Ystävyyssuhteet ovat pohjimmiltaan kaupankäyntiä. En pidä ystävyyssuhteista, vaikka pidän ihmisistä.
Ymmärrä minua niin ymmärrän sinua.
Koska ymmärrän sinua nyt, niin et saa koskaan muuttua, muuttuminen on uhka.
Kommentit (24)
Näissä piireissä mikään ei mene kaveruuden edelle. Edes mies.
Ystävyys on rinnalla kulkemista ja asioiden jakamista. Ja sen hyväksymistä, että joskus otetaan etäisyyttäkin. Ystävyys ei ole pakko.
Monista ystävyyksistä eri ihmiset saa eri asioita.
En voi sanoa naisita ja naisten välisestä ystävyydestä mitään.Tulen perhestä jossa meillä 1 kasvattaja vanha isä. Tyttöjä minä mukaan lukien 6kpl. Poikia 3kpl. Olin nuorimpana se yhdeksäs pala joka ei kulunut sisarsarjassa mihinkään. Ainoastaan 3 veljeltäni sain pyyntetömän rakauden. Kun työhistoriani ja harrastushistorianikin oli mies voittosta. Tuli myös miehistä parhaat ystävät. Jos elämä pyörii mies mailmassa,on myös kaikessa enempi miehinen ajatusmaailma.Tavalaan naisten mailmassa jotunut otaa naisroolin,joka on vierasta puhe tilanteet.. Miehet on suoria,mutkatomia.Kyllä ihan monessa olen vanhetessa naisena matkalla elämää ehtopuolelle ,ajatus mailmani ihan ERI kuin naisilla.Kerhossa yksi nainen on todella suora ja mutkaton, Voi hitsi sentään siitä tykkään! Mutta vain minun mielipiteeni. Jokaisella saa olla ja kulukin olla omansa.
20 vuotta kestäneet piirit ei ole samoja mitä alussa. Loppumetreillä ne eroaa aika paljon siitä mistä lähdettiin.