Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marin pitää tiedotustilaisuuden 14.15 baarikohustaan

Vierailija
08.12.2021 |

Iltapäivälehdet näyttävät sen suorana.

Kommentit (418)

Vierailija
161/418 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna pitää tiukasti huolta julkisuuskuvastaan jottei saa otsaansa sidukkapissisleimaa. Siispä olutta.

Koronaepidemia, Corona-olut. Onko kysyttävää? Eeeiiiii ole.

Vierailija
162/418 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän mahtaa olla älykellon turvallisuus, johon ne eduskunnan puhelimen viestit tulevat?

Mitäköhän tätä koskevat tietoturvallisuusohjeet sanoisivat, jos ne koskisivat kaikkia. Ja jollei niitä ohjeita tunne, niin nehän eivät sido silloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/418 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opetus on se että tiedonkulussa..

XD

Opetus minulle on se että pitänee jatkossa muistaa kaivaa tyhmyyskortti esille yhdessä sun toisessa tilanteessa. Heh!

Käyttökelpoinen lause: ”Minä en ole tätä ohjeistusta henkilökohtaisesti saanut”.

Mä otan tämän heti käyttöön. Aina kun tulee hankalampi tilanne.

Vierailija
164/418 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko tämä typerä kohu vielä kestää?

Niin kauan kun Sannuli ei ota oppia edellisistä virheistään. Ja niitähän löytyy.

Vierailija
165/418 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän Marin pahoitteli asiaa mutta hän ei näytä siltä että olisi oikeasti pahoillaan/katuisi. Näytti siltä että sanoo pahoittelut koska niin kuuluu tehdä/on ohjeistettu.

Tuo tyhjä silmä-androidihan jossain naistenohjelmassa sanoikin että hänellä ei ole tunteita. 

Vierailija
166/418 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirä jos hällä oli applewatch yhteydessä OMAAN puhelimeen.

Vierailija
167/418 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole itse syyllinen mihinkään tai korkeintaan vain siihen, kun ei toista kertaa tarkistanut. Sen sijaan systeemi toimii nyt huonosti ja mahdollisesti joku muu henkilö onkin toiminut harkitsemattomasti.

Nyt onkin syytä tutkia miten viestintä saadaan paremmaksi. Sehän se asian ydin.

Kiinnostavaa mitä selitelmiä löytyy tällä kertaa.

No niin. Nyt oli reilu anteeksipyyntö ja asia on ok. Nyt tämä jauhaminen saakin riittää.

Silläkin on merkitystä luoko anteeksipyytäjä vaikutelman, että on aidosti pahoillaan ja katuva. Nyt tuli leipäpappi asenteella, eli pyydetään nyt sitten anteeksi jos olette sitten hiljaa ja tyytyväisiä...

Vierailija
168/418 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö näitä vaihtuvia selityksiä jo kuultu monta päivää? Miksi niitä varten pitää jokin tiedotustilaisuus järkätä etenkin kun kyse ei varsinaisesti ole mistään tiedosta/faktasta..

Vierailija
169/418 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus sanoo että koronatilanne on paha,terveydenhuolto on ylikuormittunut,tartuntojen määrä on kasvanut... Jne...

Mitä pääministeri tekee? No lähtee baariin 🤦‍♂️

Minua tässä eniten ottaa kaaliin se että alkuun pelotellaan kansaa ja sitten itse eletään kuin koko koronaa ei ole olemassakaan. Pidän siis sitä altistumis asiaa sivuseikkana tässä.

Virheitä on tullu jo paljon... Kauan kansa jaksaa katella tätä?

Vierailija
170/418 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pettymys ja epäselvyyttä lisäävä tiedotustilaisuus.

Saako Suomen kansalaiset nyt toimia pääministerin esimerkin mukaisesti koronapassilla vai pitääkö Suomen kansalaistenkin noudattaa VNK:n ohjeistusta, vaikka heillekään ei ole sitä henkilökohtaisesti kirjallisena toimitettu?

