollessa 87kg ja olo (ja ulkomuoto)oli kuin valaalle. Joten en kyllä usko, että kukaan ei olisi arvannut että painat noin paljon. Kyllähän se nyt näkyy.
Mua kiinnostaa enemmän se, että millä ihmeellä sä oot saanu jonkun panemaan sua??
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 22:42"]Mua kiinnostaa enemmän se, että millä ihmeellä sä oot saanu jonkun panemaan sua??
[/quote]normaalipainoinen yleensä.
Tuli tästä mieleen, miten hirveetä oli loppuraskaudesta! Ei paljon jalka noussut. Oli niin voimaton ja kurja olo, mutta se loppui synnytykseen! Olo muuttui aivan täysin.
Painoin 108 kg kun lähdin synnyttämään. 10 kiloa jäi laitokselle ja paino laski vielä toiset 10 kg imetysaikana. En ollut mikään vyöryvä valas vaikka tietenkin ylimääräistä oli. Mahakin kasvoi vain eteenpäin ja oli pysty "poikamaha".
Mulla sama, aina ollut normaalipainon ja alipainon rajoilla mut raskaana paukku yli 100 kg. Olen myös pitkä. Mut eipä kukaan arvannut et noin paljon painoin. 100 kg ei ole paljon pitkälle.