Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiska julkaisee kohuvideon, jossa pääministeri Sanna Marin tanssii korona-altistuneena yökerhossa Corona-kalja kädessä

Kommentit (697)

Vierailija
541/697 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin:

"Olen aina ollut feministi ja ajatellut, ettei sukupuoli määritä ihmistä. Neljä vuotta kansanedustajana ovat tehneet minusta entistä enemmän myös naisasianaisen."

Niinpä. Ei ole tasa-arvoa ajamassa.

Vierailija
542/697 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä et loukkaantuja "vetäytyy". Eikö uskalla sanoa vastaan? Miksei?

Niinpä. Inseli jätti vastaamatta mun kysymyksiin. Hieman harmittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/697 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja päivän paras vitsi samasta Anna-lehdestä:

"Pidän suorasta palautteesta, enkä ota asioita henkilökohtaisesti. Siitä ominaisuudesta on ollut minulle hyötyä työssäni. Minun on helpompi kuulla kritiikkiä kuin kehuja, koska rakentava kritiikki on niistä hyödyllisempää: se kehittää. Kaikki eivät toimi samanlaisella logiikalla. Olen tietoisesti opetellut pehmeyttä; lieventämään sanojani ja palautettani. Tunneälyä voi treenata.”

Juu. Ymmärrän, että tällainen puhe on teille täyttä hepreaa. Tunneäly ja muut sellaiset. 

Vierailija
544/697 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Valta turmelee ja itsevaltius turmelee varmasti” – omien tyytymättömyys Sanna Mariniin kasvaa

SDP:n kansanedustajien luottamus pääministeri Sanna Mariniin horjuu, vaikka ryhmän kokouksissa vaietaankin tuen merkiksi.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a819f4c2-7c5c-4b94-8c3b-30c024eed…

Jokuhan tuossa naisessa pelottaa kun ihmiset vaikenee ja vetäytyy hänen ympärillään.

Selvää on, ettei oikeasti kestä mitään kritiikkiä, vaan suuttuu ja tuittuilee. En tiedä miksi uskoo itsestään päinvastaista.

Sanna Marinilla on valtaa, maskisotkun tiimellyksessäkin lensi mies kylmästi ulos, kenet Marin viskaa seuraavaksi. Amerikassa nauretaan tälle pääministerille, mielestäni ei mikään nauru asia.

Vierailija
545/697 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Valta turmelee ja itsevaltius turmelee varmasti” – omien tyytymättömyys Sanna Mariniin kasvaa

SDP:n kansanedustajien luottamus pääministeri Sanna Mariniin horjuu, vaikka ryhmän kokouksissa vaietaankin tuen merkiksi.

Vihdoin. Tätä on odotettu.

Vierailija
546/697 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Pidän suorasta palautteesta, enkä ota asioita henkilökohtaisesti. Siitä ominaisuudesta on ollut minulle hyötyä työssäni. Minun on helpompi kuulla kritiikkiä kuin kehuja, koska rakentava kritiikki on niistä hyödyllisempää: se kehittää. Kaikki eivät toimi samanlaisella logiikalla. Olen tietoisesti opetellut pehmeyttä; lieventämään sanojani ja palautettani. Tunneälyä voi treenata.”

Juu. Ymmärrän, että tällainen puhe on teille täyttä hepreaa. Tunneäly ja muut sellaiset. 

Seuraapa hänen käytöstään, niin objektiivisesti kuin vain kykenet, niin huomaat, ettei tuo pidä paikkansa kohdallaan. Kukaan pääministeri ei ole käyttäytynyt kokonaisuudessaan noin törkeästi ja töykeästi muita kohtaan.

Vierailija
547/697 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

36-vuotias ei ole nuori. Jos kokee olevansa teini, on jäänyt pahasti jälkeen kehityksestä.

Vuonna 2008 (cv:nsä mukaan) poliittisissa ympyröissä työnsä aloittanut ei saa olla kokematon. Jos itseään tällaisella "kokemattomuudella" haluaa suojata, tekee itsensä lähinnä naurettavaksi. 13-14 vuotta alalla työskennellyt on yleensä jo erittäin perehtynyt työhönsä. Jos ei, niin vika on kyllä "kokemattomaksi" kutsutussa ihmisessä.

Nainen on ihminen siinä kuin mies ja sukupuolettomaksi tai transihmiseksi itsensä tunnustava. Naisena olo ei ole mikään ekskjuus sille ettei hallitse työtään tai käytöstapoja. Johan tuo on naista solvaavaa, jos naiseutta pidetään syynä, että Sanna Marinia ei arvosteta.

Ei mulla muuta.

Kenenkään ulkonäön solvaaminen ei ole järkevän ihmisen toimintaa. Ei naisen, ei miehen, eikä muiden sukupuolten. Vain seiskan lukijat voi tällaista harrastaa, kun eivät osaa pysyä asiassakaan. Eli alikehittyneet kiusaajat. 

Alapeukkujen määrästä päätellen, tällä palstalla kannatetaan myös koulukiusaamista. Hyvä, hyvä. 

Eli mielestäsi Sanna on lapsen tasolla?

Ei. Vaan tänne palstalle kirjoittavat ovat. Pitääkö tehdä itsestään tahallaan tyhmä?

Kaikki ei ole luonnostaan tyhmiä kuten sinä ja idolisi.

En harrasta fanittamista. Mutta, jos harrastaisin, niin poliitikkoa viimeiseksi fanittaisin. 

Alapeukkujen määrästä päätellen persulit kannattaa diktatuuria. Tosin oli tämä kyllä tiedossa jo muutenkin. 

Vierailija
548/697 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraapa hänen käytöstään, niin objektiivisesti kuin vain kykenet, niin huomaat, ettei tuo pidä paikkansa kohdallaan. Kukaan pääministeri ei ole käyttäytynyt kokonaisuudessaan noin törkeästi ja töykeästi muita kohtaan.

Niinpä. Sipilä suorastaan syleili kansaa. Tai entäs Halla-aho. Niin tunteikasta on hänen puheensa. 

Vierailija
549/697 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marin Anna-lehdessä:

"Olen sosiaalinen, mutta minun on välillä vaikea lukea muita ihmisiä. Olen joskus tahattomasti loukannut kertomalla liian suoraan, mitä ajattelen jostakin asiasta tai toimintatavasta. Loukkaantumisen huomaan siitä, kun toinen alkaa vetäytyä. En halua, että muilla on vaivaantunut olo seurassani. Ilkeitä ihmisiä en siedä."

Pata kattilaa soimaa. Yksi ilkeimmistä poliitikosta itse.

Jos ihminen tietää ja tiedostaa puutteensa käytöksessään, uskoisi hänellä olevan suurempi tarve myös tulla vastaan ja pahoitella käytöstään.

Marin ei näin tee, joten hän tietoisesti, vähät välittäen vain jatkaa matkaa, eikä edes halua tulla puutteineen ymmärretyksi tai ottaa vastuuta sanomisistaan, sensijaan hän etsii aina syitä muista.

Vierailija
550/697 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokuhan tuossa naisessa pelottaa kun ihmiset vaikenee ja vetäytyy hänen ympärillään.

Selvää on, ettei oikeasti kestä mitään kritiikkiä, vaan suuttuu ja tuittuilee. En tiedä miksi uskoo itsestään päinvastaista.

Sanna Marinilla on valtaa, maskisotkun tiimellyksessäkin lensi mies kylmästi ulos, kenet Marin viskaa seuraavaksi. Amerikassa nauretaan tälle pääministerille, mielestäni ei mikään nauru asia.

Amerikkalaisille naurettiin monta vuotta putkeen, kun Trumppi oli vallassa :D

Vierailija
551/697 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki piti aikoinaan Stubbin sekoiluja sopimattomana käytöksenä mutta Sannan toilailut ovatkin sitten niin ihkua iik jota ei saisi ollenkaan arvostella.

Stubbia pidettiin myös liian nuorena ja liian menevänä. Kertoo tosiaan, miten jähmeä tämä maa silloin oli ja vieläkin on.  

Minulle ei pääministerin ikä, sukupuoli ja menot ole mikään haitta eli saada käydä viihteellä MUTTA pitää tajuta milloin ja missä tilanteessa se on soveliasta ja missä seurassa. 35-vuotias pääministeri ja pienen lapsen äiti bailaamassa 20-vuotiaiden tubettajien kanssa ja ottamassa yhteiskuvia henkilöiden kanssa joiden taustat jää tarkistamatta ja selviää että yksi on ex-tappaja niin huh huh.

Vierailija
552/697 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terapia voisi auttaa tuohon naispelkoosi. 

Olen itse nainen, en pelkää naisia. Mutta on selvää, että tuolle ihmiselle ei voi kritiikkiä esittää . Raivoaa, paiskoo luuria korvaan hallituskumppaneille, nimittelee toisia, syrjii avoimesti miehiä, vaikka uhriutuu sukupuolensa perusteella itse jatkuvasti.

Katsopa hänen esiintymisiään kyselytunnilla. Aina valmiiksi todella uhmakas, kiihtynyt, vihamielinen suorastaan... Ei muut ole tuolla tavalla esiintyneet. Pääministerin pitää pystyä parempaan. No, eilen osasi olla jo paremmin, mutta katsopa edellisten viikkojen käytöstä areenasta. Pöyrityttävää miten näkee oman asemansa. Tuo kuuluu pääministerin normaaliin toimenkuvaan. Oppositio esittää kysymyksiä. Get over it.

Jos sinusta Suomen eduskunnan kyselytunti on kuumaa kamaa, niin suosittelen tutustumaan, miten maailmalla poliitikkojen tunteet kuohuvat. 

Vierailija
553/697 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ruokakulut ovat kuuluneet KAIKILLE aikaisimmille pääministereille myös. Hälyn nostivat oikeistomediat ja Marin maksoi ne siis takaisin. Onkohan muut maksaneet. Presidentit saanvat samat edut kuten kutien johtajat ja tuhannet muut virkamiehet. Eli tämä on ok? Onko joku syy että kaikki hyökkäävät nyt yhtä vastaan. Rinteen kaataminen tässä maassa osoitti että demokraattisesta valtiosta ei ainakaan ole kyse. Ajojahti johtuu jostain. Syy?

Vierailija
554/697 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki piti aikoinaan Stubbin sekoiluja sopimattomana käytöksenä mutta Sannan toilailut ovatkin sitten niin ihkua iik jota ei saisi ollenkaan arvostella.

Stubbia pidettiin myös liian nuorena ja liian menevänä. Kertoo tosiaan, miten jähmeä tämä maa silloin oli ja vieläkin on.  

Minulle ei pääministerin ikä, sukupuoli ja menot ole mikään haitta eli saada käydä viihteellä MUTTA pitää tajuta milloin ja missä tilanteessa se on soveliasta ja missä seurassa. 35-vuotias pääministeri ja pienen lapsen äiti bailaamassa 20-vuotiaiden tubettajien kanssa ja ottamassa yhteiskuvia henkilöiden kanssa joiden taustat jää tarkistamatta ja selviää että yksi on ex-tappaja niin huh huh.

Myös Orpo oli tietämättään tämän tappajan kanssa kuvassa. Minäkään en koko murhaajaa tiedä. Persut tuntee nämä rikolliset paremmin. 

Vierailija
555/697 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös Orpo oli tietämättään tämän tappajan kanssa kuvassa. Minäkään en koko murhaajaa tiedä. Persut tuntee nämä rikolliset paremmin. 

Orpo on rivikansanedustaja joka on vastuussa äänestäjilleen.

Marin on pääministeri.

Etkö todellakaan edelleenkään hahmota eroa?

Vierailija
556/697 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ruokakulut ovat kuuluneet KAIKILLE aikaisimmille pääministereille myös. Hälyn nostivat oikeistomediat ja Marin maksoi ne siis takaisin. Onkohan muut maksaneet. Presidentit saanvat samat edut kuten kutien johtajat ja tuhannet muut virkamiehet. Eli tämä on ok? Onko joku syy että kaikki hyökkäävät nyt yhtä vastaan. Rinteen kaataminen tässä maassa osoitti että demokraattisesta valtiosta ei ainakaan ole kyse. Ajojahti johtuu jostain. Syy?

Taaaasko tämä valehtelu alkaa...

Vierailija
557/697 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiska tekee tilin tällä ja kannattaa miettiä kuka tässä on tollon asemassa.

Vierailija
558/697 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääministeri Sanna Marinin (sd.) aamupalat ja kylmät lounaat ovat verottajan mukaan veronalaista tuloa. Hän ei ollut niitä ilmoittanut. Verottajan päätöksellä Marin joutui verot ilmoittamaan ja maksamaan. Onko verottajan toimet myös ajojahtia? Hieman kuullostat harhaiselta väittämäsi kanssa.

Vierailija
559/697 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Valtioneuvoston kanslia selittää pääministerin ateriapalveluiden kallista hintaa – Marinin kulut paljon isommat kuin aiemmilla pääministereillä" -Yle

Vierailija
560/697 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Valtioneuvoston kanslia selittää pääministerin ateriapalveluiden kallista hintaa – Marinin kulut paljon isommat kuin aiemmilla pääministereillä" -Yle

Marinilla  melkein 15 000, muilla noin 2 500.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan