Seksikkäitä miehiä listataan:
Alotan kestosuosikillani Viggo Mortensenilla ( etenkin Aragornina). Nää ketjut tyrehtyy nopeasti-nyt naiset kertokaas suosikkejanne?
Kommentit (215)
Sami Kuronen!
Radio Aallon juontaja, nyt juontaa myös Temptation Islandia. Pitää myös näköjään ruokablogia (paranee vaan), jota ei tosin päivitetty hetkeen...
Johnny Depp, Charlie Hunnam, Travis Fimmel ja ties ketä muita...
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 21:40"]
Adam Levine
[/quote]
Apua, miten tää on voinut saada alapeukkuja? :D Nyt silmälääkärin pakeille naiset.
Aika feminiinit miehet tuntuu olevan monen makuun. Yllättävää.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 22:07"]
[/quote]Mun täytyy sanoa ( ja nyt sataa alapeukkuja:D) minusta Deppi on liian sellanen kiiltokuvamainen. -ap
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 22:09"]
[/quote]Mun täytyy sanoa ( ja nyt sataa alapeukkuja:D) minusta Deppi on liian sellanen kiiltokuvamainen. -ap
[/quote]
Minulle ei ole edes selvinnyt miltä se oikeasti näyttää kun roolihahmot on aina niin laidasta laitaan :D
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 21:49"]
Adrian Brody!
[/quote]
Siis tuohan näyttää ihan ruumiilta.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 21:42"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 21:34"]Mitä enemmän rahaa, sitä seksikkäämpi. Edes Juha Mieto ei kuulu yllättyneiden listalle. [/quote] Joo, miesten vastaavilla listoillahan näkee usein naapurin yh-äidin, lähikaupan Marjatan ja sen yhden pipopäisen opiskelijan jonka kerran näin yliopistolla. Vai oisko kuitenkin niin, että näissä listataan tunnettuja ihmisiä, jotka nyt on yleensä hyvin toimeentulevia. Toki tämä voi olla katkeroituneelle mielelle liian monimutkainen ajatus.
[/quote]
Menee pointin ohi. Pointti on se, että paksuimman lompakon omaavat olisivat joka tapauksessa niitä seksikkäimpiä vaikka kuvasarjaan sekoitettaisiin myös köyhiä.
[/quote]
Menehän muualle itkemään, hus.
Aiheeseen: Robert Downey Jr.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 22:11"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 22:09"]
[/quote]
Minulle ei ole edes selvinnyt miltä se oikeasti näyttää kun roolihahmot on aina niin laidasta laitaan :D
[/quote]Totta! :D -ap
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 21:33"]
Logan Lerman
[/quote]
Toivottavasti tätä yläpeukutti vain teinitytöt tai alle kaksvitoset, koska toi kaveri näyttää ihan lapselta.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 22:14"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 21:42"] [quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 21:34"]Mitä enemmän rahaa, sitä seksikkäämpi. Edes Juha Mieto ei kuulu yllättyneiden listalle. [/quote] Joo, miesten vastaavilla listoillahan näkee usein naapurin yh-äidin, lähikaupan Marjatan ja sen yhden pipopäisen opiskelijan jonka kerran näin yliopistolla. Vai oisko kuitenkin niin, että näissä listataan tunnettuja ihmisiä, jotka nyt on yleensä hyvin toimeentulevia. Toki tämä voi olla katkeroituneelle mielelle liian monimutkainen ajatus. [/quote] Menee pointin ohi. Pointti on se, että paksuimman lompakon omaavat olisivat joka tapauksessa niitä seksikkäimpiä vaikka kuvasarjaan sekoitettaisiin myös köyhiä. [/quote] Menehän muualle itkemään, hus. Aiheeseen: Robert Downey Jr.
[/quote]Joo tuo Downey Junior, se on aika hot. -ap
Ezio Auditore, Alex Mercer ja Left 4 Deadin hunterit.
Myönnän että mulla on feminiininen maku:
Kurt Cobain ja Jonne Aaron! Mutta myös ap:n mainitsema Viggo on nam... ne silmät.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 21:38"]
Edward Norton!
[/quote]
Mä en ole koskaan ymmärtänyt mitä seksikästä hänessä joidenkin mielestä on.
Travis Fimmel viikinkinä. Uuh beibe...
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 21:49"]
Adrian Brody!
[/quote]Tykkään. -ap
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:00"]
Mua sytytti viimeksi al bundyn suojelusenkeli. Ja pinnalliseksi paskaksi minuakin on palstalla syytetty.
[/quote]:D -ap