Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiska julkaisee kohuvideon, jossa pääministeri Sanna Marin tanssii korona-altistuneena yökerhossa Corona-kalja kädessä

Kommentit (697)

Vierailija
41/697 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

P E R S K U T A R A L L A A

Vierailija
42/697 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääministeri käyttäytyi ajattelemattomasti, kun ei välittänyt koronatilanteesta. Eihän täällä keskitytä enää itse asiaan vaan pelkkään haukkumiseen. Puutteessa elävät purkavat kiukkuaan jokaiseen vastaan tulevaan naiseen ja niin nämä kommentit kertovat enemmän kyllä kommentoijista itsestään. Miksi suomalaisen on tärkeää olla ajan tasalla jonkun Maisa Torpan elämästä? Aivan älytöntä. Kyllä siihen tutkivaa journalismia tosiaan tarvitaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/697 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melkein Sanna ikäinen ja kyllähän toi helkkarin noloa oli. Osa tollukoista täällä on tainnut unohtaa ettei tuo bilettäjä ole mikään lähiön pirre joten hänen ei kuulu riekkua kuin lähiön pirret. 

Vierailija
44/697 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen melkein Sanna ikäinen ja kyllähän toi helkkarin noloa oli. Osa tollukoista täällä on tainnut unohtaa ettei tuo bilettäjä ole mikään lähiön pirre joten hänen ei kuulu riekkua kuin lähiön pirret. 

Sun elämä on surullisen rajoittunutta. Oletkohan edes onnellinen?

Vierailija
45/697 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko linkit Seiska-lehteen jättää pois tältä palstalta? Jokainen ajatteleva ihminen tietää että kyseinen roskamedia tappaa aivosoluja.

Seiskahan on todistetusti ollut jo pitkään aikaan luotettavampi lähde kuin esim iltapaskat. Stefuko siellä huutelee? :D

Vierailija
46/697 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna ei tiennyt onko hänellä koronaa vai ei, mutta altistumisen jälkeen meni vaan itsekkäästi yöelämään tartuttamaan sitä muihin.

Koronapassi = lupa bilettää koronan kera

Vierailija
47/697 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
48/697 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun elämä on surullisen rajoittunutta. Oletkohan edes onnellinen?

Lähiön pirrellä meni tunteisiin kun piti muistuttaa ettei pääministeri ole samalla tasolla? Sinulle "elämä" varmasti tarkoittaa pelkkää kaljan kittaamista kuppiloissa. 

Kyllä Toi sannan touhu alkaa PerusPirren meininkiä muistuttamaan.

Vierailija
49/697 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiska. Täyttä roskaa ja säälittävää kyttäämistä. Samoin iltapaskat. esim terrorismi ei kiinnosta aiheena vaan Marinin menemiset. 

Vierailija
50/697 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuurestakin Sanna on nolo

https://www.seiska.fi/kotimaa/uutta-tietoa-sanna-marinin-bileillasta-tu…

"

- Olin juhlimassa siellä, kuten kuka tahansa muukin. En tunne Sannaa ollenkaan. Tapasimme ensimmäistä kertaa. Seurueessani oli ihmisiä, jotka ovat olleet hänen kanssaan tekemisissään aikaisemmin, artisti selventää.

Vaikuttajan mukaan Sanna saapui baariin eri aikaan kuin hän itse.

- Ja jossain kohtaa iltaa hän sitten liittyi ystäväporukkansa kanssa meidän seurueeseemme. Hän sattui olemaan samassa pöydässä ja tanssilattialla samaan aikaan, mutta emme me varsinaisesti ole ystäviä. "

Boomeri änkesi seuraan.

Vierailija
51/697 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen omasta tuttavapiiristä huomannut, että Marinin pahimmat vihaajat on naisia jotka itse ovat epäonnistuneet työelämässä tai jääneet kotiin vuosikausiksi. Heille menestyneet naiset on uhka ja muistutus omasta epäonnistumisesta. Helpompi ajatella että miesten kuuluu olla vallassa, ei naisten, kun itse ei ole saanut mitään aikaiseksi. 

Vierailija
52/697 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seiska. Täyttä roskaa ja säälittävää kyttäämistä. Samoin iltapaskat. esim terrorismi ei kiinnosta aiheena vaan Marinin menemiset. 

Niin, jos Suomeen olisi tullut terrori-isku, pääministeriä ei olisi saanut kiinni kun SE puhelin ei ollut mukana.

Vierailija
53/697 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa hurjaa riekkumista tosiaan. Itse olen Sannaa hieman vanhempi ja en nähnyt tuossa mitään, mutta kai se näin on. Taidan mennä myös sanomaan eläkeläisäidilleni, että nyt on tanssit tanssittu. Hirveää horaamista käydä naisena tanssilavalla tai yleensäkään ulkona

Vierailija
54/697 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan historiassa ei yksikään pääministeri, saati presidentti, ole Suomessa ollut juomassa alkoholia kautensa aikana 😂 Mutta vissiin ongelma vain, kun nuori nainen?

Vierailija
55/697 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANTAKAA SANNAN BAILATA! Ei todellakaan häiritse minua tai muitakaan tuntemiani ihmisiä! 

Vierailija
56/697 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, jos Suomeen olisi tullut terrori-isku, pääministeriä ei olisi saanut kiinni kun SE puhelin ei ollut mukana.

Ei pidä paikkansa. 

Vierailija
57/697 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtijutussa maininta "tanssi villisti", joka on nyt täysin liioiteltu kuvailu.

Vierailija
58/697 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen omasta tuttavapiiristä huomannut, että Marinin pahimmat vihaajat on naisia jotka itse ovat epäonnistuneet työelämässä tai jääneet kotiin vuosikausiksi. Heille menestyneet naiset on uhka ja muistutus omasta epäonnistumisesta. Helpompi ajatella että miesten kuuluu olla vallassa, ei naisten, kun itse ei ole saanut mitään aikaiseksi. 

Olen huomannut saman. Marinin ulkonäkö on myös aina jännästi hampaissa. 

Vierailija
59/697 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka teistä on synnitön, se heittäköön ensimmäisen kiven.

Vierailija
60/697 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna näyttää jopa horjahtavan videolla...ouuunouuuuu!!! Siis oikeasti. Noloa Seiska. Ja typerät lukijansa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi