Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronaoireita, mutta en pääse testauspaikalle

Vierailija
08.12.2021 |

Lähimmälle testauspaikalle kävellen menee melkein 1,5 h. En omista autoa, eikä julkisilla saa saapua testauspaikalle. En siis mene testiin?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei löydy pyörää talvirenkailla.

-Ap

Vierailija
2/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala tilanne. Testauspaikkoja pitäisi löytyä läheltä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapsi joutui kävelemään 4km kuumeessa ja vesisateessa testauspaikalle. Ei ollut kivaa. Eikä asuta edes korvessa vaan melkein keskustassa.

Tänään taas näin henkilön menevän kävellen drive-in testiin. Näytti hassulta siinä auton perässä seistessä.

Mutta siis testauspaikkoja pitäisi olla kyllä lähempänä. Täälläkin asukkaita melkein 50000.

Vierailija
4/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oireita sinulla on? Itsellänikin oireita ja epäilen koronaa, mutta koska rokotukset niin en ilmeisesti pääse testiin…

Vierailija
5/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kävellyt 2.5 km testaus paikkaan, mutta olen myös mennyt bussilla, pff maski naamalla. Silloin kun todennäköisyys tartuntaa ei ole ollut suuri.

Vierailija
6/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä oireita sinulla on? Itsellänikin oireita ja epäilen koronaa, mutta koska rokotukset niin en ilmeisesti pääse testiin…

Kurkku kipeä ja maha sekaisin. Kuumetta tai muita oireita noiden lisäksi ei ole. Itsekin olen rokotettu, mutta botin mukaan minun kannattaisi varata aika testiin. 

-Ap

Vierailija
7/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kävellyt 2.5 km testaus paikkaan, mutta olen myös mennyt bussilla, pff maski naamalla. Silloin kun todennäköisyys tartuntaa ei ole ollut suuri.

Tuo olisi vielä ihan käveltävä matka. Minulla on testauspaikalle yli 6 km suuntaansa.

Vierailija
8/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri kela-taksilla testissä 25 euroa omavastuu suuntaansa eli 50 euron reissu. Seudun ainoa testipaikka.

Vierailija
9/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras pysyä kotona. Ei ne mitää hoitoa sulle anna ja tuskin tarvitsetkaan.

Vierailija
10/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyt kotona, missään hengen hädässä tuskin olet kun pystyt tänne kirjoittamaan.

Vierailija
11/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Taksi ja omavastuu ei vielä täyty

- Kotitesti kaupasta

- Pyörä, jos ei ole liukasta

Vierailija
12/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kurkku kipeä ja maha sekaisin. Kuumetta tai muita oireita noiden lisäksi ei ole. Itsekin olen rokotettu, mutta botin mukaan minun kannattaisi varata aika testiin. 

-Ap

Soita jollekin tutulle tai naapurillesi, että nappaa sinulle testipakakuksen apteekista töistä tullessa.

Vierailija
13/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin juuri kela-taksilla testissä 25 euroa omavastuu suuntaansa eli 50 euron reissu. Seudun ainoa testipaikka.

Onko reilua mahdollisesti altistaa kuskia koronalle?

Vierailija
14/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä et kävele. Minä kävelen huvikseni päivittäin 3-5 km ainakin neljänä päivänä viikossa ja olenkin vain 74vuotias. Parina päivänä on lihaskuntotreenit kotona.

Minulla tulisi 12 km yhteensä matkaa. Tuskin hyvä idea  kävellä tuommoinen matka tuolla kylmässä ja näillä oireilla. 

Vierailija
15/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä et kävele. Minä kävelen huvikseni päivittäin 3-5 km ainakin neljänä päivänä viikossa ja olenkin vain 74vuotias. Parina päivänä on lihaskuntotreenit kotona.

Minulla tulisi 12 km yhteensä matkaa. Tuskin hyvä idea  kävellä tuommoinen matka tuolla kylmässä ja näillä oireilla. 

*- Ap

Vierailija
16/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyödytkö jotenkin niistä tuloksista? Net voivat olla väärennettyjä

Vierailija
17/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kipeänä tekeekin hyvää kävellä 1½ tuntia kylmässä pakkaskelissä. 🤪 Saa vielä sydänpussitulehduksen tms.

Vierailija
18/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loimaan Taisto ja Thaimaan loisto kirjoitti:

Miten sä uskallat olla täällä Vauva-sivustolla? Sun ip-osoitteesi voidaan käyttää väärin. 🤪

Vierailija
19/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loimaan Taisto ja Thaimaan loisto kirjoitti:

Helpottaisi jos tietäisi mikä tauti kyseessä, niin tietäisi kuinka pitkään pitää olla erityksissä muista vielä oireiden lakattua. Todistettavasti sairastettu tauti lasketaan myös koronapassissa yhdeksi rokotuskerraksi, joten siinäkin mielessä olisi tietää. 

-Ap

Vierailija
20/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyttele kotona karanteenissa vain, tilaa ruuat kotiin jne. Jos oireet pahenevat soita lanssi ja ilmoita etukäteen epäileväsi koronaa. Et voi lähteä huonossa kunnossa kävelemään paikalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi