Hyvä kahvila Oulussa?
Kohtuuhintainen ja sellainen jossa voi jutella rauhassa, ettei naapuripöytä ole ihan vieressä. Jos vielä pääsis autolla lähelle eli (ilmainen) parkkipaikka, jossa on tilaa. Onko Oulussa tällaista?
Kommentit (46)
Rooster! Voi varata pöydän jos isompi porukka kyseessä.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:28"]Kahvila Makasiini torinrannassa.
[/quote]
Tammi-maaliskuussa vain tilauksesta auki. :(
Käy pääkirjaston kahvilassa. Ei kummonen tarjonta, mutta edullinen eikä siellä jonoksi asti ihmisiä ole, joten rauhassa voi jutustella. Autollakin pääsee ihan viereen kolmos vyöhykkeen maksulla.
Coffee House, Rooster, Robert's Coffee... :)
Onko Rooster kahvila? Nettisivujen perusteella vaikutti enemmän pubilta tai ruokaravintolalta.
Ap
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:34"]Käy pääkirjaston kahvilassa. Ei kummonen tarjonta, mutta edullinen eikä siellä jonoksi asti ihmisiä ole, joten rauhassa voi jutustella. Autollakin pääsee ihan viereen kolmos vyöhykkeen maksulla.
[/quote]
En tiennyt että sielläkin on kahvila. Pitääpä ottaa selvää. Kiitos.
Ap
Tuba, Rooster, Makia, Puistola, Pannukakkutalo
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:36"]Coffee House, Rooster, Robert's Coffee... :)
[/quote]
Eiks noi eka ja vika oo ihan ydinkeskustassa. Parkkipaikan löytäminen on Oulussa aina haaste.
Ap
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:37"]Tuba
[/quote]
Tän nettisivuja katoin. Onko parkkipaikkoja?
Ap
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:47"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:37"]Tuba
[/quote]
Ap
[/quote]
On.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:39"]
Onko Rooster kahvila? Nettisivujen perusteella vaikutti enemmän pubilta tai ruokaravintolalta. Ap
[/quote]
Kyllä se on nimenomaan kahvila, josta saa myös hieman purtavaa.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:48"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:47"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:37"]Tuba
[/quote]
Ap
[/quote]
On.
[/quote]
Okei. Tätä vois harkita. Kiitos!
Onko oikein omat parkkikset vai lähellä usein vapaita?
Ap
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:46"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:36"]Coffee House, Rooster, Robert's Coffee... :) [/quote] Eiks noi eka ja vika oo ihan ydinkeskustassa. Parkkipaikan löytäminen on Oulussa aina haaste. Ap
[/quote]On se Roosterkin ihan ydinkeskustassa. Ja on se myös kahvilakin. Yläkerrassa kahvila/lounaspaikka, alakerrassa pub. Ihana ja kaunis paikka, olen tykännyt kun olen käynyt pari kertaa.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:39"]
Onko Rooster kahvila? Nettisivujen perusteella vaikutti enemmän pubilta tai ruokaravintolalta. Ap
[/quote]
Kyllä se on nimenomaan kahvila, josta saa myös hieman purtavaa.
[/quote]
Ok.
Ap
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:46"]Tuba, Rooster, Makia, Puistola, Pannukakkutalo
[/quote]
Nämä Makiat ja Puistolat ja muut ydinkeskustassa: parkkipaikkaongelma. Harmi vaan.
Ap
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:52"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:46"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:36"]Coffee House, Rooster, Robert's Coffee... :) [/quote] Eiks noi eka ja vika oo ihan ydinkeskustassa. Parkkipaikan löytäminen on Oulussa aina haaste. Ap
[/quote]On se Roosterkin ihan ydinkeskustassa. Ja on se myös kahvilakin. Yläkerrassa kahvila/lounaspaikka, alakerrassa pub. Ihana ja kaunis paikka, olen tykännyt kun olen käynyt pari kertaa.
[/quote]
Okei.
En ihan kartasta tainnu hahmottaa sijaintia ku vähän vieras kaupunki Oulu kuitenkin mulle. Kiitos avustasi.
Ap
Entäs Tähtitornin kahvila? Joko se on auki tälle keväälle, en oikein ota selvää heidän sivuiltaan: http://www.tahtitorninkahvila.fi/historia.html
Nätti paikka, tarjottaviin en osaa ottaa kantaa kun olen käynyt vain yhdesti. Melkein keskustassa.
Rooster :)