Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiska julkaisee kohuvideon, jossa pääministeri Sanna Marin tanssii korona-altistuneena yökerhossa Corona-kalja kädessä

Kommentit (697)

Vierailija
21/697 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo jokin henkilökohtainen mielenosoitus tätä pandemiaa kohtaan tuo corona pullo kädessä tanssiminen?

Onhan tästä nytkin pikkunen kohu mutta voi sitä kakka myrskyä jos joku ps edustaja olisi kuvattu moisen teon tehneenä ja varsinkin jos olisi ollut pääministeri. Kuvitelkaa mikä skandaali!

Boom, boom, Boomeri! Ota Coronaa coolisti!

Vierailija
22/697 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvamiehet varmaankin että tuontakia täytyy perheellisen miehenkin valvoa sitten yökaudet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/697 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin ilmastoystävällistä juoda tuontiolutta????

Vierailija
24/697 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sanna Marinin bilekohu paisui kansainväliseksi - pääministerin bailaus nousi otsikoihin Britanniassa, Ruotsissa ja Virossa"

lololol

Vierailija
25/697 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa, kun Sanna kuvittelee olevansa vissiin parikymppinen kun kaveripiiri koostuu joistain itseään yli 15 nuoremmista Tuureista yms. Keski-ikäinen mamma ja pääministeri.

Eli jos satut baariin random ihmisten kanssa, ne on automaattisesti kavereita? Tämä on uutta tietoa. Boeliuskin kiisti olevansa kaveri, sattuivat samaan kapakkaan.

Vierailija
26/697 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiska kertoo että Marin viihtyi Helsingin yössä Bile-Ilmarin ja Ilmarin deitin kanssa. Minä olin käsittänyt että ovat viihteellä pariskuntana miehensä kanssa?

Vierailija
27/697 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sanna Marinin bilekohu paisui kansainväliseksi - pääministerin bailaus nousi otsikoihin Britanniassa, Ruotsissa ja Virossa"

lololol

Ja Britannian Boris Johnsonilla on oma pikkujoulukohu :D ei nää päättäjät osaa

Vierailija
28/697 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voisi pm tehdä johtopäätökset ja erota. Oli aivan huippuhienoa kun Marinista tuli pm ja pitkään jaksoin puolustella täälläkin. Mutta kaikki viimeaikaiset kohut ovat (aamu-)pala palalta murentaneet luottamusta. Tämä viimeisin sai sen niin pahasti pakkaselle, että ainakaan omalla kohdallani se ei siitä enää nouse. Millainen on ihmisen harkintakyky että tuossa asemassa toimii kuten on toiminut?

Ei jatkoon, vaikka anteeksi pyysikin. Kiuru vaikka tilalle, tai Rinne, joka itse asiassa joutui lähtemään huomattavasti pienemmästä. 

Vierailija
29/697 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL

Vierailija
30/697 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko linkit Seiska-lehteen jättää pois tältä palstalta? Jokainen ajatteleva ihminen tietää että kyseinen roskamedia tappaa aivosoluja.

Tykkäsit tai et, Seiska on suomalaisen tutkivan journalismin viimeinen linnake. Se paljasti mm. Maisan ja maailman parhaimman perhetutun läheiset välit, kun iltikset vielä otsikoi ettei JM häitä ole peruttu.

Muiden lehtien toimittajat nappaa juttuja sometyrkkyjen instoista, kun Seiskan toimittajat yhä jalkautuu ulos tosimaailmaan, missä tapahtuu.

Maisa Torpan haukkujat löytäneet uuden kohteen 😑

Vierailija
31/697 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt voisi pm tehdä johtopäätökset ja erota. Oli aivan huippuhienoa kun Marinista tuli pm ja pitkään jaksoin puolustella täälläkin. Mutta kaikki viimeaikaiset kohut ovat (aamu-)pala palalta murentaneet luottamusta. Tämä viimeisin sai sen niin pahasti pakkaselle, että ainakaan omalla kohdallani se ei siitä enää nouse. Millainen on ihmisen harkintakyky että tuossa asemassa toimii kuten on toiminut?

Ei jatkoon, vaikka anteeksi pyysikin. Kiuru vaikka tilalle, tai Rinne, joka itse asiassa joutui lähtemään huomattavasti pienemmästä. 

Aamupalakohu oli vain kokoomusmedian myrsky vesilasissa.

Vierailija
32/697 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Antti Rinne muuten joutuikaan lähtemään? Joku pikkujuttu se oli joka tapauksessa tähän verrattuna.

Vierailija
33/697 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa, kun Sanna kuvittelee olevansa vissiin parikymppinen kun kaveripiiri koostuu joistain itseään yli 15 nuoremmista Tuureista yms. Keski-ikäinen mamma ja pääministeri.

Ei koostu yksinomaan, miksi te vääristelette?

Minä olen jo 60 täyttänyt ja minulla on kavereita, jotka eivät ole vielä kolmeakymmentä täyttäneet. Miksi ei olisi. Kävin keikoilla ennen koronaa jopa lasteni ja heidän kavereittensa kanssa. Kukaan nuorista ei ylenkatsonut.

Vierailija
34/697 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun veikkaukseni on tämä.

Sanna on ensin mennyt syömään aviomiehensä ja tuttavapariskunnan kanssa (ilmari ja uusi mies). Sitten on päätetty lähteä yökerhoon jossa joko yökerhossa tai ekassa ravintolassa on törmätty Tuureihin sun muihin. Näistä Sannan kavereita on vain Ilmari ja mahdollisesti hänellä tuttuja ehkä näiden sometähtien joukossa joiden kaveriporukka istuutunut pöytään.

Näinollen voi olla että Marin alunperin on mennyt syömään mutta ilta on venähtänyt juhliessa ja hauskaapitäessä.

Vierailija
35/697 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääministeri ei koskaan voi täysin miellyttää kaikkia. Se kannattaa muistaa.

Vierailija
36/697 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliks käy tuon puoliso. Mikä saa miehen alentamaan itsensä palvelijaksi ja statistiksi nykyään?

Vierailija
37/697 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannana olisin lähtenyt sen syönnin jälkeen viimeistään veke. Boomerikohusta liian vähän aikaa. Huonoa PR ää bilettää tässä koronatilanteessa ja altistuneena. Pääministerin arvovallalle huono asia toikkaroida yökerhossa kekkulissa. Ei tuota instituutiota voi milloinkaan uudistaa niin että siihen pätee samat säännöt kuin perusduunariin joka voi bilettää neljään ja rellestää pikkujouluissa nakit silmillä. Sanna on julkisuuden silmässä kokoajan, tarkkailun alla, etenkin ed.kehujen jälkeen. Aina on joku medialle toimittamassa tietoa.

Spontaanius ei myöskään sovi tuohon pestiin koska se voi juuri johtaa siihen että tulee kaverin kaverin kaverit pöytään ja tehdään tulkintoja että nämä on sitten Sannan kaveripiiri tai että Sanna on palkkatappajan kaveri.

Vierailija
38/697 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymy lehti paljastaa Tukiaisen helluntaiuskonnon strippari kuvia ja sen ison mahan .

Vierailija
39/697 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei koostu yksinomaan, miksi te vääristelette?

Minä olen jo 60 täyttänyt ja minulla on kavereita, jotka eivät ole vielä kolmeakymmentä täyttäneet. Miksi ei olisi. Kävin keikoilla ennen koronaa jopa lasteni ja heidän kavereittensa kanssa. Kukaan nuorista ei ylenkatsonut.

Sinä ET taida olla Suomen pääministeri? Palstamamman logiikkaa taas huoh..

Vierailija
40/697 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän vuoksi lopetin johtajanhommat.

Aina piti miettiä, kuka repii vapaa-ajanvietostani kaikkea paskaa.

Muutenkin monikymmenpäinen ihmiskatras (Hlökunta) hakemalla haki vikoja, erheitä ja seurasivat mitä ostan seuraavaksi...Sairasta...

En puolustele pääministeriämme, mutta ihmettelen 90% Suomalaisten luonnetta. Kahvipöydässä ja taukotiloissa haukutaan esimiehiä ja työtovereita, kun ei edes osata keskustella rakentavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi