Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40 luvulla naiset vielä kunnioitti miestä eli perheen päätä.

Vierailija
13.03.2015 |

Nyt on asiat toisin. Yrittävät päteä ja olla parempia, kuin miehet ja se tuottaa ongelmia yhteiskunnassa. Tämä näkyy esim. Korkeana avioerotilastona.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi teitä miehiä pitäisi aina vain kunniottaa, kun ette te miehetkään juuri tunnu kunniottavan naista?

Vierailija
22/39 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 19:12"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 19:10"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 19:08"]Nainen voi kunniottaa miestä, jos mies kunniottaa naista [/quote] Pitääkö miehen olla aloitteellinen eli kunnioittaa naista ennen kuin nainen voi kunnioittaa miestä?

[/quote]

Wt piireissä varmaan tuotakin pitää miettiä että milloin alkaa kunnioittaa puolisoaan. Paremmissa piireissä se kunnioitus on jo ensitapaamisella molemminpuoleista. Varmaan vaikea ymmärtää jos omassa kotonaan ei ole vanhemmillaan sellaista esimerkkiä nähnyt.

[/quote]

Wt piireissä kunnioituksella tarkoitetaan vähän samaa kuin alistuminen. Muissa piireissä se tarkoittaa vain kunnioitusta ilman alistumista tai nöyristelyä. Varmaan tosi vaikeaa tätäkin wt:n ymmärtää, sitä todellista kunnioitusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä taas yksi kuningas nimeltä mies, kyselee, miksi kaikki naiset eivät olisi kuuliaisia ja nöyriä ja kunniottaisivat MINUA?????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Olen jumala maanpäällä!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
24/39 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitus on ansaittava. Ei riitä, että haaroissa roikkumaan munat.

Vierailija
25/39 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa? Kyllä mä vaan kunnioitan mun miestä. En siksi että se on mies tai "perheen pää", vaan koska se on hyvä ja rakastava ihminen joka elättää mut ja meidän lapset. Ei se silloin 40-luvulla ollut aina kunnioitusta, vaan pelkoa ja alistettuna oloa. Enkä usko muutenkaan että ketään pitäisi kunnioittaa vain sen takia kuka on, vaan sen takia mitä on tehnyt ja miten kohtelet muita.

Vierailija
26/39 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en tasan kunnioita ketään sen perusteella roikkuuko jalkovälistä jotain. Säälittää tämä miesten huono itsetunto, kun pitää nettifoorumeilla uhota paremmuudellaan.

Vierailija
27/39 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta silloin mies oli Mies, joka toi elannon kotiin. Nyt kun itse tienaan enemmän kuin mieheni, kannan päävastuun kaikista kodin asioista, teen kaikki kotityöt, hoidan lapset ja joudun paimentamaan miestä samalla tavalla kuin perheen teiniä on vaikea ymmärtää miksi pitäisi arvostaa.

Vierailija
28/39 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan kunnioittaa heti kun mies alkaa toimia kuin mies ja kantaa vastuunsa.

Vierailija
29/39 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 19:24"]Kunnioitus on ansaittava. Ei riitä, että haaroissa roikkumaan munat.
[/quote]
Itse ajattelen ennemmin että kunnioituksen voi menettää esim. käyttäytymällä itse epäkunnioittavasti. Lähtökohta on se että kunnioitan toista niin parisuhteessa kuin muutenkin.

Vierailija
30/39 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 19:30"]

Joo mutta silloin mies oli Mies, joka toi elannon kotiin. Nyt kun itse tienaan enemmän kuin mieheni, kannan päävastuun kaikista kodin asioista, teen kaikki kotityöt, hoidan lapset ja joudun paimentamaan miestä samalla tavalla kuin perheen teiniä on vaikea ymmärtää miksi pitäisi arvostaa.

[/quote]

Todella vaikea ymmärtää että miksi olet parisuhteessa sellaisen ihmisen kanssa? Ihan oikeasti. Jos sun on vaikea ymmärtää että miksi sitä omaa puolisoa tulisi arvostaa niin aika pahalla tolalla ovat asiat.

Vierailija
31/39 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 19:20"]

miksi teitä miehiä pitäisi aina vain kunniottaa, kun ette te miehetkään juuri tunnu kunniottavan naista?

[/quote]aiai ma'am. Komppaan tätä

Vierailija
32/39 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitan suuresti kunnioittamisen arvoista miestä. Kannatan myös tasa-arvoa!

Vierailija
33/39 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta! Kyllä perheen päätä pitää kunnioittaa.

Vierailija
34/39 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille on selkeästi luotu johtajan rooli.

Vierailija
35/39 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän pakko oli kunnioittaa silloin. Luulitko että se tuli vapaasta tahdosta? :D :D Paskalla kengänpohjassa oli silloin enemmän arvoa kuin naisella.

Vierailija
36/39 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pääsykokeissakin vievät arvostetuimmat opiskelupaikat miesten nenän edestä, mikä vääryys! Oikis ja lääkis 75% opiskelijoista naisia.

Vierailija
37/39 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs miehet ite vastaAtte tekosistanne kun koko ajan petätte? Ei sellasta tarvi kunnioittaa. KUNNIOITUS PITÄÄ ANSAITA.

Vierailija
38/39 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehethän voisivat koittaa olla perheenpäitä. Elättää perheen ja hoitaisivat "velvollisuutensa". Meillä ainakin tasa-arvo ja osittain pakko kun yksillä tuloilla ei pärjää perhe.

Vierailija
39/39 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 18:10"]Ja pääsykokeissakin vievät arvostetuimmat opiskelupaikat miesten nenän edestä, mikä vääryys! Oikis ja lääkis 75% opiskelijoista naisia.
[/quote]
Miesten parhaimmisto on aina askeleen edellä naisten parhammistoa ja sitä paitsi, jos olet huomannut niin naisia hakee enemmän alalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme