Mä olen katkera blogeille.
Tuntuu että niiden elämä on täydellistä. Lapset hyvin puettuja ja siistejä ja koti on aina tiptop. Ovat hoikkia ja hyvinpukeutuvia itsekin. Rahaa on jne.. Mun elämä ei koskaan ole niin täydellistä.
Kommentit (6)
Jos kerta olet kateellinen blogeille, niin ei muuta kuin sellainen perustamaan. Sen sijaan jos olet kateellinen bloggareille, niin homma on vähän vaikeampaa.
Siis bloggareille olen kateellinen. Elämä vaikuttaa olevan hohdokasta. Ja vaikka siivoaisin niin seuraavana päivänä pitäisi tehdä taas suursiivous. Lapset ei tottele, koti on mullin mallin.mies ei tottele jne..
Ap
No eikös se kuitenkin ole vain pintaa mitä blogeissa näytetään. Voihan siinä olla taustalla monenlaista murhetta (esim. Hunajaista-bloggaajan ero?).
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 12:57"]
Siis bloggareille olen kateellinen. Elämä vaikuttaa olevan hohdokasta. Ja vaikka siivoaisin niin seuraavana päivänä pitäisi tehdä taas suursiivous. Lapset ei tottele, koti on mullin mallin.mies ei tottele jne.. Ap
[/quote]
Ota valokuvia suursiivouksen jälkeen ja katselet niitä, kun koti on taas sotkussa.
Noh, säästä, sisusta ja siivoa. Ei siinä sen kummempaa.