Vierailija
171/418 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla taas bileet, tänään on pikkulauantai! 🥳

Vierailija
172/418 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mirä jos hällä oli applewatch yhteydessä OMAAN puhelimeen.

Mitä se sitten liittyy tähän että oliko hän valtioneuvoston viestien tavoitettavissa.

Vierailija
173/418 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa jo olla. Teette itsenne naurettaviksi, kun jankkaatte samaa asiaa jo monta päivää. Keskustelkaa jostain tärkeämmästä, kuten Kiinan kasvavasta talousmahdista, EU:n liittovaltiokehityksestä, seuraavista presidentinvaaleista tai tuloerojen kasvusta. 

Mutta ei, pitää hakea päivän päivittelykiintiö pääministerin oluesta ja "hurjasta" biletyksestä ja inhimillisestä virheestä. 

Vierailija
174/418 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opetus on se että tiedonkulussa..

XD

Opetus minulle on se että pitänee jatkossa muistaa kaivaa tyhmyyskortti esille yhdessä sun toisessa tilanteessa. Heh!

Käyttökelpoinen lause: ”Minä en ole tätä ohjeistusta henkilökohtaisesti saanut”.

"Nämä tulivat minulle pyytämättä ja yllätyksenä". "Puhun niin totta, kuin osaan".

T: Pääministeri, ex.

Vierailija
175/418 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tästä ämmästä ei päästä eroon?

Nyt loppuu se NAISVIHA. Miten kehtaatte peukuttaa tätä? Niin ollaan vaatimassa oikeutta mutta sitten itse viljelette syntyperään kohdistuvaa vihaa ja itkette kun Marin käyttää termiä boomer? :D Ihan oikeasti, hirviöitä olette. Ei kukaan hauku miehiä näin.

Vierailija
176/418 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään että Immu on hinaaja. Ilmankos se Räikköskä saa olla rauhassa sen suhteen ettei Immun pyri päälle, ellei Immu oo sitten bisse.

Vierailija
177/418 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallitus sanoo että koronatilanne on paha,terveydenhuolto on ylikuormittunut,tartuntojen määrä on kasvanut... Jne...

Mitä pääministeri tekee? No lähtee baariin 🤦‍♂️

Minua tässä eniten ottaa kaaliin se että alkuun pelotellaan kansaa ja sitten itse eletään kuin koko koronaa ei ole olemassakaan. Pidän siis sitä altistumis asiaa sivuseikkana tässä.

Virheitä on tullu jo paljon... Kauan kansa jaksaa katella tätä?

Kyllä minä ainakin jaksan katsoa. Ei haittaa yhtään.

Vierailija
178/418 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielisyys saavutti taas uuden lakipisteensä kun kuvitellaan että moisesta vastuuttomuudesta selviää anteeksipyynnöllä.

Etenkin kun näiden vaihtuvien selittelyjen myötä on tullut ilmi jo paljon muutakin, jonka rinnalla tuo aamuyön rai-rai on pikkujuttu.

Pm ei voi vaan olla noin pihalla kaikesta ja toimia omapäisesti, koska mä haluuuun.....

Vierailija
179/418 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauanko tämä typerä kohu vielä kestää?

Niin kauan kun Sannuli ei ota oppia edellisistä virheistään. Ja niitähän löytyy.

Toistaiseksi hei sanna ei ole tehnyt ikinä yhtään virhettä. Ihmiset ympärillä jostain syystä tekee vähän väliä ja saa monoa sen vuoksi. 

Vierailija
180/418 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaa jo olla. Teette itsenne naurettaviksi, kun jankkaatte samaa asiaa jo monta päivää. Keskustelkaa jostain tärkeämmästä, kuten Kiinan kasvavasta talousmahdista, EU:n liittovaltiokehityksestä, seuraavista presidentinvaaleista tai tuloerojen kasvusta. 

Mutta ei, pitää hakea päivän päivittelykiintiö pääministerin oluesta ja "hurjasta" biletyksestä ja inhimillisestä virheestä. 

Jos Suomen pääministeri ei ole kykenevä toimimaan tehtävässään, niin se on vakava asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan